Er zijn foto's van de lijken maar niet op deze debiele en smerige manier zoals nu.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel naïef figuur. Er waren alleen geen mobieltjes.
Oh er was geen foto in 1945 dus het was er niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:29 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Er zijn foto's van de lijken maar niet op deze debiele en smerige manier zoals nu.
Je punt dat een volk dat ruim 40 jaar is onderdrukt, waar uiteindelijk de meest fanatieke voorhoede strijders de man die daar verantwoordelijk voor te pakken heeft gekregen na weken van ophitsing en zoeken en druk, die jij nu op basis van deze Hektiek en waan van de dag is het een achterlijk volk wat en beloofd dit weinig goeds voor de toekomst.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:28 schreef Tem het volgende:
[..]ja hoor je gaat volledig langs het punt stoere jongen.
Eensch!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:30 schreef DrMabuse het volgende:
Mussolini trof een zelfde lot. (Zo ook zijn ega)
Vergelijkbaar.
Even smerig , even hysterisch.
En alle Italianen haatten hem opeens ook net zoals ze opeens nu allemaal Kadhafi haten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nergens achterlijk volk geplaatst, alleen dit soort reacties beloven inderdaad niet veel goeds.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je punt dat een volk dat ruim 40 jaar is onderdrukt, waar uiteindelijk de meest fanatieke voorhoede strijders de man die daar verantwoordelijk voor te pakken heeft gekregen na weken van ophitsing en zoeken en druk, die jij nu op basis van deze Hektiek en waan van de dag is het een achterlijk volk wat en beloofd dit weinig goeds voor de toekomst.
Kortzichtig Met deze argumenten
Idem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef DrMabuse het volgende:
Hoe fout deze man ook was , mij maakt het misselijk dit soort beelden.
Wat maak jij een rare aannames knul.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:34 schreef Tem het volgende:
We kunnen aannemen dat Godje het volkomen normaal vindt dat je met een lijk door te straten gaat rennen.
Kaddafi heeft ook wel een aantal dingen heel erg goed gedaan, anders had hij het ook niet zo lang kunnen volhouden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef Merkie het volgende:
Toch vind ik het mal dat Libië één van de meest welvarende landen van Afrika is/was.
Waarom is dat mal? Ghadaffi heeft 'zijn' olie slim verkocht en een deel van het geld gebruikt om 'zijn' bevolking tevreden te houden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef Merkie het volgende:
Toch vind ik het mal dat Libië één van de meest welvarende landen van Afrika is/was.
Ja dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat maak jij een rare aannames knul.
Ik heb nergens ook maar gehint dat ik dat normaal vind.
Maar ik kan me wel iets voorstellen bij de gevoelens en gedachte op zulke momenten van die mensen.
Zolang je zo overkomt zal ik je dat soort dingen blijven vertellen zeker als je ook nog rustig verder gaat met verkeerde aannames.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb nergens achterlijk volk geplaatst, alleen dit soort reacties beloven inderdaad niet veel goeds.
Misschien moet je eens ophouden met mensen die het niet met je eens zijn als kortzichtig en naïef te bestempelen.
Hij bouwde veel moderne gebouwen, maarja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kaddafi heeft ook wel een aantal dingen heel erg goed gedaan, anders had hij het ook niet zo lang kunnen volhouden.
ok, succesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zolang je zo overkomt zal ik je dat soort dingen blijven vertellen zeker als je ook nog rustig verder gaat met verkeerde aannames.
Nee ik heb dingen gehoord over gratis onderwijs, grote vrouwen emancipatie en nog wat van zulke dingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij bouwde veel moderne gebouwen, maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |