quote:Zoon Kaddafi en veiligheidschef opgepakt
Volgens de Nationale Overgangsraad zijn ook Muammar Kaddafi's zoon Mutassim en zijn veiligheidschef Abdullah al-Senussi opgepakt.
Al-Senussi wordt, net als Muammar Kaddafi, gezocht door het Internationaal Strafhof in Den Haag. Ze worden verdacht van oorlogsmisdaden.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Wtf?twitter:AlArabiya_Eng twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:57:50Hollands prime minister confirms Qaddafis capture #Alarabiya #Ghadafi #Qaddafi #Libya reageer retweet
Mark Rutte?
Lolwutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Wtf?twitter:AlArabiya_Eng twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:57:50Hollands prime minister confirms Qaddafis capture #Alarabiya #Ghadafi #Qaddafi #Libya reageer retweet
Mark Rutte?
Live op Al Jazeera en consorten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:14 schreef Frutsel het volgende:
Khadaffi zou ook in zijn hoofd zijn geraakt
We zullen het zowel horen, persconferentie overgangsraad komt eraan
Guardianquote:
quote:1.11pm: The Dutch prime minister, Mark Rutte, has said he hoped Gaddafi would soon face the international criminal court. Dmitry Medvedev, the Russian president, said the Libyan people should decide his fate.
Berlusconitwitter:AlArabiya_Eng twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:12:30Berlusconi says war in #Libya is 'over': ANSA news agency. #Gaddafi #Qaddafi reageer retweet
Oh, ze deden een NOSjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[Upd] 'Moammar Gadhafi opgepakt'
Weet ik niet, Radio1 volg ik zelf, die zeiden dat ze zo zouden spreken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Live op Al Jazeera en consorten?
Al Jazeera is toch wel een begrip in dit soort onderwerpen dus ik verwacht van welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ik niet, Radio1 volg ik zelf, die zeiden dat ze zo zouden spreken.
Zal vast wel worden uitgezonden
Straks is het een HOAXtwitter:AP twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:13:33Libya officials and NATO say they can't confirm reports that ousted leader Gadhafi was captured or killed: http://t.co/qxIkjy4G -EC reageer retweet
Die wil alleen maar die vluchtelingen van zijn eiland af hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:14 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Berlusconitwitter:AlArabiya_Eng twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:12:30Berlusconi says war in #Libya is 'over': ANSA news agency. #Gaddafi #Qaddafi reageer retweet
als dat zo is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:16 schreef Frutsel het volgende:
Straks is het een HOAXtwitter:AP twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:13:33Libya officials and NATO say they can't confirm reports that ousted leader Gadhafi was captured or killed: http://t.co/qxIkjy4G -EC reageer retweet
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:16 schreef Frutsel het volgende:
Toespraak van Kaddafi plus dit:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:16 schreef Frutsel het volgende:
Telegraaf heeft even gebeld denk ikquote:Khadaffi dood - Schotwonden hoofd en benen
De verdreven Libische leider Muammar Kaddafi is in de buurt van Sirte gevangengenomen. Volgens de Nationale Overgangsraad had hij onder meer schotwonden in zijn hoofd en benen. Hij was met kritieke toestand met een ambulance afgevoerd.
Kaddafi zou in een konvooi Sirte hebben proberen te ontvluchten. De stad viel donderdag in handen van de nieuwe machthebbers. De Navo zou Kaddafi's konvooi hebben beschoten. De gevangneming van de oud-dictator is bevestigd door de militaire topfunctionaris Abdel Majid van de Nationale Overgangsraad NTC, die de leiding van Libië heeft overgenomen, donderdag.
Niet schieten!
Een soldaat van de Overgangsraad, die getuige was van de gevangneming van Kaddafi, zei dat hij zich had verborgen in een ondergrondse schuilplaats en schreeuwde: "Niet schieten, niet schieten!"
Kaddafi had Libië circa 42 jaar geregeerd. Hij heeft steeds gezegd niet levend in handen te willen vallen van de nieuwe machthebbers. Kaddafi wordt gezocht door het Internationaal Strafhof in Den Haag.
Feest
In Tripoli zijn de mensen massaal de straat opgegaan om de gevangneming van de verdreven Libische leider te vieren.
Wilma Nanninga zal nog wel sappige roddels hebben over het leven van Kadhaffiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Telegraaf heeft even gebeld denk ik
Thalita van Zon zal ook al wel gebeld zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wilma Nanninga zal nog wel sappige roddels hebben over het leven van Kadhaffi
Ik vind het echt niet leuk dat er zulke dingen over Muammar worden gezegdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Thalita van Zon zal ook al wel gebeld zijn
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Thalita van Zon zal ook al wel gebeld zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |