Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand hier die mee gaat doen met het Spot de Kadett project??
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Edit: nee dus.
Ik was er één vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Echter nog maar 2 keer iemand van het forum gezien.
In principe vrijdagmiddag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:06 schreef Riddah het volgende:
Oja, ik heb nog een vraagje: Ik ben vaak op maandag beschikbaar, geven ze dan op maandagochtend, of op vrijdagmiddag aan dat er werk voor je is?
Dit gebeurt er als je 2 minuten voor dat je weg gaat nog een antwoord uit je toetsenbord wilt rammen. Foutje:)quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:58 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier de verkeerde smilie hebt gekozen?
Ik kom geregeld een Autoreset hiker tegen, zijn wel altijd senioren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef -tape- het volgende:
Alleen aankomende vrijdag werken, als er werk is, daarna even een weekje vrij ivm tentamens.
Ik heb nog nooit bewust een andere hiker gezien. Ik werk dan ook bij Autoreset, waar veel minder werk is.
Ik was vrijdag niet gebeld voor vandaag, dus was er helemaal niet meer vanuit gegaan. Bovendien had ik gisteren bijna 150 km gefietst, dus toen ik naar bed ging besloot ik hem lekker op stil te zetten en wakker te worden als ik daar zin in zou hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:31 schreef -tape- het volgende:
Net in een nieuwe BMW116 gereden, 1500 km op de teller. Niet voor AR, maar mijn vader zn auto heeft mankementen en dat was zijn vervanger. Toffe auto, van binnen mooi gedesigned; maar het blijft een 'kleinere' auto die bij drempels wat onwennig en stroef is.
Maar als je deze auto kan halen als eerste auto, zou ik in ieder geval dolgelukkig zijn.
@NT: Hoezo niet je telefoon op luid zetten als je weet dat je gebeld kan worden? Ik leg mijn telefoon altijd op mijn nachtkastje op tril+luid, word ik sowieso wakker.
Ik word nooit gebeld door AR, moet altijd zelf bellen. Ach ik geneer me daar niet voor en elke vrije dag bel ik om 4/5 uur 's middags de dag van te voren of er nog werk is. Als ze dan niks in de omgeving hebben, vraag ik om iets verder gelegen regionen als Zaandam of Amsterdam.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ik was vrijdag niet gebeld voor vandaag, dus was er helemaal niet meer vanuit gegaan. Bovendien had ik gisteren bijna 150 km gefietst, dus toen ik naar bed ging besloot ik hem lekker op stil te zetten en wakker te worden als ik daar zin in zou hebben
Had achteraf toch wel willen werken, kan het geld goed gebruiken. Hopelijk word ik voor woensdag dan wel gebeld
Het valt me op dat ik de laatste tijd echt heel weinig word gebeld, rustig bij AR ofzo?
GT zie ik de laatste tijd vaak voorbij komen, zullen wel goed in de markt liggen... Mooie autos en het voelt echt speciaal door het mooie interieur in vergelijking met de gemiddelde Audi.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Heb voor morgen een Peugeot Boxeren een Alfa GT, tweede is dus nice!
Heb dat ook wel een paar keer gedaan ja, maar dan krijg ik altijd het gevoel alsof ik ze stoor met waar ze mee bezig zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik word nooit gebeld door AR, moet altijd zelf bellen. Ach ik geneer me daar niet voor en elke vrije dag bel ik om 4/5 uur 's middags de dag van te voren of er nog werk is. Als ze dan niks in de omgeving hebben, vraag ik om iets verder gelegen regionen als Zaandam of Amsterdam.
Nouja ik denk altijd zo van.. het scheelt hen weer werkquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Heb dat ook wel een paar keer gedaan ja, maar dan krijg ik altijd het gevoel alsof ik ze stoor met waar ze mee bezig zijn
Krijg dan altijd een semi-geirriteerde planner aan de lijn die me snel afwimpelt met "nee, er is niks, we bellen je wel als er wat komt"
Misschien heb ik gewoon pech. Als ik morgen rond half 5 nog niks heb gehoord voor woensdag ga ik zelf weer eens bellen
Jij wordt voorlopig niet meer ingezetquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef roflkartoffel het volgende:
Verdikkie, stond morgen beschikbaar, maar heb een opdracht voor school. Eerste ritje toch maar achteraf gecanceld, kreeg k een kortere. Maar bij nader inzien werd het toch ook weer stressen dus die óók maar gecanceld. Om 1800 nog... dus dat was niet zo fijn voor hun...
Voortaan niet meer beschikbaar staan als ik niet echt kan
Ik moest een keer naar Hulst. Moest toen tol betalen voor de Liefkenshoektunnel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef RTS91 het volgende:
Ben ooit eens via Roosendaal naar het zuiden van Zeeland gereden, ben gewoon over de ring van Antwerpen gegaan.
PRIMEUR!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef Shefkee het volgende:
Wel saai autotje(Peugeot 108), maar mag er ook 3 uur over doen..
2,80 voor een enkeltje als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:02 schreef joppie_saus het volgende:
Wat kost dat nou, Tol in die tunnels daar?
Breda zou ik via Antwerpen doen. Is natuurlijk een rechtstreekse snelweg. En dat stuk tussen Zeeuws Vlaanderen en Antwerpen smeekt gewoon om hard te rijden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef enpe het volgende:
Al eens mensen een rit gehad vanuit Zeeuws Vlaanderen richting Breda? Zo ja, hoe zijn jullie gereden...via Antwerpen of westerscheldetunnel (en tol betalen)?
Denk dat 't idd via Antwerpen wordt, kom ik daar ook eens een keer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Breda zou ik via Antwerpen doen. Is natuurlijk een rechtstreekse snelweg. En dat stuk tussen Zeeuws Vlaanderen en Antwerpen smeekt gewoon om hard te rijden.
dat zei ik niet
Huh jij komt toch uit de regio Breda? Dan kom je toch wel vaker in Antwerpen??quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:57 schreef enpe het volgende:
[..]
Denk dat 't idd via Antwerpen wordt, kom ik daar ook eens een keer.
Regio Eindhoven, Antwerpen kom ik idd weleens maar niet vanuit de richting waar ik morgen vandaan kom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Huh jij komt toch uit de regio Breda? Dan kom je toch wel vaker in Antwerpen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |