Meer GH/igf dan AAS.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hart groeit mee inclusief ingewanden,
Kan, bij lang en zwaar kuren. Enorm makkelijk te ondervangen door FSH vervangers.quote:iets me je ballen,
Niet bij verstandig gebruik. Dus niet als een gek extra oestrogeen gaan tegengaan dmv SERMs/AIs want oestrogeen = ++ voor je cholesterol levels.quote:mogelijke hart klachten etc..
Een vervelend hoog libido?quote:Nu ben ik wel benieuwd naar wat het grootste en meest voorkomende nadeel is van anabolen.
Afhankelijk van kuur gedrag. Chronisch kuren kan in sommige gevallen permanent je HPTA platleggen (en in meerdere gevallen je testosteron onder je 'oude' niveau leggen), en er zijn aanwijzingen dat langdurig hCG gebruik voor afwijkingen zorgt bij de spermatogenesis.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zijn nu de concrete 'op latere leeftijd' gevolgen van AAS-gebruik?
Reden om het te gebruikenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Meer GH/igf dan AAS.
[..]
Kan, bij lang en zwaar kuren. Enorm makkelijk te ondervangen door FSH vervangers.
[..]
Niet bij verstandig gebruik. Dus niet als een gek extra oestrogeen gaan tegengaan dmv SERMs/AIs want oestrogeen = ++ voor je cholesterol levels.
[..]
Een vervelend hoog libido?
Dus in principe is het safe?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ingewanden groeien niet mee, groeien alleen onder invloed van IGFs. Mogelijke hart klachten is zeldzaam, LVH komt ook door krachttraining ansich, AAS kunnen dit proces iets versnellen, maar in de praktijk komt het zelden voor dat het complicaties oplevert.
Ligt aan je definitie van safe. Bij verstandig gebruik is het best safe te noemen ja. Maar is dus sterk afhankelijk van de kuur en hoe je ermee om gaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus in principe is het safe?
En waar kun je nou kwaliteit spul krijgen? Puur uit nieuwsgierigheid.
Kun je me misschien ook uitleggen waar al die afkortingen voor staan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef Diabox het volgende:
[..]
Afhankelijk van kuur gedrag. Chronisch kuren kan in sommige gevallen permanent je HPTA platleggen (en in meerdere gevallen je testosteron onder je 'oude' niveau leggen), en er zijn aanwijzingen dat hCG voor afwijkingen zorgt bij de spermatogenesis.
Ah, zo. Maar hoe zit het met die spookverhalen over vervroegde haaruitval, impotentie, etc?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef Diabox het volgende:
[..]
Afhankelijk van kuur gedrag. Chronisch kuren kan in sommige gevallen permanent je HPTA platleggen (en in meerdere gevallen je testosteron onder je 'oude' niveau leggen), en er zijn aanwijzingen dat langdurig hCG gebruik voor afwijkingen zorgt bij de spermatogenesis.
Denk dat wat het voluit is je vrij weinig zal zeggen, maar, je "HPTA" kan je vrij basaal zien als je endogene testosteron productie, en hCG wordt gebruikt om de leydig cellen (in de ballen) te blijven stimuleren zodat hiervan geen atrofie optreedt met als gevolg sneller herstel in de nakuur.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je me misschien ook uitleggen waar al die afkortingen voor staan?
Impotentie komt zeer zelden voor, vervroegde haaruitval is mogelijk. Dit wordt veroorzaakt door DHT (of afgeleiden hiervan). Als je hier gevoelig voor bent kan je haaruitval krijgen ja. Een oplossing hiervoor is afgeleiden van DHT te mijden, en bij gebruik van testosteron finasteride te nemen, deze remt 5a-reductase, het enzym wat zorgt voor de conversie van testosteron naar DHT.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, zo. Maar hoe zit het met die spookverhalen over vervroegde haaruitval, impotentie, etc?
Wat is LVH?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ingewanden groeien niet mee, groeien alleen onder invloed van IGFs. Mogelijke hart klachten is zeldzaam, LVH komt ook door krachttraining ansich, AAS kunnen dit proces iets versnellen, maar in de praktijk komt het zelden voor dat het complicaties oplevert.
Dit ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, zo. Maar hoe zit het met die spookverhalen over vervroegde haaruitval, impotentie, etc?
Left ventricular hypertrophy, verdikking van de wand van je linker hartkamer.quote:
inclusief ingewandenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hart groeit mee inclusief ingewanden, iets me je ballen, mogelijke hart klachten etc..
Nu ben ik wel benieuwd naar wat het grootste en meest voorkomende nadeel is van anabolen.
Het grote voordeel kennen we allemaal wel.
Nee dat is ook bij AAS en creatine.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
inclusief ingewanden
Hmm, dat is toch alleen bij HGH
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
inclusief ingewanden
Hmm, dat is toch alleen bij HGH
Man, wat een berg info. Lijkt me dat je er veel mis kan gaan als je niet weet wat je doet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Denk dat wat het voluit is je vrij weinig zal zeggen, maar, je "HPTA" kan je vrij basaal zien als je endogene testosteron productie, en hCG wordt gebruikt om de leydig cellen (in de ballen) te blijven stimuleren zodat hiervan geen atrofie optreedt met als gevolg sneller herstel in de nakuur.
[..]
Impotentie komt zeer zelden voor, vervroegde haaruitval is mogelijk. Dit wordt veroorzaakt door DHT (of afgeleiden hiervan). Als je hier gevoelig voor bent kan je haaruitval krijgen ja. Een oplossing hiervoor is afgeleiden van DHT te mijden, en bij gebruik van testosteron finasteride te nemen, deze remt 5a-reductase, het enzym wat zorgt voor de conversie van testosteron naar DHT.
Komt wederom niet vaak voor in de praktijk, en als je gewoon oplet en er snel bij bent is het no problem, permanent wordt het pas later. Haarfollicles kunnen herstellen.
Volgens mij is FSH belangrijker voor de size dan LH.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Denk dat wat het voluit is je vrij weinig zal zeggen, maar, je "HPTA" kan je vrij basaal zien als je endogene testosteron productie, en hCG wordt gebruikt om de leydig cellen (in de ballen) te blijven stimuleren zodat hiervan geen atrofie optreedt met als gevolg sneller herstel in de nakuur.
[..]
Biologie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lijkt net alsof ik weer scheikundeles krijg.
Klinkt ingewikkeld en lijp maar ga me er wel even over inlezen als ik niks te doen heb.
Zat je niet in Egypte of Turk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Volgens mij is FSH belangrijker voor de size dan LH.
LH = Test afgifte, FSH is size.
Daarom eerst ff inlezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:12 schreef Panzermaus het volgende:
Man, wat een berg info. Lijkt me dat je er veel mis kan gaan als je niet weet wat je doet.
Waarom heeft hij een kukri in zijn handen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
RONAN WAS A MOTHER - FUCKER
RONAN, HE WAS A BAD MAN
HE HAD THE HEART THE SIZE OF A BASKETBALL
AND I'LL TELL YOU, HE KILLED PEOPLE
Precies wat ik me afvroeg jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:15 schreef seto het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een kukri in zijn handen?
Ik vermeld ook 'atrofie hiervan', waarbij hiervan verwijst naar de leydig cellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Volgens mij is FSH belangrijker voor de size dan LH.
LH = Test afgifte, FSH is size.
Heeft ie nodig, voorals er mensen in zijn sportschool komen die niet willen Squaten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Precies wat ik me afvroeg ja
Thanks! Ik heb er totaal geen belang bij om het spul te gaan gebruiken (ook niet later), maar vind het toch interessant om er zoveel mogelijk over te weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Daarom eerst ff inlezen.
Bijv;
http://forum.dutchbodybui(...)or-beginners-100495/
http://forum.dutchbodybui(...)or-vraag-stelt-1617/
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:15 schreef seto het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een kukri in zijn handen?
Wow hele korte vakantie, was het leuk, nog workouts daar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zat. Alweer 24 uur in de kou hiero.
Maar net PM de je nog voor wat links naar shopsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb er totaal geen belang bij om het spul te gaan gebruiken (ook niet later), maar vind het toch interessant om er zoveel mogelijk over te weten.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar net PM de je nog voor wat links naar shops
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
Nee man, portierswinkel.nl is van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |