6 weken wtf? Heb je dat eerder meegemaakt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef Joysa het volgende:
En ik ben strontchagrijnig.
Al 6 weken ongesteld, morgen eindelijk naar de gynaecoloog
maar je krijgt er iets supertofs voor terug!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:45 schreef Incantrix het volgende:
Tevens: ik mis het om mijn nagels te lakkenmijn nagels zien er niet uit ook
onderweg? met rijles halen ze je toch thuis op?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
boehoe, rijles wordt net afgezegd. Ik had 1,5 uur langer in bed kunnen blijven liggen.
Wel blij dat ze nog even nu bellen, anders was ik al onderweg geweest.
Ik denk echt niet dat het zoveel kwaad kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:02 schreef Incantrix het volgende:
Zou opi ook kunnen? Zoya heb ik niet veel van en nubar heb ik weggeruild..
Joh, ik lakt e zeker 1 keer in de week mn nagels met beide zwangerschappen. En toen had ik nog geen eenst nagellak die 3free was. Van die heerlijke stinktroep van cutex en miss helenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:45 schreef Incantrix het volgende:
Tevens: ik mis het om mijn nagels te lakkenmijn nagels zien er niet uit ook
Dude..kleurdoos en tico hebben 9 maanden aan een fles chloor gesnoven..die hebben ook gewoon hun kid gekregen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:01 schreef Incantrix het volgende:
Jah, dat zat ik me dus ook af te vragen, zijn er geen merken die je wel zou kunnen gebruiken? En ja, als ik er nu een baby voor terugmag zal ik niet klagen
Wij hebben uiteindelijk een el cheapo van de aldi en ik vind het een topmachientje
Goed puntquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zat cokeheads die ook zwanger worden en blijven tenslotte..en dat is way more dangerous dan af en toe je nagels lakken
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijnesen zijn niet geboren gelijkend een pizzapunt en McFlurry..dus het zal zo`n vaart heus niet lopen
Spiraaltje laten zetten..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 weken wtf? Heb je dat eerder meegemaakt?
Ja maar dan nogquote:
True, maar hier in ziekenhuis wimpelen ze je voor 6 weken af, omdat ze de 1e controle pas na 6 weken doen. Dus ben benieuwd dadelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dan nog6 weken is wel heul erg lang
Ja ik had ook mijn controle na 6 weken; maar ik had maar een klein beetje bloedverlies (nog geen week) en daarna never nooit meer (ofjah echt niet noemenswaardig).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
True, maar hier in ziekenhuis wimpelen ze je voor 6 weken af, omdat ze de 1e controle pas na 6 weken doen. Dus ben benieuwd dadelijk
Heb het ook gehad hoor, daarna werd het een stuk beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
True, maar hier in ziekenhuis wimpelen ze je voor 6 weken af, omdat ze de 1e controle pas na 6 weken doen. Dus ben benieuwd dadelijk
Dat had ik ookquote:
Nee, maar ik had een rot wijf die kei hard door douwde terwijl ik super pijn had en heb 3 weken buikkrampen gehad (voorheen nergens last van)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik had ook mijn controle na 6 weken; maar ik had maar een klein beetje bloedverlies (nog geen week) en daarna never nooit meer (ofjah echt niet noemenswaardig).
Ik zie er tegenop om hem opnieuw te laten zetten
Viel het mee van jou?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Heb het ook gehad hoor, daarna werd het een stuk beter.
Dat is ook mooi klote danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat had ik ookAlthans, eerst was ik een half jaar níet ongesteld en daarna een half jaar
wél
Toen heb ik hem er maar uit laten halen
je bent vegetariërquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef buzzwheedle het volgende:
Dat zeg jij, ik was vegetarisch en werd zwanger. Ik kreeg me toch een zin in hamburgers![]()
Ik had ze soms al als ontbijt.
Nou, luka eet dus inderdaad het liefst alleen vlees![]()
ik ben ervan overtuigd dat ik zin had in hamburgers omdat hij met dat liet doen
terwijl hij in mn buik zat
Wanneer komt er een mini SQ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent vegetariër
Maar klopt, foetussen zijn ook een soort duivelsgebroed, het is toch als een parasiet in je baarmoeder
Zijn ze ook!quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, maar ik had een rot wijf die kei hard door douwde terwijl ik super pijn had en heb 3 weken buikkrampen gehad (voorheen nergens last van)
Bloedverlies word nu wel minder sinds een week, dus ik heb goede hoop
Spiraal na een kind laten zetten is ook fijner zeggen zequote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:54 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
vond ik ook, maar nadat er een kind was uitgeklommen werd ik een stuk makkelijker
En datquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spiraal na een kind laten zetten is ook fijner zeggen ze
klopt, heb er ook niet zo veel van gevoeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spiraal na een kind laten zetten is ook fijner zeggen ze
Dat is echt fijn als je er niks van hebt gemerktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik had ze geslaan
Toen dokter ging voelen hoe diep mijn baarmoeder was, zei ie gelijk: Ok zet je even schrap want nu gaat het pijn doen.
O ja en toen moest ik even samen met hem ademen om 'rustig' te worden en toen ging ie pas verder
Maar ik vind mijn dokter dan ook een held
Krampen maar 3 dagen en verder geen pijn gehad bij zetten.
Schijnt dat 2de keer zetten veel beter gaat dan 1ste keer; maar dan nog
Pil was ik ook helemaal zat, daarom spiraal jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En datMaar ik was ook koppig
En was pil helemaal zat
och, wij gebruiken al 4 jaar alleen rubbers en dat werkt prima *afklopt*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zijn ze ook!
Voor mij nooit meer iig
Then again..ik kan geen enkele vorm van anticonceptie meer vedragen..dat skiet ook niet op
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
klopt, heb er ook niet zo veel van gevoeld.
maar ja is wat overdreven om eerst een kind te krijgen zodat je het zetten van je spiraaltje niet voelt
Ben je die rubbers niet helemaal zat dan ondertussen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, wij gebruiken al 4 jaar alleen rubbers en dat werkt prima *afklopt*
En jij hebt er al drie, je man kan er ook een kneupke in laten leggen
Ik vind het knap... Ik vind het maar niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, wij gebruiken al 4 jaar alleen rubbers en dat werkt prima *afklopt*
En jij hebt er al drie, je man kan er ook een kneupke in laten leggen
Was zeker niet pijnloos; maar ik werd wel netjes gewaarschuwdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is echt fijn als je er niks van hebt gemerktEn ik had te erge pijn om boos te worden op die gynaecologe, wilde alleen maar naar huis
Ik ben ook resultaat van rubbersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste is het resultaat van rubbers. Of tenminste..het niet gebruiken van een 'want wij zijn toch niet zo vruchtbaar joh, da ken wel'Boy were we wrong
Nja mij waarschuwde ze ook, maar ze was meer bezig met de leerlinge die er bij stond (die niet eens vroeg of ze mee mocht kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was zeker niet pijnloos; maar ik werd wel netjes gewaarschuwdEn toen nog 3 dagen in bed gelegen met krampen. Daarna geen last meer gehad
(*edit: Trouwens... Ik pleit niet altijd voor spriaaltje ofzo hoor.. Heb er ook de down-fall van meegemaakt qua cysten.....)
Ik heb ook 3 dagen op bed gelegen met mega pijn en koortsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was zeker niet pijnloos; maar ik werd wel netjes gewaarschuwdEn toen nog 3 dagen in bed gelegen met krampen. Daarna geen last meer gehad
(*edit: Trouwens... Ik pleit niet altijd voor spriaaltje ofzo hoor.. Heb er ook de down-fall van meegemaakt qua cysten.....)
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zijn wel de leukste kindjes
Ik zelf niet hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben je die rubbers niet helemaal zat dan ondertussen?
Uithalen schijn je praktisch niks van te voelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Het eruit halen doet trouwens toch minder pijn dan zetten? Ik ben bang vanwege de pijn van vorige keer![]()
![]()
er uit gaat altijd makkelijker dan er in, behalve bij babiesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uithalen schijn je praktisch niks van te voelen.
ja maar wat dan, pillen slikken is ook niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uithalen schijn je praktisch niks van te voelen.
Ik snap het wel, maar ik weet dat mijn vriend het iig echt niet prettig vond. Hij deed het toen ook hoor; maar ik kon me er wel iets bij voorstellen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zelf niet hoor!
Het ruimt zo lekker op, nooit meer een halve dag nadruipen en een foef die naar een viskraam ruikt![]()
hoewel hij het gisteren ineens voor het eerst in 4 jaar zonder wilde... omdat mijn ei pas dit weekend springt![]()
Ik: ja echt niet dus he![]()
![]()
een leerling die het moet leren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ze mij niet zouden vragen of iemand mee zou mogen kijken zou ik dat mens expres wegsturen
Ik niet. Ik zet gewoon een nieuwe. Ik durf alleen niet zo goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ja maar wat dan, pillen slikken is ook niks
Ik heb er ook geen last van.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een leerling die het moet leren?
Het is niet dat ze denkt van, ff lekker kutkijken ofzo
Van mij mag iedereen die het voor z'n werk doet meekijken, alsof het uitmaakt
Van mij mogen ze ook altijd kijken, moet toch geleerd worden, maar normaal vragen ze het altijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een leerling die het moet leren?
Het is niet dat ze denkt van, ff lekker kutkijken ofzo
Van mij mag iedereen die het voor z'n werk doet meekijken, alsof het uitmaakt
naja, die van hem is nogal... gevoelig. Zonder rubber moesten we ook altijd extra sensilube gebruiken, hoe nat ik ook wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik weet dat mijn vriend het iig echt niet prettig vond. Hij deed het toen ook hoor; maar ik kon me er wel iets bij voorstellen...
Maar ik had verder trouwens ook de ring geprobeerd; nog voor spiraaltje zetten; maar ook dat was geen succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mijn huisarts is vrouw, maar er zat een gek plekje op mn baarmoedermond waardoor ze het niet durfde te zetten en me heeft doorgestuurdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van.
Heb ook al jaren een mannelijke dokter; die dus ook mijn spiraaltje heeft gezet en die nog steeds mijn jaarlijkse controle doet. Hij kent verder mijn medische geschiedenis; dus voel mij daar wel prettig bij.
Hier in NL zou ik echter ook eerder vragen voor een vrouw...
Jij bent sowieso een bitchquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze mogen best kijken maar als ze het niet vragen dan ga ik bitchen
Misschien werkt het voor jou wel gewoon goed, niet laten afschrikken door de verhalenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:13 schreef BGTes het volgende:
Hmm nou heb ik geen zin meer in zo'n spiraaltjeMaar koperspiraaltjes zijn toch al achterhaald? (Ik wil van de pil af want ik word gek van die vreetbuien altijd)
Mirena is geen koperspiraalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:13 schreef BGTes het volgende:
Hmm nou heb ik geen zin meer in zo'n spiraaltjeMaar koperspiraaltjes zijn toch al achterhaald? (Ik wil van de pil af want ik word gek van die vreetbuien altijd)
Ik vind dat koper zo'n raar idee, dat het je baarmoederslijmvlies gewoon irriteert.. Don't know, klinkt zo ranzig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mirena is geen koperspiraalEr zijn 2 soorten
Hormoonspiraal of koperspiraal.
Koperspiraal is inderdaad wel wat achterhaald tegenwoordig.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
plus die koperdieven tegenwoordig, die 's nachts stiekem je spiraal proberen te jatten
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
plus die koperdieven tegenwoordig, die 's nachts stiekem je spiraal proberen te jatten
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben verkouden en heb de hele tijd kriebels in mijn keel, maar ik durf niet te hoesten want dan gaan mensen allemaal zeggen van : JA ROOK ER NOG EENTJE!!
klacht: rokers hebben geen recht op verkoudheid
True.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben verkouden en heb de hele tijd kriebels in mijn keel, maar ik durf niet te hoesten want dan gaan mensen allemaal zeggen van : JA ROOK ER NOG EENTJE!!
klacht: rokers hebben geen recht op verkoudheid
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
Gelukkig geen koper in mijn lijf
[..]
True.
Mijn moeder zat eens bij de dokter zich helemaal kapot te hoesten. Zij een ander vrouwtje: Ja wellicht wat minder roken.
....Mijn moeder rookt nietIk vind het alleen een beetje laf dat mijn moeder geen antwoord durfde te geven; maar daar is ze dan weer te 'netjes' voor. Ik had mijn mond al lang opengetrokken. Of naast haar gaan zitten en in haar richting gaan hoesten
![]()
Hahahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Met de pil had ik extreme moodswings met alles er op en eraan... Ik heb voor mirena gekozen omdat het hormoon zich niet over heel je lichaam verspreidt als met de pil; en dus ook minder hormonen 'loslaat'. Ik was in 1x helemaal van mijn klachten af....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:24 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hahah
Maar ik probeer van de hormonen af te komen, geen baby te krijgen en TOCH geen condooms te gebruiken.
Het enige wat ik nu weet is geen seks, maar dat is eigenlijk ook geen optie
Oeh doe esquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
omg priem, wat lomp!
ik ga voortaan tegen iedereen die koppijn heeft roepen dat ze niet zoveel hadden moeten zuipen gisteren
Als gij er gelukkig mee bent; mijn kindquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik begrijp die condoom-aversie echt niet![]()
Maar die ring lijkt me zo onbetrouwbaar.. 1% kans op zwangerschap vind ik al best hoogquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met de pil had ik extreme moodswings met alles er op en eraan... Ik heb voor mirena gekozen omdat het hormoon zich niet over heel je lichaam verspreidt als met de pil; en dus ook minder hormonen 'loslaat'. Ik was in 1x helemaal van mijn klachten af....
Je kan ook eerst kijken of de ring iets voor je is? Ook al minder hormonen dan de pil namelijk
da's niet per neukpartij he, da's per neukpartij tijdens de eisprongfasequote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar die ring lijkt me zo onbetrouwbaar.. 1% kans op zwangerschap vind ik al best hoog
euh is net zoveel als de pil hoor..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar die ring lijkt me zo onbetrouwbaar.. 1% kans op zwangerschap vind ik al best hoog
Exactly. En die 1 % slaat dan nog vaak op mis gebruik van de pil/ring... Met als voordeel dat als je kotst de ring wel nog betrouwbaar isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
1 procent is niks. Als je een echte garantie wil moet je gewoon niet seksen
had ik niet veel last van,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
of zoals vrienden van mij laatst zeiden: twintig jaar lang ben je panisch bezig met anticonceptie omdat je niet zwanger wil worden. En als je er dan mee stopt, en elke dag neukt omdat je wel zwanger wil worden, duurt het nog een jaar voor het raak is! Waar hebben we al die jaren zo panisch om gedaan?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:40 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
had ik niet veel last van,zei wat dacht je van kinderen, pil weggelegd , en bam bingo. En dat is zo 3 keer gebeurd. Ik word al zwanger als
me hitsig aankijkt
jij hebt er toch twee? Of heb je een miskraam gehad?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:40 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
had ik niet veel last van,zei wat dacht je van kinderen, pil weggelegd , en bam bingo. En dat is zo 3 keer gebeurd. Ik word al zwanger als
me hitsig aankijkt
Is mij één keer overkomen. Daarna mezelf enķrm op zitten vreten, dus dat trauma werkt wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zelf onbeschermde ONS's gehad toen ik vrijgezel was
jaja, dom, maar jong, wild, dertig bier etc
Ja , toen ik trouwde was ik 6 weken zwanger, 2 dagen later ging dat mis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt er toch twee? Of heb je een miskraam gehad?
he jasses, dat werpt ook nogal een schaduw op je wittebroodsweken...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef buzzwheedle het volgende:
Ye
[..]
Ja , toen ik trouwde was ik 6 weken zwanger, 2 dagen later ging dat mis.
(6 weken later was ik weer zwanger)
Ja meteen toen ik aan de pil ging; werden hier geen condooms meer gebruikt (enkel in bepaalde omstandigheden).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
neuh, laat moeders maar in die waan
heb met bb wel een half jaar rubbers gebruikt samen met de pil, toen heb ik me helemaal laten testen op alle gore ziektes, en toen ik clean bleek de rubbers weggedaan.
Half jaar rubberloos op een relatie van 5 jaar
Kaas in de koffie soppenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ieuw, kaas en koffie gaat niet heel geweldig samen.
/ontbijt.
Nah, hou ik een kaal broodje over.quote:
BROOD IN KOFFIE SOPPEN !!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, hou ik een kaal broodje over.
Soppen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BROOD IN KOFFIE SOPPEN !!!!
Hmm ik heb rare gewoontes
Bodempje achterlatenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soppen.
Net als koekjes enzo, dan heb je toch allemaal kruimels in je drinken?
Da's zonde van de koffie.quote:
nee speculaas, lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BROOD IN KOFFIE SOPPEN !!!!
Hmm ik heb rare gewoontes
Ieuwbah.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
soppen![]()
![]()
trauma's van brood in melk toen ik peuter was. Waarom deden ze me dat aan?
Ik heb als kind nooit spruitjes gehad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lustte vroeger geen friet maar wel spruitjes
quote:
Jah maar het ligt ongeveer allemaal even ver van hier( ja ook dr zit een paar duizend km tussen maar de meeste dingetjes komen uit dezelfde regio ongeveer), dat moet niet uit maken. Het is niet zo dat het van een boerendorp moet komen ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
heb je enig idee hoe fucking groot China is?
Dat is waar, soms staat er op zo'n sticker ook een periode van 10 dagen, waaruit ik opmaak dat het in de periode is verzonden en ze dus maar 1 keer dan de post daadwerkelijk wegdoen. Ok zo zeg ik het raar maar weet niet hoe andersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar ik gok zomaar dat de chinese posterijen wat minder punctueel zijn dan de nederlandse
Stop je suikerklontje maar in mijn koffiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, flirten bij de koffiemasjien.
geen school vandaag?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Dat is waar, soms staat er op zo'n sticker ook een periode van 10 dagen, waaruit ik opmaak dat het in de periode is verzonden en ze dus maar 1 keer dan de post daadwerkelijk wegdoen. Ok zo zeg ik het raar maar weet niet hoe andersDat alle post van de 1e tot de 10e pas op de 10e daadwerkelijk het postkantoor verlaat.
Wat zal ik eens doen vandaag?
Stop het staafje melk maar in mijn koffiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan heb ik liever melk.
Suiker is niet te zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of je vertelt haar nog even dat je bij de HA bent geweest en een of andere gekke ziekte hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Wat een faalhaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu mag die niet gaan zeiken dat het een rokershoest is.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik lach hier wel, maar eigenlijk staat mijn gezicht nu zo:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Of je vertelt haar nog even dat je bij de HA bent geweest en een of andere gekke ziekte hebt.
Neuh daarom. Zal wel een paar dingen doorlezen vandaag, maar het echte leren begint volgende week pas. Dusja.quote:
Dat geloof ik, maar eigenlijk is het zķ achterlijk dat ik er om moet lachenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lach hier wel, maar eigenlijk staat mijn gezicht nu zo:
Stop je roerstaafje maar in mijn koffieprutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
En het liefst zwarte koffie natuurlijk. Net als mijn metal.
klopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar eigenlijk is het zķ achterlijk dat ik er om moet lachen
Prrr.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stop je roerstaafje maar in mijn koffieprut
Helaasch voor mij ben ik zonder pil een pms-monster.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef Lindytje het volgende:
Ohai
Heerlijk, geen pil, condooms, spiraaltjes etc. nodig te hebben
Oeh nice!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaasch voor mij ben ik zonder pil een pms-monster.
Mijne zit gelukkig goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Helpt het als ik zeg dat mijn Myrena meteen was gaan dwalen en bij het verwijderen 9 maanden later compleet op een plaats zat waar het niet hoorde te zitten?
Ja,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jotteeeem!
heb je een lenzendoosje trouwens?
Als je er ook elke dag aan denkt enzo is dat ding echt handigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:51 schreef Mss het volgende:
Ik vind de pil ideaal! Ik heb nergens last van met dat ding. 4 keer per jaar ongesteld, en dan heb ik er amper last van. Voorheen ging ik altijd dood tijdens mijn menstruatie, maar nu voel ik amper wat. En ik heb geen last van mood-swings oid met de pil, dus ik blijf er lekker bij!
Agree. Ik heb na een aantal weken een tijdstip gevonden waarop ik eigenlijk altijd wel thuis en wakker ben en dat werktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je er ook elke dag aan denkt enzo is dat ding echt handig
serieus jij hebt echt rare zeik collega's zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, dat heb ik ook. Ik ben hem in 5 jaar misschien 3 keer vergeten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik pakte 'm altijd na het tandenpoetsen 's avonds, pilstrip in je borstelbeker en het kan eigenlijk niet meer mis gaan
Ik heb er meestal een in mijn portemonnee zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
en als je vaak logeert, ook daar pilstrippen neerleggen
Oh shit, ik lees dit nu en bedenk me ineens dat ik maandag migraine aanval had en hem er uit heb gegooidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Etenstijd werkt goed voor mij.
Ook meteen de minste kans dat ik 'm eruitgooi wegens excessief alcoholgebruik.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh shit, ik lees dit nu en bedenk me ineens dat ik maandag migraine aanval had en hem er uit heb gegooid
Nouja zo'n vaart zal het niet lopenquote:
Dat is wel slim jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nouja zo'n vaart zal het niet lopenMoet daar alleen wel om gaan denken voortaan
Die vent of die pil?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
als ik heel zat was pakte ik 'm gewoon de volgende ochtend
Als er geen alarm stond; vergat ik hem standaardquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Whahaquote:
Als ik heel zat ben, gooi ik 'm er de volgende ochtend net zo hard weer uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Mja lijkt mij als er een hele nacht overheen gegaan is dat dat ding ook wel in je lichaam is opgenomen toch? inimini pilliequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik heel zat ben, gooi ik 'm er de volgende ochtend net zo hard weer uit.Gelukkig gebeurt dat niet vaak.
Daarom neem ik 'm rond etenstijd: dan is 'ie zeker weten opgenomen én het is het meest constante tijdstip. Bedtijd varieert nogal en opstatijd ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mja lijkt mij als er een hele nacht overheen gegaan is dat dat ding ook wel in je lichaam is opgenomen toch? inimini pillie
pavlovquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als er geen alarm stond; vergat ik hem standaard
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:21 schreef milka82 het volgende:
Ach,mijn Russisch Roulette met de pil is inmiddels negen en een befaamde mascaragraaier. Daarna 7 jaar met rubbers,geplande nummer 2 en toen pil. Nu sinds juli weer pilloos,teveel bijverschijnselen.
da's wel ruk jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
Fijn , pakjes man aan de deur "ja dr zit een plastic zak omheen want er komt een chemische lucht vanaf"
En jahoor, 1 potje kapot.
Tja dat is het risico een beetjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
Fijn , pakjes man aan de deur "ja dr zit een plastic zak omheen want er komt een chemische lucht vanaf"
En jahoor, 1 potje kapot.
Edit: ook nog met het vriendje waar ik toen al bijna drie jaar bij was....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:30 schreef milka82 het volgende:
Ik had der niet willen missen hoor,echt niet! Maar wanneer ze zestien is roer ik de pil door der vla heen (ik was net twintig toen madam geboren werd,desondanks wel keurig mijn HBO opleiding afgemaakt,maar makkelijk was het niet)
@ Whoop,balen is dat altijd!
Mijn moeder was ook opgelucht toen ik om de pil vroegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:30 schreef milka82 het volgende:
Ik had der niet willen missen hoor,echt niet! Maar wanneer ze zestien is roer ik de pil door der vla heen (ik was net twintig toen madam geboren werd,desondanks wel keurig mijn HBO opleiding afgemaakt,maar makkelijk was het niet)
@ Whoop,balen is dat altijd!
Geen mascara borsteltje ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja
Ik heb nog nooit iets in mijn oog gestopt!
ik ook niet, maar na een paar minuten pielen lukt het bestquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja
Geniaalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:30 schreef milka82 het volgende:
Maar wanneer ze zestien is roer ik de pil door der vla heen
Bwhehehhe,ja, dat wel, maar dat deed pijn, dus zorgt niet voor positieve stimulatie nuquote:
oh ik mocht niet, ik ben er nog voor naar de Rutgers stichting gegaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook opgelucht toen ik om de pil vroeg
Ik ga het zo proberenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar na een paar minuten pielen lukt het best
Oogleden tegenhouden met je andere hand helpt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja
Ik was ook 14, maar het leek haar wel verstandig want 'je weet maar nooit met die mannen'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik mocht niet, ik ben er nog voor naar de Rutgers stichting gegaan
maar ik was 14
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef princess-a het volgende:
Ik moest heel hard lachen:
"Beste Sint, mijn wens dit jaar is een dikke vette bankrekening & 'n slank lichaam. Verwar deze twee niet met elkaar net als vorig jaar. Dank"
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef princess-a het volgende:
Ik moest heel hard lachen:
"Beste Sint, mijn wens dit jaar is een dikke vette bankrekening & 'n slank lichaam. Verwar deze twee niet met elkaar net als vorig jaar. Dank"
Ja aan de ene kant wel, maar aan de andere kant, dit was het enige potje wat volgens mij in bubbelplastic zat. De andere potjes zijn namelijk schoon en kon ik er zo uitvissen. Dus beetje vaag dat juist het potje dat ook nog eens in bubbelplastic zat kapot is gegaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tja dat is het risico een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder kwam der zelf mee toen ik zestien was en al een poosje een vast vriendje (spookte daar veel mee uit maar niet all the way,dat kwam pas met de vader van midi,mijn ex)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik mocht niet, ik ben er nog voor naar de Rutgers stichting gegaan
maar ik was 14
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar aan de andere kant, dit was het enige potje wat volgens mij in bubbelplastic zat. De andere potjes zijn namelijk schoon en kon ik er zo uitvissen. Dus beetje vaag dat juist het potje dat ook nog eens in bubbelplastic zat kapot is gegaan.
Op de foto niet zo duidelijk zichtbaar, maar volgens mij is de hals gewoon afgebroken ofzo. En lijkt me echt niet dat dat in het pakje(in bubbelplastic en van die irritante schuimdingen) kan gebeuren. Aangezien ik regelmatig een potje laat pleuren en er op 1x na niets is gebeurd.
FotoDit is met recht een massacre,haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel, maar aan de andere kant, dit was het enige potje wat volgens mij in bubbelplastic zat. De andere potjes zijn namelijk schoon en kon ik er zo uitvissen. Dus beetje vaag dat juist het potje dat ook nog eens in bubbelplastic zat kapot is gegaan.
Op de foto niet zo duidelijk zichtbaar, maar volgens mij is de hals gewoon afgebroken ofzo. En lijkt me echt niet dat dat in het pakje(in bubbelplastic en van die irritante schuimdingen) kan gebeuren. Aangezien ik regelmatig een potje laat pleuren en er op 1x na niets is gebeurd.
FotoKan wel hoor een productiefout ofzo. Die Wicked Sweet lakjes van Color Club bijvoorbeeld gaan veel sneller kapot als normale lakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zou de verkoper even mailen met je probleem!
Foto makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:52 schreef Lindytje het volgende:
Lenzen zitten er in!
Ik zie alleen een beetje wazig nu en wil de hele tijd in mijn oog wrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:57 schreef Lindytje het volgende:
Charming hoor
Wel stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dat is wel heel snel, dat is alvast goed nieuws!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb al mail terug, ze vroeg welk potje het was, dus ben benieuwd.
Jammer dat het geen Chinees van ebay is, die zijn niet zo moeilijk
Maar deze ook niet hopelijk.
Ze hadden m niet meer, dus krijg mn geld terug, toch netjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel, dat is alvast goed nieuws!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Huuuu, klasgenoten op fok.
De tentamenlokalen waren in ieder geval eng gelijk.
De gedachte alleen al.quote:
hoe weet je dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Huuuu, klasgenoten op fok.
De tentamenlokalen waren in ieder geval eng gelijk.
Die reactie krijg ik ook vaakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
Altijd als iemand verteld dat ie op Fok! post vraag ik wat voor forum dat is dan..
Iemand ging vragen waar die en die lokalen zijn, want tentamen. En daar heb ik ook tentamen. Brr. Hopelijk is het een veelvoorkomende combinatie van tentamenlokalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
Altijd als iemand verteld dat ie op Fok! post vraag ik wat voor forum dat is dan..
Dat iemand vraagt wat Fok! precies is?quote:
Ja! En dan zeg ik: een heel groot forum!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat iemand vraagt wat Fok! precies is?
Is normaal lijkt mequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ze hadden m niet meer, dus krijg mn geld terug, toch netjes.
Waar gaat het dan over, uhm, tsja eigenlijk over alle onderwerpenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! En dan zeg ik: een heel groot forum!!
En dan kijken ze meestal zo:
dit dat allesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waar gaat het dan over, uhm, tsja eigenlijk over alle onderwerpen
Ja, dat dus!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waar gaat het dan over, uhm, tsja eigenlijk over alle onderwerpen
'nagellaktopic'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat dus!
'en dan heb je daar dus een afdeling lifestyle, en daarin weer SHJN, en dan hebben we de nagelmeisjes, en die zijn tof!'
-![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat dus!
'en dan heb je daar dus een afdeling lifestyle, en daarin weer SHJN, en dan hebben we de nagelmeisjes, en die zijn tof!'
-![]()
Vooral dat.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral dat.
Daarom zwijg ik er maar over, of mensen moeten me "betrappen".
Ik zou hem zeker aanschaffenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oh en Lindy ik zie nu je revieuw van de Beauty Collection pas
Inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En shees, gaan ze me vragen of ik wil verkassen om spullen te gaan babysitten van iemand die ik niet ken. Ik wil best babysitten hoor, maar ik ga toch zeker niet al mijn meuk bijeenrapen daarvoor.
Huftersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
En fuuu, ze nemen me mijn ruimte af. Zoek je eigen stek ofzo.
Echt wel!quote:
Je doet wat van een fokker verwacht wordt:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt wel!
Maar ik ben een fokker, dus ik zeg er niks van.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al een kwartier niet gehoest
Bewaar je alles zodat je straks een mooie roggel naar je collega kunt bonjouren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk zou ik er een topic over moeten openen in KLB.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je doet wat van een fokker verwacht wordt:
Het posten op Fok!
Dat zou nog beter zijn iddquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik er een topic over moeten openen in KLB.
oh maar dat zat ik al hoor. Alleen die ene collega is wegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag je nu weer bij de rest van de mensen zitten?
Ohja, dat was hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar dat zat ik al hoor. Alleen die ene collega is weg
Dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is 20 oktober, tief es op
die komen geheid zaterdag. Bij mij komen pakjes uit engeland altijd alleen op zaterdagen, bezorgd door een vrouwtje die zes alditassen vol pakketjes rondfietstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef princess-a het volgende:
Heeft trouwens iedereen die lakjes heeft besteld tijdens de A-England actie de lakjes al binnen? Mijne zijn er nog niet en de shipping mail is al van vorige week dinsdag
Nein! Het is goedkope en lekkere chocolade dus ik eet hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is 20 oktober, tief es op
Hahahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die komen geheid zaterdag. Bij mij komen pakjes uit engeland altijd alleen op zaterdagen, bezorgd door een vrouwtje die zes alditassen vol pakketjes rondfietst
Wat is het? Volgens mij is dat met de dodo uitgestorven.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.styleaddiction(...)-platform-shoes-red/
![]()
Ik wil ze![]()
Ik heb geen geld voor ze
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:07 schreef Mss het volgende:
[..]![]()
Product Description
Not having these sexy Iron Fist American Nightmare Platforms may be your worst nightmare.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |