Nee niet echt, dag erna Angie na een stevige warmup.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed gedaan man, 1 uur 15 minuten is helemaal niet slecht.
Misselijk er na?
Kan me voorstellen dat alles er uit kwam.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nee niet echt, dag erna Angie na een stevige warmup.
Gisteren 100 powerclean & jerks met 30kg, stang neerzetten was 10 burpees. Ik was bij 50 pc&j's en toen kreeg ik geen lucht meer (loop al 3 weken te hoesten en proesten met een hoop slijm).
Daarna afgesloten met deadlifts en 155kg 3-3-3-3 reps gedaan, max staat op 180 dus vond het wel een goede afsluiter gezien mijn conditie.
Uurtje later kwam thuis alles eruit, toch net even te hard getraind die 3 dagen
neequote:Op zondag 5 mei 2013 05:49 schreef ZetaOS het volgende:
Stelling geen insuline, geen vet opslag.
Klopt die ja of nee en waarom
Ben het eens met je antwoord, het idee is een discussie te starten, waarom zou de stelling fout zijn?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat ik dat zeg of je weet het antwoord al
Laatste Linda alleen gedaan, motherfucker die kickte mijn aarsquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef justmattie het volgende:
Gisteren na drie weken weer geweest. 'Linda' in teamverband, en het ging best wel ruk
Morgenochtend 07:00 weer een WOD
Ik had iemand in het team die net twee weken crossfit. Dus we moesten het vanwege hem wel schalen (en zelf vond ik dat ook niet heel ergquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Laatste Linda alleen gedaan, motherfucker die kickte mijn aars
En dan deed ik hem niet eens Rx
Eergisteren Morrison gedaan, die kickte nog veel harder mijn aars
Die eerste boxjumps na de wallballs zijn echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik had iemand in het team die net twee weken crossfit. Dus we moesten het vanwege hem wel schalen (en zelf vond ik dat ook niet heel erg).
Even Morrison opgezocht, maar the fuck, die lijkt me wel fucking verrot
Eigenlijk zijn er best veel wod's die gewoon kut en klote zijn. Maar toch is het na de tijd weer heerlijk
Deed het in 35min, jaja train nog niet zo snel, damn was redelijk kapot.quote:Run 400 meters
30 box jump,
24 inch box 30 Wall ball shots
20 pound ball
Five rounds for time
Een wekelijkse wod? Dat zal weinig vooruitgang geven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef stoeltafel het volgende:
Beste topic van de week. Zal wekelijks mijn WOD posten doe ik heb uitgevoerd.
Vorige week nog WOD Kelly uitgevoerd
[..]
Deed het in 35min, jaja train nog niet zo snel, damn was redelijk kapot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |