quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Wat houdt dat in als ik vragen mag?
fobowaardigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:49 schreef utopie het volgende:
Ik zat even tenaar m'n beeldscherm.
stevenmac26 is kwalitatief echt de beste FOK!ker die er is.
omdat mijn held en betrouwbare parelleverancier![]()
hij is zeg maar het spreekwoordelijk puntje op de i
Net of ik een nazi ben!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mooizo, nou weer opkankeren naar het stormfront gek
Leer eerst maar eens normaal communiceren, achterlijk zwijn dat je bent. Ik identificeer mij niet aan een muziek genre, dat jouw onderontwikkelde geitenbrein dat denkt etaleert jouw beperkte geestelijke vermogen. Wordt het niet tijd dat je een drionnetje slikt? Ontzettende huilebalk dat je bent.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik luister geen metal zoals jij mogooltje
dit is echt wel het grootste faal topic dan van de dagquote:
Stormfront Hooliganquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Net of ik een nazi ben!![]()
Mensen moeten eens leren om een onderscheid te maken tussen een persoon en een interesse,
en niet direct die twee zaken negatief koppelen!
En dit is geen gehuil???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens normaal communiceren, achterlijk zwijn dat je bent. Ik identificeer mij niet aan een muziek genre, dat jouw onderontwikkelde geitenbrein dat denkt etaleert je beperkte geestelijke vermogen. Wordt het niet tijd dat je een drionnetje slikt? Ontzettende huilebalk dat je bent.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens normaal communiceren, achterlijk zwijn dat je bent. Ik identificeer mij niet aan een muziek genre, dat jouw onderontwikkelde geitenbrein dat denkt etaleert jouw beperkte geestelijke vermogen. Wordt het niet tijd dat je een drionnetje slikt? Ontzettende huilebalk dat je bent.
Ik zie geen foto's hoor drolleke?quote:
hou gwnn je bek dicht mogool ik sla je heelamaal de tering in als ik je tege kom tog ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens normaal communiceren, achterlijk zwijn dat je bent. Ik identificeer mij niet aan een muziek genre, dat jouw onderontwikkelde geitenbrein dat denkt etaleert je beperkte geestelijke vermogen. Wordt het niet tijd dat je een drionnetje slikt? Ontzettende huilebalk dat je bent.
misschien moet je die poep uit je ogen halenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik zie geen foto's hoor drolleke?
Hehe, zo hard kom ik niet eens uit de hoek!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens normaal communiceren, achterlijk zwijn dat je bent. Ik identificeer mij niet aan een muziek genre, dat jouw onderontwikkelde geitenbrein dat denkt etaleert jouw beperkte geestelijke vermogen. Wordt het niet tijd dat je een drionnetje slikt? Ontzettende huilebalk dat je bent.
op is toch ook geen foto kankermongoolquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
jij moet echt terug naar de basisschool manquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Die gaat ook in mijn foboquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Niet als je een beetje begrijpend kan lezen nee, beperkt stuk kanker dat je bent.
In je fotoboek retard, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
op is toch ook geen foto kankermongool
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:53 schreef 9611Niels het volgende:
stevenmac26 kk hommo gezigt nooit gemoge krijg ook nog 50 e van m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |