abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103483665
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:31 schreef Saisai het volgende:

[..]

Dan is hij onrustig/ geïrriteerd.
Maar hij spint :o
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 oktober 2011 @ 00:40:59 #152
163650 Greys
pi_103483713
quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Maar hij spint :o
Dan is hij tevreden maar tóch stiekem een pietsie op zijn hoede/zenuwachtig, logisch :+
(Of hij kwispelt gewoon echt :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:42:10 #153
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_103483759
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan is hij tevreden maar tóch stiekem een pietsie op zijn hoede/zenuwachtig, logisch :+
Dit inderdaad O+
O+
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:42:53 #154
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_103483778
spinnen kunnen katten trouwens ook doen om zichzelf rustig te krijgen. het spinnen zorgt ervoor dat er endorfine vrij komt waarvan ze rustig(er) worden. (8>
O+
pi_103483810
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:40 schreef Greys het volgende:

[..]

(Of hij kwispelt gewoon echt :P )
Ik heb hem net op een kussen gelegd met het kleedje wat ik ook net bij had op schoot.
Het is wel even tijdelijk tot zijn spullen er zijn maar hij vidn het zo lekker en toen kwispelde hij ook.
Hij ligt nu al ontspannen op z'n zij met de buik bloot enzo.
En hij kwispelde weer tot ie in slaap viel :D

maandag 24 oktober 2011 @ 00:44:37 #156
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_103483840
voor de duidelijkheid: kwispelen is niet positief, het is geen hond.
O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 oktober 2011 @ 00:46:50 #157
163650 Greys
pi_103483909
Je kunt morgen ook even een Feliway stekker halen (google er maar eens op) of had je die al?
Dat geeft feromonen af waar ze zich veilig van gaan voelen, dezelfde als die ze zelf afgeven door kopjes te geven (met hun mondhoeken scheiden ze dat dan af). Als je die dan in de woonkamer in het stopcontact prikt doe je er een maand mee ongeveer en het is sowieso niet schadelijk. Absoluut het proberen waard :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103483950
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Je kunt morgen ook even een Feliway stekker halen (google er maar eens op) of had je die al?
Dat geeft feromonen af waar ze zich veilig van gaan voelen, dezelfde als die ze zelf afgeven door kopjes te geven (met hun mondhoeken scheiden ze dat dan af). Als je die dan in de woonkamer in het stopcontact prikt doe je er een maand mee ongeveer en het is sowieso niet schadelijk. Absoluut het proberen waard :)
Ik kijk even hoe hij het nog doet nu :D hij voelt zich nu wel veilig denk ik.
als ie zo op z'n zij ligt en alles :D
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:44 schreef Saisai het volgende:
voor de duidelijkheid: kwispelen is niet positief, het is geen hond.
Ja snap ik. Maar ik las net ook ergens dat er ook katten zijn die het doen als ze iets fijn vinden :P
je weet het dus nooit met die beesies ;)
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:52:01 #159
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_103484060
quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ja snap ik. Maar ik las net ook ergens dat er ook katten zijn die het doen als ze iets fijn vinden :P
Sorry, ik weet niet waar je dat hebt gelezen maar dat klopt gewoon niet.

Geef het beestje wat tijd. één van mijn katers deed er twee weken ( :') ) over voordat hij onder de bank vandaan kwam dus bij jou gaat het supergoed! :Y
O+
pi_103484086
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:42 schreef Saisai het volgende:
spinnen kunnen katten trouwens ook doen om zichzelf rustig te krijgen. het spinnen zorgt ervoor dat er endorfine vrij komt waarvan ze rustig(er) worden. (8>
nice :)
pi_103484107
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:52 schreef Saisai het volgende:

[..]

Sorry, ik weet niet waar je dat hebt gelezen maar dat klopt gewoon niet.

Geef het beestje wat tijd. één van mijn katers deed er twee weken ( :') ) over voordat hij onder de bank vandaan kwam dus bij jou gaat het supergoed! :Y
:D ik heb hem wel een beetje geholpen maar hij liet het toe :D

Oke nou is goed ben benieuwd hoe het gaat :D
pi_103484780
hij sprong ineens in het venster en begon te miauwen. meneer wil dus naar buiten in de nacht :P nou dat kan niet. Nu zit hij op mijn slaapkamer onder in de ikea kast. Maar hij heeft nog steeds niks op de bak gedaan dus ik breng hem zo naar beneden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 oktober 2011 @ 09:36:55 #163
163650 Greys
pi_103487744
Benieuwd hoe het vannacht is gegaan en of hij de bak al heeft gevonden/gebruikt :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 oktober 2011 @ 09:53:10 #164
333374 Lithia
Too serious
pi_103488081
Zo te lezen heeft hij jouw pols niet te pakken gekregen dus. Dat is mooi. :D
Ik vond het fijn om met George te reizen gister. Ik hoop dat je veel plezier met hem heb en zal hebben (stiekem ben ik zelfs jaloers :D ).
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 10:02:30 #165
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_103488303
Ik denk dat dat kwispelen komt doordat George zelf het wel fijn en relaxed vond maar instinctief nog op z'n hoede is. Het is natuurlijk wel een gigantische overgang om van zwerfkater naar schootkat om te schakelen.

Overigens kende ik een kat die wel kwispelde uit uitgelatenheid, die was door een hond opgevoed. Hij kwwam wild kwispelend op je afrenne, sprong op schoot om uitgebreid aangehaald te worden. Maar die kwispelde ook met de hele staart, niet alleen het puntje.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_103489847
@Lithia super bedankt. En ja ik heb ook al een kras. Hij schrikt zo snel. ... Hij is de hele nacht stil geweest en op onderzoek denk ik. Er lagen wat dingen scheef. En een poepje in de bak! Ik ga nog even alles checken op urine. heb hem net weer onder de bank weg gehaald want de zon schijnt en ik heb hem in de slaapkamer in de vensterbank gezet mooi hoog alles bekijken.
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:13:18 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_103489885
Gefeliciteerd met je kat!

Maar je moet hem wel een beetje met rust laten, hoor. Hem niet steeds uit zijn schuilplaatsen halen. Hij moet nog wennen!
The love you take is equal to the love you make.
pi_103489986
hij ligt nu op een kussen en begon net te spinnen. De zon zal hem goed doen. Ik laat hem verder met rust nu. Helemaal leuk hoe hij actief naar naar buiten lijkt. Hij wil ook niet eens echt spelen namelijk.
pi_103490180
@lienekien ik geef hem rust. Komt echt goed. :) hij ligt nu in de zon te genieten. Hij wat gisteren ook in de keuken bij het raam maar hij kon et nauwelijks staan en kijken. Heet dunne vensterrand. En boven is het mooier. Hij ligt dan te verkleumen onder de bank ;(en op de slaapkamer is nu een bak zon :D ik lig zelf op bed en ik laat hem compleet met rust.
pi_103490255
Maar poes kiest zelf zijn plekjes he, vooral nu zou ik hem niet onder de bank of achter de kast vandaan slepen. Als hij het koud krijgt komt hij vanzelf een warmer plekkie zoeken.
pi_103490460
I know i know ik zal het niet meer doen. Ik verkoos denk ik het feit dat Bengalen de zon liefhebben. Hij weet nu dat dat plekje er is.
pi_103490783
het is toch zo'n mooierd :) en knap. Hij moet ook nog aankomen ik voel z'n botjes gewoon.
pi_103490942
Je kan George misschien wel misleiden/lokken met een speeltje of met catnip ! Hier gebruiken we het amper, maar soms is het gewoon leuk om ergens midden in de kamer te strooien, komen ze alle 3 gelijk op af en gaan helemaal door het dolle.. Bolle ook, die gaat er in rollen enzo.

Je kan het dan misschien een paar keer strooien in de vensterbank waar je hem wil hebben. Eventueel, heb ik ook wel eens gehoord, kan je catnip IN een kussentje doen en dat dan in de vensterbank leggen. Maar ik vraag me zelf af hoe lang zo'n kussentje dan heel blijft :D
  maandag 24 oktober 2011 @ 12:06:36 #174
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103491726
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
heb hem net weer onder de bank weg gehaald want de zon schijnt en ik heb hem in de slaapkamer in de vensterbank gezet mooi hoog alles bekijken.
Laat hem even een paar dagen zijn ding doen. Als je 'm steeds maar uit zijn plekjes haalt, is dat erg onrustig voor hem :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103491850
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:46 schreef Meike26 het volgende:
Je kan George misschien wel misleiden/lokken met een speeltje of met catnip ! Hier gebruiken we het amper, maar soms is het gewoon leuk om ergens midden in de kamer te strooien, komen ze alle 3 gelijk op af en gaan helemaal door het dolle.. Bolle ook, die gaat er in rollen enzo.

Je kan het dan misschien een paar keer strooien in de vensterbank waar je hem wil hebben. Eventueel, heb ik ook wel eens gehoord, kan je catnip IN een kussentje doen en dat dan in de vensterbank leggen. Maar ik vraag me zelf af hoe lang zo'n kussentje dan heel blijft :D
De catnip spray komt morgen dan kan ikd at op de krabpaal doen en op een speelgoed muisje enzo.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Laat hem even een paar dagen zijn ding doen. Als je 'm steeds maar uit zijn plekjes haalt, is dat erg onrustig voor hem :)
Doe ik, doe ik.
Hij doet nu ook een spelletje :" Kijk eens hoe goed ik kan spoken!"

Ik laat hem ook z'n ding doen. Gister van moeheid gaf hij zich denk ik over, dat ik hem mocht oppakken en kroelen. Misschien juist wel goed geweest. Want als hij nu in de keuken op de vloer zit te schuilen en ik steek mijn hand om de hoek drukt hij z'n koppie er weer in.

Heb nu vleesbrokjes in z'n bakje gedaan en meneer komt er niet eens voor onder de bank vandaan. Heeft zeker weer genoeg energie en barst van de alertheid ;)

Ik zie hem vanzelf verschijnen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')