Tijd om die instellingen ergens op te schrijven dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah en vorige keer, voor de beroemde huppelfooncrash, lukte het me ook al niet
Snel terug je bed in!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:38 schreef coban het volgende:
Vroeg wakker gemaakt om debielste redenen ja
Ik kijk nu zo boos he jullie zouden wegrennen
Mail op mn laptop zegt IMAP, maar wat mn foon aangeeft heb ik geen kaas van gegetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tijd om die instellingen ergens op te schrijven dus
Wat voor huisdiertjens zijn het?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:39 schreef Haifisch het volgende:
Vandaag krijg ik nieuwe huisdiertjens
Slangen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:39 schreef Haifisch het volgende:
Vandaag krijg ik nieuwe huisdiertjens
Rode rattenslangenquote:
Leuk!quote:
Heb ik al. Net zoals een hond, cavia's, 14 muizen, een valkparkiet en wandelende takkenquote:
4quote:
Mijn zoon wil ook slangen en reptielen enzquote:
Ik ga hem stelen dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Heb ik al. Net zoals een hond, cavia's, 14 muizen, een valkparkiet en wandelende takken
Hoe oud is je zoon?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon wil ook slangen en reptielen enz
13 en het feit dat mama dat doodseng vindt vergeten we voor het gemak maar even?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:43 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Hoe oud is je zoon?
Goede keus, blaffen niet, bijten (bijna) nooit, hoeven niet uitgelaten te worden
ik heb er 4quote:
Niets engs aan. Hoeven ook nooit uit het terra in principequote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
13 en het feit dat mama dat doodseng vindt vergeten we voor het gemak maar even?
Dat is ook niet leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Niets engs aan. Hoeven ook nooit uit het terra in principe
Slangen zijn geen gezelschapsdieren. Ideaal voor een FOK!kerquote:
Zal wel Exchange zijn, maargoed, ik weet ook verder niet hoe Ez dat heeft geconfiggedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mail op mn laptop zegt IMAP, maar wat mn foon aangeeft heb ik geen kaas van gegeten
Mijn zoon is GEEN FOK!kerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:47 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Slangen zijn geen gezelschapsdieren. Ideaal voor een FOK!ker
Eerst een foto, dan kijken we wel verderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef coban het volgende:
Omg ik ben jaloerss
Ik wil ook zo'n kusje hebben.
Het zou makkelijker zijn als die invulvelden op mn foon zelfde naam hebben als die op mn mail op laptopquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal wel Exchange zijn, maargoed, ik weet ook verder niet hoe Ez dat heeft geconfigged
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |