6 weken wtf? Heb je dat eerder meegemaakt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef Joysa het volgende:
En ik ben strontchagrijnig.
Al 6 weken ongesteld, morgen eindelijk naar de gynaecoloog
maar je krijgt er iets supertofs voor terug!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:45 schreef Incantrix het volgende:
Tevens: ik mis het om mijn nagels te lakkenmijn nagels zien er niet uit ook
onderweg? met rijles halen ze je toch thuis op?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
boehoe, rijles wordt net afgezegd. Ik had 1,5 uur langer in bed kunnen blijven liggen.
Wel blij dat ze nog even nu bellen, anders was ik al onderweg geweest.
Ik denk echt niet dat het zoveel kwaad kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:02 schreef Incantrix het volgende:
Zou opi ook kunnen? Zoya heb ik niet veel van en nubar heb ik weggeruild..
Joh, ik lakt e zeker 1 keer in de week mn nagels met beide zwangerschappen. En toen had ik nog geen eenst nagellak die 3free was. Van die heerlijke stinktroep van cutex en miss helenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:45 schreef Incantrix het volgende:
Tevens: ik mis het om mijn nagels te lakkenmijn nagels zien er niet uit ook
Dude..kleurdoos en tico hebben 9 maanden aan een fles chloor gesnoven..die hebben ook gewoon hun kid gekregen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:01 schreef Incantrix het volgende:
Jah, dat zat ik me dus ook af te vragen, zijn er geen merken die je wel zou kunnen gebruiken? En ja, als ik er nu een baby voor terugmag zal ik niet klagen
Wij hebben uiteindelijk een el cheapo van de aldi en ik vind het een topmachientje
Goed puntquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zat cokeheads die ook zwanger worden en blijven tenslotte..en dat is way more dangerous dan af en toe je nagels lakken
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijnesen zijn niet geboren gelijkend een pizzapunt en McFlurry..dus het zal zo`n vaart heus niet lopen
Spiraaltje laten zetten..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 weken wtf? Heb je dat eerder meegemaakt?
Ja maar dan nogquote:
True, maar hier in ziekenhuis wimpelen ze je voor 6 weken af, omdat ze de 1e controle pas na 6 weken doen. Dus ben benieuwd dadelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dan nog6 weken is wel heul erg lang
Ja ik had ook mijn controle na 6 weken; maar ik had maar een klein beetje bloedverlies (nog geen week) en daarna never nooit meer (ofjah echt niet noemenswaardig).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
True, maar hier in ziekenhuis wimpelen ze je voor 6 weken af, omdat ze de 1e controle pas na 6 weken doen. Dus ben benieuwd dadelijk
Heb het ook gehad hoor, daarna werd het een stuk beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
True, maar hier in ziekenhuis wimpelen ze je voor 6 weken af, omdat ze de 1e controle pas na 6 weken doen. Dus ben benieuwd dadelijk
Dat had ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |