Met mensen die hun rekening niet kunnen betalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:34 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het steeds beter gaat krijgen als kroegeigenaar...
Boter bij de vis (of in dit geval Neuro's bij het bier).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mensen die hun rekening niet kunnen betalen.
En had het over mijn andere verliezen.
Gister echt een bagger dag gedraaid op de pokertafels
Waar blijft je verzoek dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Het voelt wel een beetje als een coming out hoor
Jij eerstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
Zeg CL wil je niet meer zeuren over dik zijn.
quote:
Ja mijn bankroll kan het wel opvangen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:37 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Boter bij de vis (of in dit geval Neuro's bij het bier).
Als je niet kunt pokeren, doe het dan ook niet.
Maar goed, ik neem aan dat je alleen pokert met gewonnen geld?
Dat weet ik nu wel van meerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:33 schreef Royco1 het volgende:
Handig dat facebook, nu weet ik ook meteen hoe CL heet
Dat armbandje is dan wel weer snoezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:42 schreef kdelase78 het volgende:
Iemand die deze foto op zijn profiel heeft staan, maakt het mij lastig om hem toe te voegen:
[ afbeelding ]
Het bedrijf wat voor een heel groot deel mijn salaris betaald plaatste die foto om te delenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:42 schreef kdelase78 het volgende:
Iemand die deze foto op zijn profiel heeft staan, maakt het mij lastig om hem toe te voegen:
[ afbeelding ]
Ja ik wilde CL al langer zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik nu wel van meerOok hoe ze er uit zien.
En bedanktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik wilde CL al langer zien.
Wat?quote:
Dan nog hoef je hem niet bij je top 5 foto's bovenaan je profiel te hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het bedrijf wat voor een heel groot deel mijn salaris betaald plaatste die foto om te delen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee hoe je heet
Ze is leuk he!quote:
Staan daar niet de foto's die je upload dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:47 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Dan nog hoef je hem niet bij je top 5 foto's bovenaan je profiel te hebben
Net als 70 anderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]Maar ik zit in MissB´s lijstje
Daar komt alles te staan waarin je getagged wordt. Maar als je er overheen gaat met je muis krijg je een kruisje zodat je weg kan klikken tot je de 5 coolste hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staan daar niet de foto's die je upload dan?
Ik doe eigenlijk niet veel met mijn profiel moet ik eerlijk zeggen.
de sletquote:
Je bent er wel mee bezig hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:49 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Daar komt alles te staan waarin je getagged wordt. Maar als je er overheen gaat met je muis krijg je een kruisje zodat je weg kan klikken tot je de 5 coolste hebt
Zoals op mijn profiel
Kijk, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:49 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Daar komt alles te staan waarin je getagged wordt. Maar als je er overheen gaat met je muis krijg je een kruisje zodat je weg kan klikken tot je de 5 coolste hebt
Zoals op mijn profiel
Volgens mij ben ik de enige in pakquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige in pak
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hallo iedereen MOET jou gewoon kennen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Awesome. I know.quote:
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Hallo iedereen MOET jou gewoon kennen.
Anders zijn ze je facebook linkje ook niet waard![]()
Ik tel er minstens 5...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij staat achter je balie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |