Hahahahaquote:
Dat ie leeft óf dat ie op de tocht ligtquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hij legt eindelijk zn kopje neer
puntje van zn staart wiebelt, betekend dat iets
dat gekwispel met het puntje van de staartquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ie leeft óf dat ie op de tocht ligt
Neequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Zozo schuw is ie dus niet als ie al gelijk op schoot komt
![]()
Dit klinkt heel logisch. Ik loop al op sloffenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef Meike26 het volgende:
Misschien gewoon bang voor het gestalte wat mens heet. Als je in de huiskamer loopt kan dat voor een schuwe kater/poes heel bedreigend zijn. Loop je ook op hakken/laarzen door het huis ? Zo ja, misschien vaker/altijd uitdoen en pantoffels of gewoon sokken.
Wat ik ook wel eens gelezen heb, geef George een plekje/mandje wat een beetje op tafelhoogte is, vensterbank of misschien wel in een kast. Als je dan door de kamer loopt, is het ook minder bedreigend voor hem.
Alleen is onze Bolle dus wel aggresief schuw en blaast snel als ik in zijn buurt kom. Bij mijn vriend is hij wat toleranter.
Jaaaaa superrrrrquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:35 schreef Pagan het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat met George. Wat enorm aardig van The_Dean en Miss_Dean om hem op te pikken in Maastricht en bij jou af te leveren. Super!![]()
P&S
Het is dus echt een kroelliekussiekroellie katquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:22 schreef Mercer het volgende:
Dat ie zo ontspannen op je schoot ligt is al heel wat lijkt mij als kattenleek. Voor hetzelfde geld was dat niet gelukt, dus zal wel (grotendeels) goed komen.
hij ging wel even in het midden van de kamer zitten. En dan weer langs de meubels en onder de bank of in de kattebak.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef RandomMoron het volgende:
katten liggen graag op hoge plekjes. Loopt hij alleen langs de muren/meubels of ook naar het midden van de kamer?
Prachtig, wat dat las ik van te voren ook over Bengalen (dat het geen schootliggers zijn) én dat zeiden ze in het asiel toen ik Boor ging halen. En dat is een echte schootligger ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jaaaaa superrrrr
[..]
Het is dus echt een kroelliekussiekroellie katahahahha in het asiel zeiden ze dat dat niet zo was.
Dan is hij onrustig/ geïrriteerd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dat gekwispel met het puntje van de staart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |