Ik neem mijn onvriendelijke woorden terug, excuses daarvoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay. Dan wil ik mezelf wel corrigeren door te zeggen dat ik wél je vriend wil zijn, maar dat zal wel niet mogen van m'n vrouw.
Da's niet nodig. We begrepen elkaar gewoon even niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik neem mijn onvriendelijke woorden terug, excuses daarvoor.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's niet nodig. We begrepen elkaar gewoon even niet.
Mijn vriend heeft geen vrienden die ik wil neuken, als je dat bedoelt, sufferd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe vaak heb je dan die neiging om je te laten knallen door die vriend van je vriend, TS?
Erg liberaalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:26 schreef Tanin het volgende:
Ik heb drie vriendinnen gehad, alle drie met meer ervaring dan ik. De eerste twee zeiden, zonder dat ik daar om vroeg of behoefte aan had, dat het ok was als ik een keer wat met een ander wilde experimenteren, zolang we dat zouden bespreken.
Precies, dat lijkt mij een rationele afweging.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef Oognip het volgende:
Ik ben sinds mijn 16e samen met mijn vriend (ben nu 22). Voor hem nooit ervaring gehad met andere jongens op relationeel en seksueel gebied. Soms baal ik ervan dat ik niet meer ervaring heb, maar dat is nu eenmaal zo en zo'n fijne vriend als deze zou ik niet aan de kant zetten voor meer ervaring
Ik zou het leuk vinden om inderdaad een keer een ander te 'neuken', maar hij vindt het onacceptabel. Dat is geheel begrijpelijk, omdat ik zo'n actie van zijn kant ook niet zal accepteren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef Bastard het volgende:
Dus eigenlijk wil je gewoon eerst nog neuken met een ander zodat je weet hoe het is en dan hoop je maar dat je vriend die je niet kwijt wilt daar begrip voor kan opbrengen en je terugneemt.
Monogamie is een bitch inderdaad. Ze zeggen dat als je werkelijk van iemand houdt dat geen probleem is, maar het is denk ik heel normaal om je sexueel aangetrokken te voelen voor iemand anders ook wanneer je zelf in een relatie zit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Gewetensvol het volgende:
Wel apart idee om 'levenslang' met een ander te zijn.
Vraag eens aan mensen die 30, 40, 50 zijn of die nog bij hun eerste vriendje/vriendinnetje zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef Gewetensvol het volgende:
Met mijn partner heb ik sinds mijn achttiende een liefdesrelatie (zonder onderbrekingen). Nu ben ik 23 jaar oud. Hoewel de relatie nog steeds even fijn voelt (ik houd nog meer van hem lijkt het wel), vraag ik mij af, gewoon hypothetisch, of dit levenslang zal zijn.
Toch ben ik benieuwd naar jullie ideeen en ervaringen met dit soort relaties (jong een relatie gekregen, geen ervaring met, in mijn geval, andere mannen/jongens op relationeel gebied).
Ok, ik snap waarom je twijfelt aan levenslang.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden om inderdaad een keer een ander te 'neuken', maar hij vindt het onacceptabel.
mwa, hangt toch echt af wat voor een persoon iemand is. Mensen zijn in meer of mindere mate nieuwsgierig, en mensen zullen in meer of mindere mate hier aan toe geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:03 schreef Sinji het volgende:
Daarom is het naar mijn mening zeer belangrijk om te experimenteren als je nog jong bent. De nieuwsgierigheid naar anderen is dan een stuk minder.
Sorry meid, je zult heel lang met deze gevoelens zitten, totdat je het bespreekbaar kunt maken met je partner... of het uitmaakt. Good luck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |