De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een ad?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Gare ad die plotseling je halve scherm bedekt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Gare ad die plotseling je halve scherm bedekt.
Misbruik maken van je krachtenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, waarom heeft coban dit topic geopend?
Ey flickr hommo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga je Flickr effe bekijken
Succes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga je Flickr effe bekijken
thnxquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef coban het volgende:
Allemaal stomme debielen hier. Behalve de blauwe ik dus.
quote:
Kloptquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je T9 staat aan en je wou 'bier' typen
Als dit exemplarisch is voor hoe het altijd hier gaat kan deze reeks wel weer dicht inderdaad.quote:
Oke is goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Patje1987 het volgende:
Remlof zullen wij samen op de A2 knikkeren?
dit is alleen in de nacht overdag hebben we zwaarrrr serieuze discussies vriendquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dit exemplarisch is voor hoe het altijd hier gaat kan deze reeks wel weer dicht inderdaad.
Eén en al bagger
Omdat het kanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Integraalfiets het volgende:
WAAROM POSTEN JULLIE ZO ACHTERLIJK SNEL
FIXEDquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Integraalfiets het volgende:
WAAROM POSTEN JULLIE ZO ACHTERLIJK SNEL
Al dit gebagger komt geloof ik alleen maar doordat jij aanwezig bent, even stoer doen in de buurt van de autoriteiten en zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dit exemplarisch is voor hoe het altijd hier gaat kan deze reeks wel weer dicht inderdaad.
Eén en al bagger
Hele file negers achter mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Dimens het volgende:
Soms als ik die posts van kip zie, dan vraag ik mij wel af waar de negers blijven.
Ik hoop het kip reiger.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dit is alleen in de nacht overdag hebben we zwaarrrr serieuze discussies vriend
ga eens een slachtfabriek van binnen bekijken!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
HAHHAHAHA JULLIE ADOREREN MIJ HAHAHA
maar dat wist ik al
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dit is alleen in de nacht overdag hebben we zwaarrrr serieuze discussies vriend
Beetje doen alsof je maar twee hersencellen hebt als er een mod langskomt? Handigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al dit gebagger komt geloof ik alleen maar doordat jij aanwezig bent, even stoer doen in de buurt van de autoriteiten en zo.
Al gedaan niks bijzondersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ga eens een slachtfabriek van binnen bekijken!
Allemaal Ariërsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Al mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn blond en hebben blauwe ogen.
Moet je nagaan hoeveel hersencellen ze in werkelijkheid wel niet hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Beetje doen alsof je maar twee hersencellen hebt als er een mod langskomt? Handig
Ravist.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Al mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn blond en hebben blauwe ogen.
Rond school- en werktijd wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]niet echt. Allemaal hetzelfde.
3?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel hersencellen ze in werkelijkheid wel niet hebben.
om te oefenen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
stiekem haat ik alle mensen
udowu hoort bij mijn toekomstig dictator plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |