Er zijn daar toch ook programmaatjes voor?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:13 schreef Luchtkoker het volgende:
1) Zoek voor elk gerecht kcal/e/k/v op, noteer dit.
2) Tel het bij elkaar op.
3) ????
4) Profit.
Ja 4 eieren koken, eigeel eruithalen = 4 eiwitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:13 schreef SunTzu het volgende:
4 eiwitten?
Ik ga voortaan 6 dagen per week sporten; 4 dagen fitness 1 dag Pencak Silat en 1 dag Judo FUCKYEAH
Lijkt mij erg weinigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Nieuw eetschema (oud eetschema aangepast).
kus!
Nu nog iets voor Meamo en het zou helemaal mooi zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef ukga het volgende:
[..]
hij is ook voor android
Graag gedaan he
Hier bro sis, formules alles. Kwestie van intikken. Let ook op, links onderin staat er calorietabel, daar kun je je eigen waardes invoeren van je product.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zijn daar toch ook programmaatjes voor?
Kom op, zo moeilijk is het toch niet? Je moet alsnog je product selecteren etc. Het scheelt nauwelijks handelingen. Maar goed... wat jij wiltquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zijn daar toch ook programmaatjes voor?
Nee moeilijk zal het wel niet zijn, maarja ik vroeg of er programma's voor waren. Het is ook wel handig voor later.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Kom op, zo moeilijk is het toch niet? Je moet alsnog je product selecteren etc. Het scheelt nauwelijks handelingen. Maar goed... wat jij wilt
KIJK MIJN LINK!!! Enigste programma wat je nodig hebt is Excel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee moeilijk zal het wel niet zijn, maarja ik vroeg of er programma's voor waren. Het is ook wel handig voor later.
Thanks bro ja ik zag het later...ich habe Excel!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
KIJK MIJN LINK!!! Enigste programma wat je nodig hebt is Excel.
Succes dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Thanks bro ja ik zag het later...ich habe Excel!!
Je moet wel onthouden dat de waardes nooit kloppen tot vergelijking met het product wat je zelf neemt, daarom gewoon op het etiket kijken en het zelf invoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:44 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb vroeger ooit een programma gehad, dat heette my calloriecoach ofzo. Daar kon je gewoon aanklikken wat je at, en je kreeg een overzichtMaar ik ben mijn licentie kwijt
Ok maar het is wel een geniaal programma.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet wel onthouden dat de waardes nooit kloppen tot vergelijking met het product wat je zelf neemt, daarom gewoon op het etiket kijken en het zelf invoeren.
Dat kan ook in dat programma, je eigen producten toevoegen. Ik heb mijn licentie weer gevonden, maar hij is verouderd volgens hun websitequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet wel onthouden dat de waardes nooit kloppen tot vergelijking met het product wat je zelf neemt, daarom gewoon op het etiket kijken en het zelf invoeren.
I know.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ok maar het is wel een geniaal programma.
Zo vet zijn walnoten toch niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:39 schreef Mr.J het volgende:
Vetten mogen wel omhoog naar de 20%. Walnoten bijv of een extra eetlepel olijfolie (wel extra vierge!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |