quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij doet wel stoer op de forumpje maar in het echt ben jij vies mizerig mannetje met vieze lange staart bah ik kots op jou volkje
wat kom je nou groot doen dan met ''jullie flikkertjes tegelijk''quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je wil mij de wet voorschrijven? Trek dan eerst je broek maar op, kleine duivel. Ik veeg de vloer aan met al jullie flikkertjes tegelijk.
Je kan beter gewoon een plaatje van een witte vlag plaatsen, dat is nog subtieler dan deze bocht. Het moet vervelend voor je zijn om zo hard op je plaats gewezen te worden; wen er maar aan. Met een dermate beperkte verstandelijke ontwikkeling zul je nooit een overwinning boeken, ik adviseer je per direct jouw eigen zelfmoord te initiėren.quote:
DOODSVERWENSING!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon een plaatje van een witte vlag plaatsen, dat is nog subtieler dan deze bocht. Het moet vervelend voor je zijn om zo hard op je plaats gewezen te worden; wen er maar aan. Met een dermate beperkte verstandelijke ontwikkeling zul je nooit een overwinning boeken, ik adviseer je per direct jouw eigen zelfmoord te initiėren.
Doodverwensing? hoi ban ^^quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon een plaatje van een witte vlag plaatsen, dat is nog subtieler dan deze bocht. Het moet vervelend voor je zijn om zo hard op je plaats gewezen te worden; wen er maar aan. Met een dermate beperkte verstandelijke ontwikkeling zul je nooit een overwinning boeken, ik adviseer je per direct jouw eigen zelfmoord te initiėren.
goeie doodsverwensing manquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee, dat is toch gewoon een voorstel?quote:
Het blijft bij jou toch alleen maar bij dreigen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe normaal idioot ik krijg jou wel
wr komt die haat vandaan bij jou ik volg jou nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:08 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, dat is toch gewoon een voorstel?
lijkt toch echt op een doodsverwensingquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef HyperViper het volgende:
ik adviseer je per direct jouw eigen zelfmoord te initiėren.
adviezen omtrent dat mag ook nietquote:
T loopt uit de hand hier, alvast ene Tyson vor je topique:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef utopie het volgende:
[..]
wat kom je nou groot doen dan met ''jullie flikkertjes tegelijk''?!
Domme kut noob. Ik mag dat. Doe maar snel een TR, dat zal jouw zelfvertrouwen vast goed doen, lekker wijzen terwijl je onvermogen stevig geėtaleerd word. Ontzettende minkukel dat je bent, je staat volledig machteloos en je weet het. Dit zijn de laatste spartelingen van een loser die het volledig kwijt is. Wat is je volgende actie? Ga je de juf roepen? Verschrikkelijke bodemvreter dat je bent, je ouders hadden er goed aan gedaan direct het navelstreng om je hals te binden.quote:
Lekkere stoker van me!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
adviezen omtrent dat mag ook niet
Ik zei een keer: Misschien is het een optie om een trein te koppen
ban van 48uur
Dit is een Stevenmac topic, dit is een normale gang van zaken. Onder welke fucking steen heb jij afgelopen 2 jaar geleefd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wr komt die haat vandaan bij jou ik volg jou niet
jah, jij mag dat wel jahquote:
watquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Domme kut noob. Ik mag dat. Doe maar snel een TR, dat zal jouw zelfvertrouwen vast goed doen, lekker wijzen terwijl je onvermogen stevig geėtaleerd word. Ontzettende minkukel dat je bent, je staat volledig machteloos en je weet het. Dit zijn de laatste spartelingen van een loser die het volledig kwijt is. Wat is je volgende actie? Ga je de juf roepen? Verschrikkelijke bodemvreter dat je bent, je ouders hadden er goed aan gedaan direct het navelstreng om je hals te binden.
3jaarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dit is een Stevenmac topic, dit is een normale gang van zaken. Onder welke fucking steen heb jij afgelopen 2 jaar geleefd.
Ik heb een permban voor kpd dankzij knetterkankerjorumquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
En dan word ik in KPD 18+ geband tot nader order omdat ik het over 'neppikken' heb
in een subforum, en hier wordt geraasd en getierd en gescholden zonder consequenties!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Domme kut noob. Ik mag dat. Doe maar snel een TR, dat zal jouw zelfvertrouwen vast goed doen, lekker wijzen terwijl je onvermogen stevig geėtaleerd word. Ontzettende minkukel dat je bent, je staat volledig machteloos en je weet het. Dit zijn de laatste spartelingen van een loser die het volledig kwijt is. Wat is je volgende actie? Ga je de juf roepen? Verschrikkelijke bodemvreter dat je bent, je ouders hadden er goed aan gedaan direct het navelstreng om je hals te binden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |