Tuurlijk mag jij ook meegokken! Ja. Ik denk dat ik hem te jong geschat heb. Hij zal idd wel begin 40 zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef Janena het volgende:
Mag ik ook meegokken? Ik denk begin 40....
Ik heb er alle vertrouwen in!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:58 schreef Robijn48 het volgende:
Nou, laten we hopen dat hij en miss Brasil gerechtigheid veroorzaken!
Dat is helemaal waar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:09 schreef Robijn48 het volgende:
Het kan bijna niet anders nee......maar toch....niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is...de verdediging moet nog aan het woord komen.
En het leven leert wel dat je nooit ergens zeker van kan zijn.......
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef blanket het volgende:
Volgens dit artikel gaat niet Flanagan de ondervraging van Shafer doen maar Chernoff zelf.
Link
Vind ik niet erg
quote:mccartneyAP Anthony McCartney
Chernoff also told judge his cross examination would take 90 mins or so. Judge Pastor asked "Is that in Flanagan hours?"
Ik vind Chernoff nog wel lachwekkend eigenlijk. Bij hem staat het onvermogen om een goede vraag te stellen op z'n voorhoofd geschreven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:47 schreef eskil het volgende:
Dus de grijze duif kan rustig op het dak blijven zitten, alhoewel Chernoff ook tenenkrommend is!
Ik kan niet van mijn gevoel af dat (ondanks grondig onderzoek) er opzet in het spel was. Blijf maar met mijn gedachten dwalen dat een arts zo waanzinnig veel fouten kan maken. En ja, dat hij ongelofelijk geschrokken is en zijn zaakjes wilde opruimen die het daglicht niet konden verdragen, waardoor kostbare tijd verloren is gegaan.etc.etc.( ach tijd zat, MJ. was toch al overleden)Deze propofol hoeveelheid is toch niet normaal!
![]()
Het is trouwens 21 oktober.quote:NOTE: On Friday, October 20, the trial will resume at 12:45 p.m. PT / 3:45 p.m. ET due to a scheduling issue.
Mag hopen dat die het de Michael way bedoeld en bid voor iedereen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef eskil het volgende:
Dr. Conrad Murray made a pretty shocking statement last night, leaving a restaurant in Santa Monica. He said, "I would like to pray for the prosecutor, his associates, and his expert witness."
Sadly, the photog didn't ask why Murray was praying for them ... whether it's because he prays for everyone, be they friend or foe -- or whether he's praying because he believes they are portraying him unfairly/unethically before the jury.
tmz.
Arrogant ook nog![]()
Wil je weggaan hier?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef ViezeFur het volgende:
Waarom werd mn plaatje nou verwijderd![]()
That's just ignorant, your being ignorantquote:
Prima. En nu naar bedje toe, de hoogste tijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:18 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
That's just ignorant, your being ignorant
Ja, dat zei je net ook al in m'n DM, origineel manquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. En nu naar bedje toe, de hoogste tijd.
Precies. Goodbyequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al in m'n DM, origineel man
quote:
Ik hou ook van Katherinequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef Robijn48 het volgende:
Als het waar is...idioot gewoon![]()
Murray deed een tijd geleden ook al zo raar, door te zeggen dat hij van Katherine Jackson hieldHij kent haar nauwelijks, zoals ik het begrijp.
Precies snap niks van die man...echt niet gewoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef Robijn48 het volgende:
Murray kan beter voor zichzelf bidden, als hij daarin gelooft....
Ach gos een klein slecht trollertje, hoe cute.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je van kindertjes houd.
vrijheid van penisuiting jwtzquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach gos een klein slecht trollertje, hoe cute.
Oooh, wat tof!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Precies snap niks van die man...echt niet gewoon.
Van Twitter:
Another day; same plane flying over court + Murray trial. Today bannerMichael Jackson's pic reads "Netherlands Demands Justice"
![]()
Ook daar zit een grens aan jeweetzquote:
heul niet, mijn penis is oneindig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ook daar zit een grens aan jeweetz
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:45 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
heul niet, mijn penis is oneindig.
Wauwwwww dat is gaaf zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Precies snap niks van die man...echt niet gewoon.
Van Twitter:
Another day; same plane flying over court + Murray trial. Today bannerMichael Jackson's pic reads "Netherlands Demands Justice"
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef ViezeFur het volgende:
okok jullie mogen jullie topique wel terug hebben.Als Robijn48 me niet was gaan DM'en zou ik waarschijnlijk niet eens meer in dezen topic terug gekomen zijn
Maar ik vind Michael Jackson zijn muziek kutquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:01 schreef senesta het volgende:
[..]Als je gewoon meepost ben je ook van harte welkom hoor
Dacht al, ze zijn verlaat. Oppassen, anders krijgen de juryleden van Pastor ook een boete, of misschien geen payment voor vandaagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:01 schreef blanket het volgende:
Van twitter:
Attorneys are in the chamber with the judge right now. The jurors are not in the courtroom yet #murraytrial
http://abclocal.go.com/kabc/livenow?id=8366366 Probeer die is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef eskil het volgende:
Wat is het geluid in het begin toch vaak slecht he, tenminste bij mij. Nu is het nog steeds bijna niet te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |