heb er en paar brokjes voor gelegd. ik zie wel.quote:
Hij speelt verstoppertjequote:Op zondag 23 oktober 2011 17:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
HIJ IS ER
Hij zit boven achter de wasmachine en ik kan hem niet zien
Ja ben superblij hij is heel mooi. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij even beneden komt kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hij speelt verstoppertje
Goed dat ie er is
de kattebak staat boven op de overloop.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
Heeft ie boven ook water, voer en een kattenbak?
Ik denk het ook, hijs gewoon een beetje bang. Dat had ik ook als ik nieuwe vissen in mijn aquarium deed, die waren dan ook altijd een beetje terughoudend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Die lichtjesIs gewoon kattengedrag hoor, hij wil de kat uit de boom kijken.
Hij heeft gegeten en gedronken en je mocht hem optillen, dat is al hartstikke mooi. Hij komt vanzelf wel tevoorschijn
Ja hequote:Op zondag 23 oktober 2011 18:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind dit een geweldig begin, eten en drinken en optillen zonder dat hij er een probleem van maakt, super!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja he
Ik was een beetje bang om hem op te tillen, bang dat ik het zou verpesten.
Maar ik weet niet zeker maar hij maakte een soort van purretje toen ik dat deed.
Net een spinnetje.
Nou het zal nu wel niet stormlopen met verder nieuws van mij. Dat zal wel een paar dagen duren.
En ohja![]()
Hij is stil
Ja natuurlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]we willen elke dag updates hoor, ook al is het maar
George is tof
of een reportage van welke bank/stoel/bed/ding hij nu onder zit
Je moet hem teder en sagt behandelen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Nieuwsbulletin:
Volgens mij draaide hij zich net om en smakte hij
hihihhih
Hij is heel tof
En hij is zo zacht volgens mij heeft hij ook pels. En dat gen wat voor glitter zorgt. Maar dat kan ik pas zien als hij in de zon zit he
Ik hoor het al, jij bent helemaal verliefdquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Nieuwsbulletin:
Volgens mij draaide hij zich net om en smakte hij
hihihhih
Hij is heel tof
En hij is zo zacht volgens mij heeft hij ook pels. En dat gen wat voor glitter zorgt. Maar dat kan ik pas zien als hij in de zon zit he
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij bent helemaal verliefd
Ik ben wel jaloers hoor, ik wil ook een Bengaalmaar geen ruimte ervoor en geen geld. Deze komt uit het asiel, toch? Heeft ie dan ook "normale" asiel-prijs gekost?
Ik ben zo benieuwd of ik daar nou ook minder allergisch voor zou zijn
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]ja gewoon adoptietarief
Maar deze heeft wel wat meegemaakt hè
paar weken lopen zwerven in tuinen.
En wie weet wat hij daarvoor heeft meegemaakt.
Hij is wel schuw, maar niet aggressief schuw gelukkig
Hahahahaquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:05 schreef RandomMoron het volgende:
komt wel goed joh, Bengalen zijn stoere katten maar houden heel erg van mensen. En met onze Bengaal ging het fout omdat hij mot zocht met een van mijn andere katten, en de regel hier is dat degene die het laats in huis kwam, er als eerste uitgaat mocht het fout gaan.
( daar zijn maanden overheen gegaan hoorveel tranen en een uitgebreide selectieprocedure wbt nieuwe eigenaren)
Deze heeft in het asiel gezeten, en je weet niet waar hij vandaag komt.
Verbaas je niet als hij van de week opeens naast je neerploft op bank hoor!
Onze was gek op vis, kauwstrips kip en water. Vooral buiten het bakje, en zo op de gronddus bakjes werden veelvuldig omgegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |