kan je miss een pic maken en posten? Dan is het miss iets makkelijkerquote:Op donderdag 3 november 2011 10:12 schreef Alstead het volgende:
Goedendag gitaristen, ik had een kort vraagje, ik heb laatst in mijn ongelofelijke wijsheid mijn thremolohendel afgebroken en een deel zit nog vast in de brug. Heeft iemand een tip hoe je dat los/eruit zou kunnen krijgen?
zal ik doen als ik thuis ben, zit nu nog lekker op schoolquote:Op donderdag 3 november 2011 10:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kan je miss een pic maken en posten? Dan is het miss iets makkelijker
steekt er nog een stuk uit of zit het er echt helemaal in?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef Alstead het volgende:
[..]
zal ik doen als ik thuis ben, zit nu nog lekker op school
het is zegmaar afgebroken op het punt waar die de brug ingaat, dus er steekt niets uitquote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
steekt er nog een stuk uit of zit het er echt helemaal in?
Hmm dan word het wel lastig Wssquote:Op donderdag 3 november 2011 10:16 schreef Alstead het volgende:
[..]
het is zegmaar afgebroken op het punt waar die de brug ingaat, dus er steekt niets uit
ik las ergens dat je met een klein schroevendraaiertje er miss een kras in kan maken en hem er dan uit te draaien? is dat haalbaar of zit ik dan 2 jaar met een schoevendraaier in me handenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hmm dan word het wel lastig Wss
Ik heb zoiets wel eens gehad met een of ander bolletje wat in de poort van mijn laptop zat waar koptelefoon ed in gaat. Heb het er toen met een staaldraadje helemaal kappot gemaakt en eruit gekregen. Dus ik denk dat het je wel zal lukken, maar ik ben toen ook echt 1 of 2 uur bezig geweest. Maar als je er geduldig in bent zal het denk ik nog wel lukkenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:17 schreef Alstead het volgende:
[..]
ik las ergens dat je met een klein schroevendraaiertje er miss een kras in kan maken en hem er dan uit te draaien? is dat haalbaar of zit ik dan 2 jaar met een schoevendraaier in me handen
heb ik vanmiddag wat te doen, tnxquote:Op donderdag 3 november 2011 10:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb zoiets wel eens gehad met een of ander bolletje wat in de poort van mijn laptop zat waar koptelefoon ed in gaat. Heb het er toen met een staaldraadje helemaal kappot gemaakt en eruit gekregen. Dus ik denk dat het je wel zal lukken, maar ik ben toen ook echt 1 of 2 uur bezig geweest. Maar als je er geduldig in bent zal het denk ik nog wel lukken
En anders uitboren maar daar zou ik voorzichtig mee zijn. Voor je het weet verkloot je de boel.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:22 schreef Alstead het volgende:
[..]
heb ik vanmiddag wat te doen, tnx
Ik zou eerst maar 10 uur ermee proberen te klooien alvorens te gaan borenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
En anders uitboren maar daar zou ik voorzichtig mee zijn. Voor je het weet verkloot je de boel.
Daarom staat er ook 'voorzichtig' bijquote:Op donderdag 3 november 2011 10:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar 10 uur ermee proberen te klooien alvorens te gaan boren. als je dan uitschiet kan je wss een nieuwe brug kopen
Gaatje erin boren, drup Bison kit erin, (zelftappende) schroef goed vast erin draaien, laten drogen, eruit schroeven.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:17 schreef Alstead het volgende:
[..]
ik las ergens dat je met een klein schroevendraaiertje er miss een kras in kan maken en hem er dan uit te draaien? is dat haalbaar of zit ik dan 2 jaar met een schoevendraaier in me handen
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelfs nu ik nog amper post word ik nog gefuckt... och och och, wat sneu.
Dat dusquote:Op donderdag 3 november 2011 10:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo gefuckt jij had er één te koop dus is het een goede opmerking van dribbel
Kijk, daar was ik nou nooit op gekomen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaatje erin boren, drup Bison kit erin, (zelftappende) schroef goed vast erin draaien, laten drogen, eruit schroeven.
Goedkope en makkelijke manier. Meestal heb je die dingen wel in huis, en anders kost het je een paar euro. Je bent in een uurtje klaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk, daar was ik nou nooit op gekomen.
Bij mij gaat het al mis bij het gaatje boren...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goedkope en makkelijke manier. Meestal heb je die dingen wel in huis, en anders kost het je een paar euro. Je bent in een uurtje klaar.
Je kan ook het geheel uitboren, maar dan moet je nieuwe schoefdraad tappen en dan past er geen enkele jengelstengel meer in.
Totdat je boor afbreekt kan je die uitborenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaatje erin boren, drup Bison kit erin, (zelftappende) schroef goed vast erin draaien, laten drogen, eruit schroeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |