Dan is hij tevreden maar tóch stiekem een pietsie op zijn hoede/zenuwachtig, logischquote:
Dit inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is hij tevreden maar tóch stiekem een pietsie op zijn hoede/zenuwachtig, logisch
Ik heb hem net op een kussen gelegd met het kleedje wat ik ook net bij had op schoot.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is hij tevreden maar tóch stiekem een pietsie op zijn hoede/zenuwachtig, logisch
(Of hij kwispelt gewoon echt)
Ik kijk even hoe hij het nog doet nuquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Je kunt morgen ook even een Feliway stekker halen (google er maar eens op) of had je die al?
Dat geeft feromonen af waar ze zich veilig van gaan voelen, dezelfde als die ze zelf afgeven door kopjes te geven (met hun mondhoeken scheiden ze dat dan af). Als je die dan in de woonkamer in het stopcontact prikt doe je er een maand mee ongeveer en het is sowieso niet schadelijk. Absoluut het proberen waard
Ja snap ik. Maar ik las net ook ergens dat er ook katten zijn die het doen als ze iets fijn vindenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:44 schreef Saisai het volgende:
voor de duidelijkheid: kwispelen is niet positief, het is geen hond.
Sorry, ik weet niet waar je dat hebt gelezen maar dat klopt gewoon niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ja snap ik. Maar ik las net ook ergens dat er ook katten zijn die het doen als ze iets fijn vinden
nicequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:42 schreef Saisai het volgende:
spinnen kunnen katten trouwens ook doen om zichzelf rustig te krijgen. het spinnen zorgt ervoor dat er endorfine vrij komt waarvan ze rustig(er) worden.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet waar je dat hebt gelezen maar dat klopt gewoon niet.
Geef het beestje wat tijd. één van mijn katers deed er twee weken () over voordat hij onder de bank vandaan kwam dus bij jou gaat het supergoed!
Laat hem even een paar dagen zijn ding doen. Als je 'm steeds maar uit zijn plekjes haalt, is dat erg onrustig voor hemquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
heb hem net weer onder de bank weg gehaald want de zon schijnt en ik heb hem in de slaapkamer in de vensterbank gezet mooi hoog alles bekijken.
De catnip spray komt morgen dan kan ikd at op de krabpaal doen en op een speelgoed muisje enzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:46 schreef Meike26 het volgende:
Je kan George misschien wel misleiden/lokken met een speeltje of met catnip ! Hier gebruiken we het amper, maar soms is het gewoon leuk om ergens midden in de kamer te strooien, komen ze alle 3 gelijk op af en gaan helemaal door het dolle.. Bolle ook, die gaat er in rollen enzo.
Je kan het dan misschien een paar keer strooien in de vensterbank waar je hem wil hebben. Eventueel, heb ik ook wel eens gehoord, kan je catnip IN een kussentje doen en dat dan in de vensterbank leggen. Maar ik vraag me zelf af hoe lang zo'n kussentje dan heel blijft
Doe ik, doe ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat hem even een paar dagen zijn ding doen. Als je 'm steeds maar uit zijn plekjes haalt, is dat erg onrustig voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |