top jaquote:
centraal en dan metroquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:14 schreef ThaTim het volgende:
welk station moet bij ahoy gepakt worden?
OKEquote:
reeds unbanned ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Leelll, jij was toch weer geband?
Hee wat gaan jullie na dat concert doen?
Hmm oke. Anders moeten jullie mij ff bellen, dan kom ik daarna ff pintje mee pakken in Roffa. Ik ben toch in Delft uit vanwege verjaardag dus ik kan zo ff naar de trein lopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:35 schreef leeell het volgende:
[..]
reeds unbanned ja.
geen idee, zou niet eens weten hoe laat het klaar is.
joah ff kijken hoelaat dat word, mn neef is er ook, denk niet dat die zin heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hmm oke. Anders moeten jullie mij ff bellen, dan kom ik daarna ff pintje mee pakken in Roffa. Ik ben toch in Delft uit vanwege verjaardag dus ik kan zo ff naar de trein lopen.
Zeg nou maar gewoon dat je dat niet wil.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef leeell het volgende:
[..]
joah ff kijken hoelaat dat word, mn neef is er ook, denk niet dat die zin heeft
moet ook werken morgen.
oh als ik samen met Dastan was had ik zeker wel gegaan, maar mn neef zit er dan tussen, dat is beetje lulligquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je dat niet wil.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef FedExpress het volgende:
hoi
Mark Knopfler... Of zoals mijn opa hem noemt: Mark Knoflook
ja oke, nee dacht dat je met dastan en tim was.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef leeell het volgende:
[..]
oh als ik samen met Dastan was had ik zeker wel gegaan, maar mn neef zit er dan tussen, dat is beetje lullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |