6 weken wtf? Heb je dat eerder meegemaakt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef Joysa het volgende:
En ik ben strontchagrijnig.
Al 6 weken ongesteld, morgen eindelijk naar de gynaecoloog
maar je krijgt er iets supertofs voor terug!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:45 schreef Incantrix het volgende:
Tevens: ik mis het om mijn nagels te lakkenmijn nagels zien er niet uit ook
onderweg? met rijles halen ze je toch thuis op?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
boehoe, rijles wordt net afgezegd. Ik had 1,5 uur langer in bed kunnen blijven liggen.
Wel blij dat ze nog even nu bellen, anders was ik al onderweg geweest.
Ik denk echt niet dat het zoveel kwaad kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:02 schreef Incantrix het volgende:
Zou opi ook kunnen? Zoya heb ik niet veel van en nubar heb ik weggeruild..
Joh, ik lakt e zeker 1 keer in de week mn nagels met beide zwangerschappen. En toen had ik nog geen eenst nagellak die 3free was. Van die heerlijke stinktroep van cutex en miss helenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:45 schreef Incantrix het volgende:
Tevens: ik mis het om mijn nagels te lakkenmijn nagels zien er niet uit ook
Dude..kleurdoos en tico hebben 9 maanden aan een fles chloor gesnoven..die hebben ook gewoon hun kid gekregen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:01 schreef Incantrix het volgende:
Jah, dat zat ik me dus ook af te vragen, zijn er geen merken die je wel zou kunnen gebruiken? En ja, als ik er nu een baby voor terugmag zal ik niet klagen
Wij hebben uiteindelijk een el cheapo van de aldi en ik vind het een topmachientje
Goed puntquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zat cokeheads die ook zwanger worden en blijven tenslotte..en dat is way more dangerous dan af en toe je nagels lakken
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijnesen zijn niet geboren gelijkend een pizzapunt en McFlurry..dus het zal zo`n vaart heus niet lopen
Spiraaltje laten zetten..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 weken wtf? Heb je dat eerder meegemaakt?
Ja maar dan nogquote:
True, maar hier in ziekenhuis wimpelen ze je voor 6 weken af, omdat ze de 1e controle pas na 6 weken doen. Dus ben benieuwd dadelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dan nog6 weken is wel heul erg lang
Ja ik had ook mijn controle na 6 weken; maar ik had maar een klein beetje bloedverlies (nog geen week) en daarna never nooit meer (ofjah echt niet noemenswaardig).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
True, maar hier in ziekenhuis wimpelen ze je voor 6 weken af, omdat ze de 1e controle pas na 6 weken doen. Dus ben benieuwd dadelijk
Heb het ook gehad hoor, daarna werd het een stuk beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
True, maar hier in ziekenhuis wimpelen ze je voor 6 weken af, omdat ze de 1e controle pas na 6 weken doen. Dus ben benieuwd dadelijk
Dat had ik ookquote:
Nee, maar ik had een rot wijf die kei hard door douwde terwijl ik super pijn had en heb 3 weken buikkrampen gehad (voorheen nergens last van)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik had ook mijn controle na 6 weken; maar ik had maar een klein beetje bloedverlies (nog geen week) en daarna never nooit meer (ofjah echt niet noemenswaardig).
Ik zie er tegenop om hem opnieuw te laten zetten
Viel het mee van jou?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Heb het ook gehad hoor, daarna werd het een stuk beter.
Dat is ook mooi klote danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat had ik ookAlthans, eerst was ik een half jaar níet ongesteld en daarna een half jaar
wél
Toen heb ik hem er maar uit laten halen
je bent vegetariërquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef buzzwheedle het volgende:
Dat zeg jij, ik was vegetarisch en werd zwanger. Ik kreeg me toch een zin in hamburgers![]()
Ik had ze soms al als ontbijt.
Nou, luka eet dus inderdaad het liefst alleen vlees![]()
ik ben ervan overtuigd dat ik zin had in hamburgers omdat hij met dat liet doen
terwijl hij in mn buik zat
Wanneer komt er een mini SQ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent vegetariër
Maar klopt, foetussen zijn ook een soort duivelsgebroed, het is toch als een parasiet in je baarmoeder
Zijn ze ook!quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, maar ik had een rot wijf die kei hard door douwde terwijl ik super pijn had en heb 3 weken buikkrampen gehad (voorheen nergens last van)
Bloedverlies word nu wel minder sinds een week, dus ik heb goede hoop
Spiraal na een kind laten zetten is ook fijner zeggen zequote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:54 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
vond ik ook, maar nadat er een kind was uitgeklommen werd ik een stuk makkelijker
En datquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spiraal na een kind laten zetten is ook fijner zeggen ze
klopt, heb er ook niet zo veel van gevoeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spiraal na een kind laten zetten is ook fijner zeggen ze
Dat is echt fijn als je er niks van hebt gemerktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik had ze geslaan
Toen dokter ging voelen hoe diep mijn baarmoeder was, zei ie gelijk: Ok zet je even schrap want nu gaat het pijn doen.
O ja en toen moest ik even samen met hem ademen om 'rustig' te worden en toen ging ie pas verder
Maar ik vind mijn dokter dan ook een held
Krampen maar 3 dagen en verder geen pijn gehad bij zetten.
Schijnt dat 2de keer zetten veel beter gaat dan 1ste keer; maar dan nog
Pil was ik ook helemaal zat, daarom spiraal jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En datMaar ik was ook koppig
En was pil helemaal zat
och, wij gebruiken al 4 jaar alleen rubbers en dat werkt prima *afklopt*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zijn ze ook!
Voor mij nooit meer iig
Then again..ik kan geen enkele vorm van anticonceptie meer vedragen..dat skiet ook niet op
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
klopt, heb er ook niet zo veel van gevoeld.
maar ja is wat overdreven om eerst een kind te krijgen zodat je het zetten van je spiraaltje niet voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |