SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.
[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 19-10-2011 23:03:21 ]![]()
Zo weer lekker in de bulk en lekker sochtends hardlopen in het donker. Love the winter.
Op naar de 85 kilo.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen naar Bondi beachWaar woon je nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
OP bijgewerkt. Tevens blijf me er altijd over verbazen wat voor dikke lats die gasten hebben, posing + spread zal ook wel wat doen, maar alsnog. Damn.![]()
Voor zover ik weet niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:22 schreef zoz het volgende:
Zijn er hier mensen die steroiden gebruiken?If not now, then when.![]()
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:22 schreef zoz het volgende:
Zijn er hier mensen die steroiden gebruiken?![]()
Okee.. wist ik niet. Wel props dan als je zoiets doet. De verhalen wat ik erover hoor brengt mij iig niet zover om het ooit te gaan gebruiken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja die zijn er zeker.... ik weet wel wie, en die gaan er best verstandig mee om.If not now, then when.![]()
Waarom wordt daar zo geheimzinnig over gedaan. Ik hoorde op de sportschool die mensen er ook niet over praten. Maar wel keihard eraan zitten met zn allen.![]()
Omdat mensen tegenwoordig al denken dat een simpele eiwit shake anabolen zijn.
Ik zou het ook niet zomaar rond gaan roepen.If not now, then when.![]()
Ik gebruik nu een kleine maand Whey, 1 shake p/d in de avond na de training en op non-training dagen gewoon tussendoor. 3 maanden geleden was ik al begonnen met een goed gebalanceerd eetschema en ik merk de positieve resultaten hieruit, ook de combi met de Whey-toevoeging nu een maand.
Nu wil ik langzaam verder gaan en creatine toevoegen aan het verhaal, maar wil graag eerst het volgende product proberen: http://www.bodyenfitshop.(...)utrition/magnificent
Hoe denken jullie hierover en hoe maak ik mezelf nog meer wegwijs tussen al die keuzes die je per productgroep krijgt via deze shop?
Ik gebruik nu dus al de Whey Perfection btw.![]()
Ik snap het eigenlijk ook niet, al helemaal als je geen wedstrijden doet enzo. Het taboe is inmiddels toch wel aardig doorbroken, iedereen weet dat de gehele top eraan zit, verder zitten er nog zoveel amateurs aan... en mits er verstandig mee wordt omgegaan is het helemaal niet zo wild.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef zoz het volgende:
Waarom wordt daar zo geheimzinnig over gedaan. Ik hoorde op de sportschool die mensen er ook niet over praten. Maar wel keihard eraan zitten met zn allen.Of toch du vader?![]()
Ik snap het algemene taboe er ook niet van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef zoz het volgende:
Waarom wordt daar zo geheimzinnig over gedaan. Ik hoorde op de sportschool die mensen er ook niet over praten. Maar wel keihard eraan zitten met zn allen.
Ik ben zelf geen tegenstander of voorstander voor AAS maar ik ben van mening dat iedereen moet doen waar hij / zij denkt gelukkig van te worden.
Verder vind ik het achterlijk dat we borstvergrotingen, facelifts en botox met zn alle geaccepteerd hebben, en als iemand AAS gebruikt, dan wordt ie aangezien als een drugs-gebruiker.![]()
Hierbij heb ik het over binnen het BB wereldje dan. En in topics als deze. Dat je het op straat niet rondbazuint, kan ik begrijpen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk ook niet, al helemaal als je geen wedstrijden doet enzo. Het taboe is inmiddels toch wel aardig doorbroken, iedereen weet dat de gehele top eraan zit, verder zitten er nog zoveel amateurs aan... en mits er verstandig mee wordt omgegaan is het helemaal niet zo wild.Of toch du vader?![]()
Ik gebruik ze in iedergeval niet (Voor de duidelijkheid)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Okee.. wist ik niet. Wel props dan als je zoiets doet. De verhalen wat ik erover hoor brengt mij iig niet zover om het ooit te gaan gebruiken.
Aangezien de DM en PM's krijg waar de beste roids te koop zouden zijn.
(Waar ik al eens een nette link had gegeven...)
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 23:46:36 ]![]()
Je hoort vooral sterke verhalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Okee.. wist ik niet. Wel props dan als je zoiets doet. De verhalen wat ik erover hoor brengt mij iig niet zover om het ooit te gaan gebruiken.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Jij kan me rug op hater, ik ben bovengemiddeld getraind en moet niet meer hebben.
De enige vrouwen die kicken op van die bodybuildertypes hebben een brein ter grootte van een pindanootquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]Die man inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij "traint" 16 minuten per dagTrue story
![]()
Link?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die man inderdaad
Hij "traint" 16 minuten per dagTrue story
haha
Forum Opties Forumhop: Hop naar: