inderdaad, ik heb normaal ook niet zo'n vertrouwen in tremolo systemen maar toen ik dit las. Had ik wel zoiets van ach ik probeer het wel, deze ziet er tenminste wel fatsoenlijk en degelijk uitquote:
De gitaristen van iron maiden gebruiken dat ding nogal vaak, en ik moet voor gitaarles ook steeds meer van die solo's spelen die een jengelstengel gebruiken. En ik begin het wel te waarderenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik heb het ook op mn ibanez gehad maar kon er nooit nuttige dingen voor verzinnen om het te gebruiken
Klasse gitaar, ziet er goed uit. Heb 1 en ander op de jemsite forums gevolgd over de gitaar. De amerikanen heb een iets andere uitvoering. Zonder element in het midden.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef stefanhaan het volgende:
Nou op advies van die kerel van dribbels zaakje andere gitaar uitgezocht. En ga ik voor deze
Ibanez rg870qmz Black Ice uitvoering 679 euro. Inclusief 2 afstelbeurten
[ afbeelding ]
Nee heb over 2 weken genoeg geld dus laat hem iets eerder bestellen en dan heb ik hem alst goed is wel rond de 20equote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Klasse gitaar, ziet er goed uit. Heb 1 en ander op de jemsite forums gevolgd over de gitaar. De amerikanen heb een iets andere uitvoering. Zonder element in het midden.
Maar, heb je het al ?
Het schijnt een behoorlijk beter te zijn dan de Edge Pro III. En dat is maar goed ook. Het is een ramp om zo'n brug goed af te stellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb normaal ook niet zo'n vertrouwen in tremolo systemen maar toen ik dit las. Had ik wel zoiets van ach ik probeer het wel, deze ziet er tenminste wel fatsoenlijk en degelijk uit
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.gitaarnet.nl/f(...)rian-May-Red-Special
Goed topic op gitaarnet
ja klopt, Ik krijg er ook 2 afstelbeurten bij dus ik vraag dan of Ik gewoon mee mag kijkenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het schijnt een behoorlijk beter te zijn dan de Edge Pro III. En dat is maar goed ook. Het is een ramp om zo'n brug goed af te stellen.
Je eerste is altijd een gekloot ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef brother52 het volgende:
Er een veer bij zetten of ze schuin plaatsen wil ook wel helpen.
Maar in alle gevallen is het een heel geklooi om het goed te krijgen.
Die schroeven van de veren kunnen er inderdaad nog wel een stuk verder in dus dat zou moeten lukken...quote:Op donderdag 3 november 2011 01:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Valt wel mee hoor.
Je moet gewoon opstemmen, De brug komt inderdaad omhoog.
Niet te ver omhoog laten komen, dan gewoon de veren achterin aandraaien.
Zitten die al helemaal in het hout ? Extra veren bijplaatsten of je veren vervangen door sterkere.
Op een gegeven moment begin je een balans te krijgen en dan ligt je brug vlak.
[..]
Je eerste is altijd een gekloot ja.
Valt wel mee. Je moet ze er alleen niet allemaal tegelijk af halen maar stuk voor stuk verwisselen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:08 schreef stefanhaan het volgende:
Jullie maken me nu allemaal wel bang voor die Edge II brug als ik daar nieuwe snaren op moet leggen![]()
Hoezo gefuckt jij had er één te koop dus is het een goede opmerking van dribbelquote:Op donderdag 3 november 2011 10:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelfs nu ik nog amper post word ik nog gefuckt... och och och, wat sneu.
inderdaad...quote:Op donderdag 3 november 2011 10:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo gefuckt jij had er één te koop dus is het een goede opmerking van dribbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |