Oke is goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Patje1987 het volgende:
Remlof zullen wij samen op de A2 knikkeren?
dit is alleen in de nacht overdag hebben we zwaarrrr serieuze discussies vriendquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dit exemplarisch is voor hoe het altijd hier gaat kan deze reeks wel weer dicht inderdaad.
Eén en al bagger
Omdat het kanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Integraalfiets het volgende:
WAAROM POSTEN JULLIE ZO ACHTERLIJK SNEL
FIXEDquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Integraalfiets het volgende:
WAAROM POSTEN JULLIE ZO ACHTERLIJK SNEL
Al dit gebagger komt geloof ik alleen maar doordat jij aanwezig bent, even stoer doen in de buurt van de autoriteiten en zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dit exemplarisch is voor hoe het altijd hier gaat kan deze reeks wel weer dicht inderdaad.
Eén en al bagger
Hele file negers achter mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Dimens het volgende:
Soms als ik die posts van kip zie, dan vraag ik mij wel af waar de negers blijven.
Ik hoop het kip reiger.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dit is alleen in de nacht overdag hebben we zwaarrrr serieuze discussies vriend
ga eens een slachtfabriek van binnen bekijken!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
HAHHAHAHA JULLIE ADOREREN MIJ HAHAHA
maar dat wist ik al
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dit is alleen in de nacht overdag hebben we zwaarrrr serieuze discussies vriend
Beetje doen alsof je maar twee hersencellen hebt als er een mod langskomt? Handigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al dit gebagger komt geloof ik alleen maar doordat jij aanwezig bent, even stoer doen in de buurt van de autoriteiten en zo.
Al gedaan niks bijzondersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ga eens een slachtfabriek van binnen bekijken!
Allemaal Ariërsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Al mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn blond en hebben blauwe ogen.
Moet je nagaan hoeveel hersencellen ze in werkelijkheid wel niet hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Beetje doen alsof je maar twee hersencellen hebt als er een mod langskomt? Handig
Ravist.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Al mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn blond en hebben blauwe ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |