Ik doe m'n best... op de gezonde manier als je het even niet erg vind.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon helemaal niks, crash dieet, ik mot geen vetklep.
quote:
Je hoeft alleen maar lang genoeg te leven om met haar clit te boksen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik doe m'n best... op de gezonde manier als je het even niet erg vind.
Heeft ze een abnormaal grote clit of zo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar lang genoeg te leven om met haar clit te boksen.
quote:
Ja, ik heb een veel te levendige fantasie.quote:
Mijn leven zou vrij saai zijn zonder mijn fantasiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik heb een veel te levendige fantasie.
Joh! Echt waar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn leven zou vrij saai zijn zonder mijn fantasie
Gelukkig zijn er duitsers die de handel verfilmen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mensen alles konden horen/zien wat er in mijn hoofd allemaal afspeelt... wow...
Dat is beter dan 2 oranje leeuwen die plotseling fortune cookies komen uitdelen aan je bureau.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Staat er opeens een liveband in je bedrijfskantine te spelen.
Hoempapa?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Staat er opeens een liveband in je bedrijfskantine te spelen.
Nee, gewoon poprockcovers. beetje de klassiekersquote:
Heb je ook gezien dat hij op FB zei: Afterwords I was blown all night long.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zach Braff Tweets Photo Of Him Screwing Fan
quote:
Regel dat leeuwenpak eens voor mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is beter dan 2 oranje leeuwen die plotseling fortune cookies komen uitdelen aan je bureau.
Great. The usual 'Paradise By The Dashboard Light' waarbij alle mokkels die in de overgang zitten lekker 'spontaan' en 'gek' gaan swingen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon poprockcovers. beetje de klassiekers.
Meer Sitting on the dock of the bay. valerie, sinds een dag of 2, dat soort werkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Great. The usual 'Paradise By The Dashboard Light' waarbij alle mokkels die in de overgang zitten lekker 'spontaan' en 'gek' gaan swingen...
heck no, zaten ws. managers in die eindelijk iets nuttigs deden!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Regel dat leeuwenpak eens voor mij
quote:
twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:39:31NTC tikte vast per ongeluk "Kadhafi gepakt" in het tweetvakje ipv het zoekvakje. (via @yelletieleman) reageer retweet
ah toe!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
heck no, zaten ws. managers in die eindelijk iets nuttigs deden!
Overgangsraad heeft het bekent gemaakt. Toch wel meer dan een tweetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:39:31NTC tikte vast per ongeluk "Kadhafi gepakt" in het tweetvakje ipv het zoekvakje. (via @yelletieleman) reageer retweet
...volgens mij is het echt. 'critically injured'.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:39:31NTC tikte vast per ongeluk "Kadhafi gepakt" in het tweetvakje ipv het zoekvakje. (via @yelletieleman) reageer retweet
cnnquote:Revolutionary fighters have captured deposed Libyan leader Moammar Gadhafi, Libyan television said Wednesday, citing the Misrata Military Council.
That report, however, could not be independently confirmed.
Nauwelijks.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overgangsraad heeft het bekent gemaakt. Toch wel meer dan een tweet
twitter:NUlive twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:51:59Al-Jazeera meldt dat #Ghadaffi dood is - http://t.co/ZTQnqKhA reageer retweet
Ja, dancevalley ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was goed genoeg voor onze MP
twitter:KvW twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:46:45Spectaculaire ontdekking van de #kvw! Magere spekjes zijn meestal te #vet ... http://t.co/4koFZ4ej reageer retweet
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:14 schreef Godtje het volgende:
Alles leuk en wel maar het meest schokkende nieuws van vandaagtwitter:KvW twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:46:45Spectaculaire ontdekking van de #kvw! Magere spekjes zijn meestal te #vet ... http://t.co/4koFZ4ej reageer retweet
wat een verrassing!! Net als alles wat "suikerarm" of "vetarm" isquote:
Mager is een beschermde titel en dan moet je aan voorwaardes voldoen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:17 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
wat een verrassing!! Net als alles wat "suikerarm" of "vetarm" is
Het vet moet er vanaf druipen ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
Maar spek hoort toch vet te zijn.
Dus geen mager spek kopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
Maar spek hoort toch vet te zijn.
quote:
Of wel, want dat is toch 'te vet'?quote:
Te vet om mager te noemen. Behalve die van de dirk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of wel, want dat is toch 'te vet'?
Dan heb je gelijk godt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te vet om mager te noemen. Behalve die van de dirk.
duim.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:33 schreef Kreator het volgende:
Wie is 'Sonja' ook alweer? Die heb ik op facebook en die komt van hier.
Duimelot? Of Dreamerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:33 schreef Kreator het volgende:
Wie is 'Sonja' ook alweer? Die heb ik op facebook en die komt van hier.
Nee, dankjewel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Livestream hebbuh?
http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/44972180#44972180
Q's verjaardagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet van de dooie hoor.
Van blije soldaten. Het is net Qdag
Daar is een oplossing voor...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker. Maar ik sla even over. Ik moet calorieën tellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan toch? Er zitten er genoeg in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker. Maar ik sla even over. Ik moet calorieën tellen...
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor...In januari ga ik ervoor Snuit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Daar is een oplossing voor...Vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje hardleaupen...
![]()
Naar het frietkot en terugquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond.Stukje hardleaupen...
[..]
Daar is een oplossing voor...Niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Patat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik eet geen friet.Mijn lichaam is een reine tempel...
twitter:bertbrussen twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:59:20BREKEND! COMPLETE VIDEO DOOD GADAFFI ONLINE: http://t.co/g4mDSF6W reageer retweet
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:00 schreef Godtje het volgende:
twitter:bertbrussen twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:59:20BREKEND! COMPLETE VIDEO DOOD GADAFFI ONLINE: http://t.co/g4mDSF6W reageer retweet
Ja daar word ik ook niet blij van.quote:
Vandaar het saucijzenbroodje om 10:15 én de frikandel om 12:30. Helder.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik eet geen friet.Mijn lichaam is een reine tempel...
Dude. STFU!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vandaar het saucijzenbroodje om 10:15 én de frikandel om 12:30. Helder..
niet goed?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoor net dat mijn steun en toeverlaat. .mijn mede applicatiebeheerder weggaat van zijn functie en de manager wordt.. en dat dat eigenlijk zowat per direct ingaat![]()
![]()
Vooral doodeng voor mij. Ik weet nog te weinig om eigenlijk de functie 'vol' te kunnen bekleden als enige.quote:
hij blijft toch gewoon jouw steun en toeverlaat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral doodeng voor mij. Ik weet nog te weinig om eigenlijk de functie 'vol' te kunnen bekleden als enige.
Pas in juni zal er misschien een tweede applicatiebeheerder worden aangenomen
Juni! Mooi weer en strand!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral doodeng voor mij. Ik weet nog te weinig om eigenlijk de functie 'vol' te kunnen bekleden als enige.
Pas in juni zal er misschien een tweede applicatiebeheerder worden aangenomen
Ja natuurlijk. Maar ik krijg werk van 1,5 persoon er nu bij. En ik heb geen idee wat dat werk allemaal is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef rival het volgende:
hij blijft toch gewoon jouw steun en toeverlaat?
I need a hugquote:
Moet je niet afreageren op Requote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach zeur niet![]()
Ik ben gewoon van slag!
Meestal niks als een man wil knuffelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg zijn.
What's up?
Collega´s die tegenwerkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg zijn.
What's up?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal niks als een man wil knuffelen.
Ik heb het over armen om mijn schouders en een kusje op mijn voorhoofd, niet over ruighe neuqsekstmquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal niks als een man wil knuffelen.
Bestaan er ook collega's die meewerken? Zulke wil ik ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Collega´s die tegenwerkenDat, en het ergste; geen eens tijd voor een fatsoenlijke lunch!
Precies mijn punt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het over armen om mijn schouders en een kusje op mijn voorhoofd, niet over ruighe neuqsekstm
Ja, maar die zijn allemaal vrij vandaag, lijkt hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Bestaan er ook collega's die meewerken? Zulke wil ik ook.
Neem ook vrij. Ga naar het strand en drink cocktails, veel beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn allemaal vrij vandaag, lijkt het
Nee, hij is het al 8 weken bij Missbehavin aan het proberen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Barb wil geen seks met mij, je punt is duidelijk!
Hoe wilde je dat niet doen dan? Je bent het toch gewoon?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben een beetje te hard uitgevallen tegen een muts van de gemeente. Maar ze had het wel verdiend, beetje doen alsof ik doe alsof ik een alleenstaande moeder met thuiswonend kind ben.
Zie je wel, je hebt helemaal geen kindquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben een beetje te hard uitgevallen tegen een muts van de gemeente. Maar ze had het wel verdiend, beetje doen alsof ik doe alsof ik een alleenstaande moeder met thuiswonend kind ben.
Zegt de dame die mij hier keihard af heeft lopen wijzen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Barb wil geen seks met mij, je punt is duidelijk!
Ja, ze had gezien dat ik een bijdrage betaal aan een bepaalde instantie. Wat dan volgens haar automatisch betekent dat je kind niet thuis woont.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe wilde je dat niet doen dan? Je bent het toch gewoon?
Een toyboy als kind opgeven is inderdaad niet toegestaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel, je hebt helemaal geen kind
Goed plan, over 20 minuten ben ik pleitos!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem ook vrij. Ga naar het strand en drink cocktails, veel beter.
Leuk die integratie. Als een echte griek overal os achterzetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed plan, over 20 minuten ben ik pleitos!
Ik zeg dat al bijna 20 jaar of zo....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk die integratie. Als een echte griek overal os achterzetten.
Balkonos, pleitos, staatschuldos.
Je bent de wortel van alle problematiek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg dat al bijna 20 jaar of zo....
Fixed.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent de wortel van alle problematiek.
Ofzos.
Ik? Dat is niet waar!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zegt de dame die mij hier keihard af heeft lopen wijzen!
Mooie vrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zit elke dag met je luie ass op het strand, omringd door mooie vrouwen. Zeur niet!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beperkte hersencapaciteit en beroerde smaak in vrouwen
Ok, ik hou al opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zit elke dag met je luie ass op het strand, omringd door mooie vrouwen. Zeur niet!
Wel waar! Wel lang geleden btw, ik geloof ergens einde vorige zomerquote:
Precies mijn punt maar jij zegt het veel vriendelijk!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh ja, toen was ik bezet natuurlijk, dat was dus niet persoonlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, ik hou al op
[..]
Wel waar! Wel lang geleden btw, ik geloof ergens einde vorige zomer![]()
Die zal wel bij de verloskundige zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
Waar is spirit eigenljik? Die kan toch niet zo lang een relatie hebben?
Die hobbelt toch van de een in de ander? en als er even niemand is, dan komt ze weerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
quote:
doe je het weer. 2x zelfs.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar dat wil ik dus wel leren. Want liegen klinkt zo vriendelijk.
Ik heb me nachtenlang in slaap lopen huilenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh ja, toen was ik bezet natuurlijk, dat was dus niet persoonlijk.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Die zal wel bij de verloskundige zitten.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die hobbelt toch van de een in de ander? en als er even niemand is, dan komt ze weer
Ja, je had erg veel behoefte aan een alleenstaande moeder die duizenden kilometers verderop woont?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb me nachtenlang in slaap lopen huilen
jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, je had erg veel behoefte aan een alleenstaande moeder die duizenden kilometers verderop woont?
sextingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, je had erg veel behoefte aan een alleenstaande moeder die duizenden kilometers verderop woont?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
Rival, Peuter vindt de auto in je UI "vet mooi". Dit ter info.
Peuter is oké. Wie hij/zij dan ook moge zijn...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
nou, die auto kan ook in de klikoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
Druk bezig haar neukertje 24/7 te tracken via GPS?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor peuter!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zeg maar dat ik dankjewel zei![]()
quote:
goede opvoeding gehad dat Ventjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Peuter is oké. Wie hij/zij dan ook moge zijn...
Hou jij van in de tuin werken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Peuter rules! Ik moet nog voetballen met die knakker(en je voortuin doen
)
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
voor peuter!Je rijdt in een BMW, en hebt een petje op.. En dan moet je een voorbeeld zijn? Straks Peuter in een bontkraagje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zeg maar dat ik dankjewel zei
Ik heb nog een stuk tuin waarin je je wel even mag uitlevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik hou van buiten bezig zijn ja
Iets zegt me dat ie dat bij jou niet wil doen..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk tuin waarin je je wel even mag uitleven
Freaky seks in prive sfeer, of erbij lopen als halve-mocro... tsja...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
en ik stem VVD
Maar zolang ik mijn wijf niet in der bek pis mag jij niks zeggen
VMBO kindquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je rijdt in een BMW, en hebt een petje op.. En dan moet je een voorbeeld zijn? Straks Peuter in een bontkraagje?
Had ik maar tieten, dan was die tuin al lang klaar geweestquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ie dat bij jou niet wil doen..
En ik denk dat dat nog best mee valt.. Ware het niet dat ik wel enigszins tijdgebrek heb. Maar als ik me nog eens verveel in het weekend zal ik het hier meldenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ie dat bij jou niet wil doen..
Nee, strand, cocktails en mooie vrouwenquote:
Hij kon na aanschaf van de BMW geen helm betalen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je rijdt in een BMW, en hebt een petje op...
Nog steeds niet met kinderen erbij (en op de beurs geen geplas of ander freaky gedoe hoor)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
nee op een beurs met de rest of them toks
Hoax!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij kon na aanschaf van de BMW geen helm betalen...
Ted, ben jij het?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, strand, cocktails en mooie vrouwen
Dat maakt het niet minder tok babsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog steeds niet met kinderen erbij (en op de beurs geen geplas of ander freaky gedoe hoor)
tok?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder tok babs
quote:
Nee, als link zonder IMG tagsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:17 schreef rival het volgende:
mochten tieten nog wel in een spoiler?
Zit jij ook al op Missb's FB te loeren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:17 schreef rival het volgende:
mochten tieten nog wel in een spoiler?
Missb heeft al ful frontal op FOK! gestaan hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zit jij ook al op Missb's FB te loeren?
al jaren man, die kan ik ondertussen dromen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zit jij ook al op Missb's FB te loeren?
Bevroren water. Dat gaat dus onder andere in mijn cocktail zo.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Missb heeft al ful frontal op FOK! gestaan hoor.
Misschien dit?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
die van Tally zijn kleiner.
ik vroeg me af of babs dat bedoelde met meer ontwikkelde bevolking
quote:
het begint bijna ergens op te lijkenquote:Hoewel Android 4.0 een grote verbetering ten opzichte van 2.3 is, kan Google nog niet op zijn lauweren rusten. Er zijn nog wel wat eigenaardigheden te vinden en nog niet elk onderdeel van besturingssysteem en applicaties is in lijn met de nieuwe look. Zo zijn enkele opties in het instellingenmenu niet helemaal logisch en bevindt de actionbar zich bij sommige applicaties - zoals de browser - aan de boven- in plaats van onderzijde.
Is dit nou een poging om iets negatiefs te zeggen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
het begint bijna ergens op te lijken.
Nee, een mededeling dat het volgens mij langzaam volwassen begint te worden. Maar idd WEL dat ik het met de huidige versie voor 4.0 eigenlijk nog steeds bagger vindquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit nou een poging om iets negatiefs te zeggen?
Met oude hardware op de Nexus toch sneller dan een iPhone. Vrij volwassen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Nee, een mededeling dat het volgens mij langzaam volwassen begint te worden.
Ben ik niet blond dan?quote:
Ik kan er toch ook niks aan doen dat die blinde apple-fan-mongool zich er weer es mee bemoeit.quote:
True, maar mijn w7phone is ook vrij rap met een single corequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met oude hardware op de Nexus toch sneller dan een iPhone. Vrij volwassen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat die blinde apple-fan-mongool zich er weer es mee bemoeit.
Failquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar mijn w7phone is ook vrij rap met een single core.
Ik vond het een moeilijke keuze:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen die een tijdje een iPhone heeft of heeft gehad.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar mijn w7phone is ook vrij rap met een single core.
Ik heb een tijdje een iPhone 4 gehad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen die een tijdje een iPhone heeft of heeft gehad.
Fijn dat ik nu weet dat het je helemaal niet interesseertquote:
Eeeeh, ja, en wat zegt dit over het dagelijks gebruik?! Hier kan ik geen klap uit opmaken.. Wat cijfertjes en "hoger is beter"quote:
Ja, met objectieve data kun je natuurlijk he-le-maal niks. Dan heb je veel meer aan 'voelt best snel aan'.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeeeh, ja, en wat zegt dit over het dagelijks gebruik?! Hier kan ik geen klap uit opmaken.. Wat cijfertjes en "hoger is beter"
het is ook een heel rap ding hoorquote:
Objectieve data? Ik dacht dat we de tijd van more megahertz is better wel voorbij waren als standaard leus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, met objectieve data kun je natuurlijk he-le-maal niks. Dan heb je veel meer aan 'voelt best snel aan'.
Dat is natuurlijk ook zo, of die pagina er nou binnen 0,5 of 0,8 sec staan, dat merk je niet echt. Dat je vervolgens wel snel en soepel kan scrollen, dat merk je....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, met objectieve data kun je natuurlijk he-le-maal niks. Dan heb je veel meer aan 'voelt best snel aan'.
Objectieve data ja. Dit heeft namelijk geen ruk te maken met processorkracht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Objectieve data? Ik dacht dat we de tijd van more megahertz is better wel voorbij waren als standaard leus.
Dat vindt dinnetje niet goed vrees ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Fijn dat ik nu weet dat het je helemaal niet interesseert
Neuken?
Homo dat ga je toch niet vragenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vindt dinnetje niet goed vrees ik.En Missb ook niet...
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
Leverancier: 'ik wil de server overnemen.'
Ik: 'welke server.'
Leverancier: ' de server.'
Ik: 'wélke server.'
Leverancier: ' Ja met teamviewer.'.
Hou mij er even buiten ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vindt dinnetje niet goed vrees ik.En Missb ook niet...
Alsof iemand ooit naar mij luistertquote:
ik hoop dat t er aan ligt wat je zegt eigenlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof iemand ooit naar mij luistert
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik hoop dat t er aan ligt wat je zegt eigenlijk.
nou ja, daar wil je dat álle bloeddrukmeters klinisch gevarieerd zijn en voldoen aan die protocollen toch?quote:
Gevarieerd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, daar wil je dat álle bloeddrukmeters klinisch gevarieerd zijn en voldoen aan die protocollen toch?
ik weet niet wat mijn telefoon denktquote:
Je telefoon denkt dat je een wijf bent dus wel 209837383927 verschillende variaties wilt hebben van hetzelfde ding. Het liefste on rozequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn telefoon denkt
Maar dat was idd niet wat ik wilde schrijven.
Beetje bedrijf zet tegenwoordig alles in de cloud toch, fuck on-site servers.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
Leverancier: 'ik wil de server overnemen.'
Ik: 'welke server.'
Leverancier: ' de server.'
Ik: 'wélke server.'
Leverancier: ' Ja met teamviewer.'.
En terechtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:00 schreef Godtje het volgende:
Eindelijk donor geworden. Trots op mezelf.
Ik ook, niet lang, wel vanaf mn 18e, een stuk korterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En terechtBen het al sinds mijn 18e. en ja, dat is lang
Alleen mijn lever willen ze niet meer. Ik heb er geen probleem mee maar ze moeten hem niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En terechtBen het al sinds mijn 18e. en ja, dat is lang
dat verklaart niet waarom hij niet zegt wat ik wil dat t zegt. Of is t bij Jou roze?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je telefoon denkt dat je een wijf bent dus wel 209837383927 verschillende variaties wilt hebben van hetzelfde ding. Het liefste on roze
Hoe ondankbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen mijn lever willen ze niet meer. Ik heb er geen probleem mee maar ze moeten hem niet.
ik heb geen idee wat ze van mij zouden kunnen gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen mijn lever willen ze niet meer. Ik heb er geen probleem mee maar ze moeten hem niet.
En maar zeuren over te weinig donoren..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Sommige alcoholisten kunnen er best mee geholpen zijn
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Onze buurvrouw kwam net aan de deur speciaal om te vertellen dat haar andere buurvrouw een relatie heeft
ik nam eigenlijk gewoon aan dat ie veel drinktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:10 schreef missbehavin het volgende:
Wat is er mis met jouw lever godt, mag ik dat vragen?
Hier in Singles gebeurt dat niet wil je zeggen, alleen gaat het dan via PM/DM/Facebook/Whatsapp/MSN/Skype, etcquote:
+1quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik nam eigenlijk gewoon aan dat ie veel drinkt
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier in Singles gebeurt dat niet wil je zeggen, alleen gaat het dan via PM/DM/Facebook/Whatsapp/MSN/Skype, etc
Drank misbruik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:10 schreef missbehavin het volgende:
Wat is er mis met jouw lever godt, mag ik dat vragen?
Oh, ik dacht ms iets heel tragisch ofzoquote:
ze is echt heel erg, weet altijd alles en vertelt ook les door aan iedereen. Ze dacht dat de overbuurvrouw een prostituee was en heeft net zo lang voor het raam gezeten om te kunnen noteren hoeveel mannen er een uurtje langs kwamen en dan weer weg gingen enzo.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze is echt heel erg, weet altijd alles en vertelt ook les door aan iedereen. Ze dacht dat de overbuurvrouw een prostituee was en heeft net zo lang voor het raam gezeten om te kunnen noteren hoeveel mannen er een uurtje langs kwamen en dan weer weg gingen enzo.
Dat was wel extreem veel en toen vertelde ze dat tegen de hele buurt .
O, het is trouwens wel waar.
Terecht. Maar dat schijnt lastig te zijn voor sommige mensen. Ik zal voortaan geen intelligente grapjes meer maken met de werking van organen er in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik nam eigenlijk gewoon aan dat ie veel drinkt
Daar zijn andere single posters voorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ms iets heel tragisch ofzo
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Terecht. Maar dat schijnt lastig te zijn voor sommige mensen. Ik zal voortaan geen intelligente grapjes meer maken met de werking van organen er in.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
Net als je denkt dat Godt niet kan stijgen in aanzien, wordtie donor!
Zo ben ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
Net als je denkt dat Godt niet kan stijgen in aanzien, wordtie donor!
Ik weet niet wat er met jouw buurvrouw is, maar ik doe een: Hooray voor mijn buurmanquote:
da's betijdsquote:
heej kroegbaas.. ik was vorig weekend nog relatief in je buurt gok ik..quote:
Waar was je dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef clevy het volgende:
[..]
heej kroegbaas.. ik was vorig weekend nog relatief in je buurt gok ik..
WEEKEND!quote:
Edequote:
Voor mij iets verderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is nog zo'n 40 minuten rijden
kwam over de a50 en dan is het maar 14km omwegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is nog zo'n 40 minuten rijden
Ja afslag druten en dan ben je er zoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:12 schreef clevy het volgende:
[..]
kwam over de a50 en dan is het maar 14km omweg
yup.. en dan zomaar het onbekende gebied inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja afslag druten en dan ben je er zo
Gewoon de borden volgenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. en dan zomaar het onbekende gebied in
niet nodig, heb navigatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |