Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand hier die mee gaat doen met het Spot de Kadett project??
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Edit: nee dus.
Ik was er één vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Echter nog maar 2 keer iemand van het forum gezien.
In principe vrijdagmiddag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:06 schreef Riddah het volgende:
Oja, ik heb nog een vraagje: Ik ben vaak op maandag beschikbaar, geven ze dan op maandagochtend, of op vrijdagmiddag aan dat er werk voor je is?
Dit gebeurt er als je 2 minuten voor dat je weg gaat nog een antwoord uit je toetsenbord wilt rammen. Foutje:)quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:58 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier de verkeerde smilie hebt gekozen?
Ik kom geregeld een Autoreset hiker tegen, zijn wel altijd senioren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef -tape- het volgende:
Alleen aankomende vrijdag werken, als er werk is, daarna even een weekje vrij ivm tentamens.
Ik heb nog nooit bewust een andere hiker gezien. Ik werk dan ook bij Autoreset, waar veel minder werk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |