abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103309700
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:29 schreef Strani het volgende:

[..]

Okay. Dan wil ik mezelf wel corrigeren door te zeggen dat ik wél je vriend wil zijn, maar dat zal wel niet mogen van m'n vrouw.
Ik neem mijn onvriendelijke woorden terug, excuses daarvoor.
"Het geluk van het leven hangt af van de kwaliteit van je gedachten." - Marcus Aurelius
"Van liefde dromen is soms heerlijker dan ze te bedrijven." - Georges Guilbert
  donderdag 20 oktober 2011 @ 00:33:01 #27
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103309745
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef Gewetensvol het volgende:

[..]

Ik neem mijn onvriendelijke woorden terug, excuses daarvoor.
Da's niet nodig. We begrepen elkaar gewoon even niet. :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_103309754
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Da's niet nodig. We begrepen elkaar gewoon even niet. :)
:)
"Het geluk van het leven hangt af van de kwaliteit van je gedachten." - Marcus Aurelius
pi_103310062
Hoe vaak heb je dan die neiging om je te laten knallen door die vriend van je vriend, TS?
pi_103311816
quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe vaak heb je dan die neiging om je te laten knallen door die vriend van je vriend, TS?
Mijn vriend heeft geen vrienden die ik wil neuken, als je dat bedoelt, sufferd.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 02:26:37 #31
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_103312306
Ik heb drie vriendinnen gehad, alle drie met meer ervaring dan ik. De eerste twee zeiden, zonder dat ik daar om vroeg of behoefte aan had, dat het ok was als ik een keer wat met een ander wilde experimenteren, zolang we dat zouden bespreken.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_103315981
Ik ben sinds mijn 16e samen met mijn vriend (ben nu 22). Voor hem nooit ervaring gehad met andere jongens op relationeel en seksueel gebied. Soms baal ik ervan dat ik niet meer ervaring heb, maar dat is nu eenmaal zo en zo'n fijne vriend als deze zou ik niet aan de kant zetten voor meer ervaring :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Oognip op 20-10-2011 10:33:03 ]
pi_103320330
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:26 schreef Tanin het volgende:
Ik heb drie vriendinnen gehad, alle drie met meer ervaring dan ik. De eerste twee zeiden, zonder dat ik daar om vroeg of behoefte aan had, dat het ok was als ik een keer wat met een ander wilde experimenteren, zolang we dat zouden bespreken.
Erg liberaal :)
pi_103320356
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef Oognip het volgende:
Ik ben sinds mijn 16e samen met mijn vriend (ben nu 22). Voor hem nooit ervaring gehad met andere jongens op relationeel en seksueel gebied. Soms baal ik ervan dat ik niet meer ervaring heb, maar dat is nu eenmaal zo en zo'n fijne vriend als deze zou ik niet aan de kant zetten voor meer ervaring :)
Precies, dat lijkt mij een rationele afweging.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:16:43 #35
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_103327590
Ups and downs. Er komen moeilijke tijden en goede, spanningen en verleidingen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:41:09 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103328642
Dus eigenlijk wil je gewoon eerst nog neuken met een ander zodat je weet hoe het is en dan hoop je maar dat je vriend die je niet kwijt wilt daar begrip voor kan opbrengen en je terugneemt.
The truth was in here.
pi_103335147
quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef Bastard het volgende:
Dus eigenlijk wil je gewoon eerst nog neuken met een ander zodat je weet hoe het is en dan hoop je maar dat je vriend die je niet kwijt wilt daar begrip voor kan opbrengen en je terugneemt.
Ik zou het leuk vinden om inderdaad een keer een ander te 'neuken', maar hij vindt het onacceptabel. Dat is geheel begrijpelijk, omdat ik zo'n actie van zijn kant ook niet zal accepteren.

Wel apart idee om 'levenslang' met een ander te zijn.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:10:33 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103337460
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Gewetensvol het volgende:
Wel apart idee om 'levenslang' met een ander te zijn.
Monogamie is een bitch inderdaad. Ze zeggen dat als je werkelijk van iemand houdt dat geen probleem is, maar het is denk ik heel normaal om je sexueel aangetrokken te voelen voor iemand anders ook wanneer je zelf in een relatie zit.
The truth was in here.
pi_103337969
zou informeren of ie een jeugdliefde heeft (toen ie 12-15 was) zo niet dan is de kans groter.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_103343403
ik heb vanaf mijn vijftiende tot mn 22e een relatie gehad waarin ik uiteindelijk ook de behoefte kreeg om meer ervaringen op te doen. Dit was wederzijds en het is daarna uiteindelijk stukgelopen daarop
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_103345057
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef Gewetensvol het volgende:
Met mijn partner heb ik sinds mijn achttiende een liefdesrelatie (zonder onderbrekingen). Nu ben ik 23 jaar oud. Hoewel de relatie nog steeds even fijn voelt (ik houd nog meer van hem lijkt het wel), vraag ik mij af, gewoon hypothetisch, of dit levenslang zal zijn.

Toch ben ik benieuwd naar jullie ideeen en ervaringen met dit soort relaties (jong een relatie gekregen, geen ervaring met, in mijn geval, andere mannen/jongens op relationeel gebied).
Vraag eens aan mensen die 30, 40, 50 zijn of die nog bij hun eerste vriendje/vriendinnetje zijn.
De kans dat jij levenslang hebt is heel erg klein. Aannemelijker is dat je relatie een keer stuk zal gaan.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:20:57 #42
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_103363064
Bespreekbaar maken is gewoon vertellen waar je mee zit. Logisch dat hij dat in de meeste gevallen niet goed vindt. Echter zijn sommige van die gevoelens vaak tijdelijk. Probeer die gevoelens over te brengen in meer spannende dingen in je eigen seksuele relatie met je eigen partner.. Wanneer jouw relatie verder goed is, zou ik vreemdgaan dat niet riskeren!
Be dance |Be real| Be You
pi_103405908
Heel romantisch idee, voor altijd samen met je "eerste" liefde. maar voor weinig weg gelegd.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:39:04 #44
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103453413
Mensen die zich afvragen of ze het recht hebben om rond te neuken :') Ik hoop dat hij je dumpt.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_103454957
je houdt meer van hem zeg je, maar je wel afvragen of dit het is. tja, trek zelf daar eens een conclusie uit, zou ik zeggen. hou je dan wel echt zoveel van hem als je stelt. ons hoef je namelijk niet te overtuigen. ~:)
pi_103459836
TS als je een eerlijk antwoord wil, relaties gaan bijna altijd kapot. Zeker als je ze op jonge leeftijd bent aangegaan, de magische grens is 7 jaar.
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103460123
Relatie's en werken kan je hele leven nog.
Succes ermee!
pi_103460256
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Gewetensvol het volgende:

[..]

Ik zou het leuk vinden om inderdaad een keer een ander te 'neuken', maar hij vindt het onacceptabel.
Ok, ik snap waarom je twijfelt aan levenslang.
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103471121
Ik ben al sinds m'n 17e samen met mijn man, ik ben nu 25 en sinds 1,5 maand getrouwd. Wij hebben ingezet op levenslang dus ;) Hij is mijn enige bedpartner; voor hem heb ik wel even een vriendje gehad (iets minder dan 3 maand) en daarmee wel wat gerotzooid, maar mijn man is de enige waar ik seks mee heb (en heb gehad) en de enige waar ik echt verliefd op ben (geweest). In het begin van onze relatie had ik wel eens het gevoel dat ik misschien iets mis liep en dat ik wilde uitproberen hoe het met een ander zou zijn. Nu we al een aantal jaar samenwonen en sinds kort getrouwd zijn heb ik dat niet meer. Ik denk er af en toe wel eens aan, maar ik zou wat ik heb (liefde, vriendschap, vertrouwen, geborgenheid, intimiteit...) never nooit willen opgeven voor seks met een ander. Mijn relatie is me veel meer waard dan dat, ik zou van hem niet verwachten dat hij accepteert dat ik het met een andere man doe, en ik hoop dat hij dat ook niet andersom van mij zou verwachten. Daar ben ik ook echt veel te jaloers voor :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_103476330
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
Daarom is het naar mijn mening zeer belangrijk om te experimenteren als je nog jong bent. De nieuwsgierigheid naar anderen is dan een stuk minder.

Sorry meid, je zult heel lang met deze gevoelens zitten, totdat je het bespreekbaar kunt maken met je partner... of het uitmaakt. Good luck
mwa, hangt toch echt af wat voor een persoon iemand is. Mensen zijn in meer of mindere mate nieuwsgierig, en mensen zullen in meer of mindere mate hier aan toe geven.

uit mijn ervaring vind ik het een slecht idee dat een groentje wat begint met iemand die veel ervaring heeft. ik heb het als groentje vroeger ook gedaan. kwam alleen maar ellende van, ik kon er niet zo goed mee omgaan. Daarna was het omgekeerd, ook dat liep niet altijd even goed. Het liefst was ik als groentje verliefd op een ander groentje geworden. Ik wou dat ik het kon terugdraaien... ervaring is overrated.
wazza!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')