Reeks kapot?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Jagärtrut het volgende:
waarom verschijnt dit niet in m'n AT?
Goeie. Ik verwijder die andere wel even.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef Individual het volgende:
Bedankt popo.Misschien kan het systeem niet 2 nummer 14s tegelijk aan.
Of je drukt op de "volg topic" knop.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:04 schreef flipsen het volgende:
Ik probeerde gisteravond ook al een "nieuw deel" aan te maken en dat lukte maar niet. Maar goed, met deze post staat ie weer in mijn AT
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 04:32 schreef Gaoxing het volgende:
500.000 km2 van Thailand is een beetje overstroomd, popo. Niet veel hoor, hooguit anderhalf tot 2,5 meter. Ik kan me voorstellen dat de Amerikaanse media dat niet zo gek interessant vinden. Het is ook niet zoveel, natuurlijk: slechts de oppervlakte van Spanje. En dat water wil graag naar zee, maar er ligt nog een stadje in de weg met een kleine 12.000.000 inwoners. En die dreigen nu ook natte voeten te krijgen.
Oh da's niet best, ligt dat nu aan mij of is er sowieso niet echt veel over te vinden in de internationale media?quote:Op maandag 24 oktober 2011 04:32 schreef Gaoxing het volgende:
500.000 km2 van Thailand is een beetje overstroomd, popo. Niet veel hoor, hooguit anderhalf tot 2,5 meter. Ik kan me voorstellen dat de Amerikaanse media dat niet zo gek interessant vinden. Het is ook niet zoveel, natuurlijk: slechts de oppervlakte van Spanje. En dat water wil graag naar zee, maar er ligt nog een stadje in de weg met een kleine 12.000.000 inwoners. En die dreigen nu ook natte voeten te krijgen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:02 schreef Individual het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe-oude president flipsen!
Ze zijn gevaarlijk bezig met de 10-25% inflatie regel of is die 25% een verzinsel van de internationale media?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |