foto's van Ali: http://www.net5.nl/web/show/id=1673823/langid=43quote:Net5 brengt vanaf 28 augustus de Amerikaanse datingshow The Bachelorette. Hierin gaat de mooie, succesvolle en vrijgezelle Ali Fedotowsky (25) op zoek naar haar toekomstige echtgenoot. Bij de start staan 25 single mannen voor haar klaar, die tot het uiterste gaan om Ali’s hart te veroveren. Dit gaat gepaard met dramatische rozenceremonies, veel romantiek en nog meer rivaliteit, want uiteindelijk maakt maar één van de mannen kans op een romantisch huwelijksaanzoek.
In het zesde seizoen van The Bachelorette staat de 25-jarige Ali Fedotowsky centraal. De oplettende kijker heeft haar vorig jaar al in The Bachelor op Net5 kunnen zien. Ali was in seizoen 14 van het moment dat ze uit de limo stapte favoriet bij de kijker en bij Bachelor Jake Pavelka. Aan haar Bachelor-avontuur kwam echter een abrupt einde toen Ali een hartverscheurende beslissing nam en moest kiezen tussen haar geliefde baan en doorgaan met Jake. Ze koos verrassend genoeg voor haar carrière, een beslissing waar ze al snel spijt van kreeg.
Nu is de mooie, energieke en charismatische carrièrevrouw terug. Ali heeft haar huis en baan achter zich gelaten en is vastbesloten de man van haar dromen te vinden. Ze heeft 25 knappe, avontuurlijke maar uiteenlopende mannen om uit te kiezen. Gedurende de reeks leert Ali de mannen steeds beter kennen. Ze reizen naar exotische locaties en brengen veel tijd door met elkaar. Ali zal haar mannen ook voorstellen aan haar familie en vrienden en van hen ook bekenden ontmoeten. Wekelijks zal ze echter iemand naar huis moeten sturen, totdat haar ware liefde overblijft.
Nu hopen dat het een iets aantrekkelijker type wordtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:52 schreef MissJ het volgende:
omg! Er gaat weer een nieuw seizoen van de Nederlandse Bachelor komen!![]()
Ik zag net de reclame op tv!
http://www.rtl.nl/liefde/debachelor/
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is vanavond al de finale of komen er nog 2 afleveringen?
quote:
Kan iemand haar even bellen?quote:
gescript bedoel ikquote:
ja joh, behhh, Frank verdient Ali niet!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Die jokkebrok die elke keer de stille muis was en dan smoesjes had, en ondertussen dacht hij altijd aan haar, nohhhhhhhhhhhh
Ja nu je het zegt!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef BellaNotte het volgende:
Ze lijkt op Vienna maar dan met donker haar
dat vraag ik me ook afquote:
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:46 schreef BellaNotte het volgende:
Dit wordt het beste stuk, Ali over de zeik :p
Maar eerst gaan we naar de reclamequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:46 schreef BellaNotte het volgende:
Dit wordt het beste stuk, Ali over de zeik :p
Hij heeft toen de relatie verbroken denk ik? Shit, ben alles vergeten, vorige week heeft hij van alles uitgelegd, was het niet dat de relatie niet meer leuk was ofzo. geen ideequote:
Ik moet heel nodigquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Aaargh ze kan niet duiken deed ze zo'n gaar bommetje
Stranden en water heb ik al vaker zo gezien, maar dat groen aan de overkant maakt het wel heel bijzonderquote:
Er wordt wat afgezoend maar dat zou ik denk ik ook wel doen als ik met mijn eigen Roberto daar in zee lag!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ze hebben niet zo heel veel te vertellen aan elokaar denk ik, wel voldoende lust.
Ik denk dat ook het enige is dat ze bindt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ze hebben niet zo heel veel te vertellen aan elokaar denk ik, wel voldoende lust.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Dus ipv 3 avonden sexen worden het er 2
Zou ze echt met alle drie twee sex hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Dus ipv 3 avonden sexen worden het er 2
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zou ze echt met alle drie twee sex hebben.
Fijn om te weten dat als je als laatste overblijft , je aanstaande vriendin de avond van te voren nog sex heeft gehad met een andere kerelquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:09 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Date met drie personen tegelijk en hou ze aan het lijntje met als belofte om misschien met ze te trouwen en je bent een schoft. Richt er een camera op en ineens is het romantisch? Ongelooflijk.
Ze lebbert al weken waar de anderen bij zijn, dus dat weten zequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat als je als laatste overblijft , je aanstaande vriendin de avond van te voren nog sex heeft gehad met een andere kerel
Ik vind lebberen wel iets anders als sex hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze lebbert al weken waar de anderen bij zijn, dus dat weten ze
Ik denk dat ze het ook plichtmatig leuk houdt... helaasquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef Starlie het volgende:
Vind het wat ongemakkelijk tussen ze! Beetje uit beleefdheid allemaal.
Ja dat dus. Hij maakt geen schijn van kans maar heeft dat zelf volgens mij niet helemaal door.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef Starlie het volgende:
Vind het wat ongemakkelijk tussen ze! Beetje uit beleefdheid allemaal.
dus dit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook plichtmatig leuk houdt... helaas
Ik denk dat hij het ook niet ziet, ik vind het zieligquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat dus. Hij maakt geen schijn van kans maar heeft dat zelf volgens mij niet helemaal door.
Ik twijfelde even door deze brillemans, 2 weken geleden, toen zei ze dat ze nog niks zó gevoeld had bij alle andere mannen, maar die is nu afgeschrevenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit.
Vanaf de 1e aflevering was mij al duidelijk dat ze helemaal wild werd van Roberto. Ik denk nog steeds dat ze hem gaat kiezen.
Ik zou zeggen mail,sms,skype, belquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef MargrietV het volgende:
Chris is een waanzinnig leuke man en die zie ik ook zitten.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht altijd dat parels in oesters vrij zeldzaam waren, vinden ze er drie. Ik geloof het niet helemaal
en dan ook nog een zwarte parel erin vinden, die schijnen nog zeldzamer te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht altijd dat parels in oesters vrij zeldzaam waren, vinden ze er drie. Ik geloof het niet helemaal
In sprookjes zoals deze kan allesquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef zoem het volgende:
De crew is gewoon van te voren langsgeweest en heeft een bak oesters in de zee gegooid
Hier ook hoor. Genoeg met de familie-crap.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, ik begrijp dat hij een hele zware tijd heeft gehad maar ik ben een beetje moe van "mijn moeder" en "mijn familie"
Tsja Amerikanenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Genoeg met de familie-crap.
Ja dat had ik ook hoor!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, ik begrijp dat hij een hele zware tijd heeft gehad maar ik ben een beetje moe van "mijn moeder" en "mijn familie"
En toen gezegd: ok en nu moeten jullie even naar die rotsen lopen en euh, Chris als jij dan zegt: zullen we oesters zoeken dan staan wij ondertussen alvast klaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef zoem het volgende:
De crew is gewoon van te voren langsgeweest en heeft een bak oesters in de zee gegooid
Dat geloof ik gelijk, en flink ook denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef zoem het volgende:
Het schijnt dat Ali ook betaald krijgt om mee te doen aan dit programma.
Nee, wat vertel je me nou. De hoerquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef zoem het volgende:
De programmaleiding is hypocriet. Ali mag het hele programma proeven en vergelijken maar als een kandidaat twijfelt over zijn gevoelens dan is het ineens een gigantisch drama. Script of niet, dat is een kut-boodschap.quote:
Oh really?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef zoem het volgende:
Dat gaan we niet te zien krijgen denk ik!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Zou ze een geel broekje aanhebben bij die roze bikini?
Ja kan ik me wel voorstellen, al heb ik het gevoel dat Roberto weer een jongen is zonder inhoud, dat is echt alleen maar lust, ben heel benieuwd hoe dat haar bevalt áls ze hem misschien kiest, na een paar maanden is de roze wolk pleite en is er niks overquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Genoeg met de familie-crap.
Jij denkt dat ze gratis aan zo'n programma meedoet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik heb het hier en hier gelezen, dus waarheidsgehalte is vrij hoog.
Dat dacht ik ook na DGK maar ik hou gewoon van dit soort programma's.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:41 schreef MargrietV het volgende:
het betekent voor mj dat ik nooit meer naar dit soort programma's wil kijken. Hou niet van voorgekauwd programma;s.
Omdat ze speciaal gevraagd is o.a.. ze deed al mee de vorige keer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:42 schreef Honeymooner het volgende:
Waarom zou ze hier betaald voor moeten worden dan eigenlijk? Ze gaat al gratis de hele wereld over en krijgt alleen maar speciale dates..
Ik heb geen flauw idee, maar als je ziet dat ze over de hele wereld gaan en vliegtuig/heli vluchten maken bij het leven... tja moet je dan nog wel betaald krijgen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze gratis aan zo'n programma meedoet?
Voor een programma zó groot, dat zelfs aan andere landen verkocht wordt? Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar als je ziet dat ze over de hele wereld gaan en vliegtuig/heli vluchten maken bij het leven... tja moet je dan nog wel betaald krijgen?
Ze zoeken alweer een nieuwe, ben benieuwd of dat weer eentje wordt met zo'n Goofy-bakkes, mag toch hopen op een íets aantrekkelijker typequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef zoem het volgende:
De Nederlandse versie van The Bachelor was minder luxe (qua dates) dan dit.
Ik moet er bijna om huilen, zo sneuquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef BellaNotte het volgende:
Boehoehoe this is what always happens to meee, I'm sooo ugly and I'm soo pooor and no one loves me boehoehoe
Ik doe in de tussentijd nog een poging tot Wordfeuden...quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:01 schreef zoem het volgende:
Het is opeens zo rustig hier, of zitten alle dames een traantje weg te pinken achter de tv?
Oh god ik begin al weer te lachen, straks kondigt die ene de laatste roos aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:03 schreef MissJ het volgende:
uhhh, maar nu is er geen rozenceremonie toch, nu Frank weg is gegaan?
M'n laptop was leeg, dus ik zat verplicht bij de tv zónder laptopquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:01 schreef zoem het volgende:
Het is opeens zo rustig hier, of zitten alle dames een traantje weg te pinken achter de tv?
Ik denk ook dat ze oprecht baalt en dat ze hem uiteindelijk gekozen hadquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat Ali wel oprecht baalde en ik denk nu ook weer dat ze anders voor Frank gegaan was, daar had ze altijd veel lol mee maar ook wel wat meer diepgang dan met de andere twee had ik het idee. Nu moet ze kiezen tussen eyecandy Roberto of goedzak Chris, ze zal Roberto wel kiezen maar ik zie het gewoon niet gebeuren tussen ze.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god ik begin al weer te lachen, straks kondigt die ene de laatste roos aan![]()
![]()
En zijn reactie op Justin was ook behoorlijk hypocriet aangezien hij zelf min of meer hetzelfde deed alleen had hij zijn Nicole niet gezegd bij haar terug te komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef Starlie het volgende:
Eerst Ali verwijten dat ie het zo moeilijk vind dat ze met andere mannen date maar hij is zelf verliefd op een ander, ik weet niet wat erger is...
Oh oeps, nu pas helemaal terug gelezen. Maar dit dus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:54 schreef zoem het volgende:
Wat hij nú zegt is gelogen![]()
De productie wist het al sinds NY (met de Justin-kwestie). Ze hebben Frank via zn contract verplicht om het pas later in Tahiti tegen Ali te vertellen. Ze wilden maximale drama.
Dat heeft Ali dan toch niet geweten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh oeps, nu pas helemaal terug gelezen. Maar dit dus.
Nee, Ali wist het niet, productie wilde het geheim houdenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heeft Ali dan toch niet geweten?Naderhand waarschijnlijk ja..
Ja dat denk ik ook. Ze moet tóch iemand kiezen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Arme Chris..
En ik gok dat het gebeuren met Roberto ook maar voor kort zal zijn, vanwege enkel lust en 2e keus zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat idee heb ik ookquote:
Oeh wat een lekker lange aflevering!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Starlie het volgende:
Pfff het duurt tot 23.20 uur!!!! Weet niet of ik dat ga volhouden!
Wel misschien in een beetje dezelfde woorden, maar dan met een gemaakt gezicht?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ben nu al benieuwd naar het gesprek tussen Chris en de moeder van Ali, zou ze dan hetzelfde zeggen?
ditquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef MargrietV het volgende:
ze gaat voor Roberto en jank omdat ze Chris er niet bij cadeau krijgt.
Ja dat idee heb ik ook!! Het is een lieverd maar misschien wat te serieus/saai voor Ali op ten duur!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat de familie Chris leuker vindt
Ik denk dat Roberto weinig inhoud heeft, Chris heeft het wel, maar ze gaat voor lustquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook!! Het is een lieverd maar misschien wat te serieus/saai voor Ali op ten duur!
Daarnaast is Chris ook gewoon een beetje saai vind ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Roberto weinig inhoud heeft, Chris heeft het wel, maar ze gaat voor lust
Ik begrijp niet waarom ze wel met allemaal zoent.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ali praat niet zo enthousiast over Chris als over Roberto, dat is wel duidelijk, zoals verwacht
Dat vragen de makers van het programma ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze wel met allemaal zoent.
Ja, daarom ook zo sneu dat ze hem waarschijnlijk niet zal kiezen, hij ziet het ook niet aankomen, denk dat Roberto nog eerder twijfelt of hij gekozen zal worden...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef Starlie het volgende:
Chris is echt aandoenlijk, dat verdriet om zijn moeder, dat ontzettend zachtaardige, die rode wangetjes van hem! Denk dat je als vrouw echt heel blij mag zijn met zo'n vent!
dat laatste op zekers denk ik. Inderdaad, onwijs lieve leuke vent die denk ik erg goed is voor zijn vrouw.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, daarom ook zo sneu dat ze hem waarschijnlijk niet zal kiezen, hij ziet het ook niet aankomen, denk dat Roberto nog eerder twijfelt of hij gekozen zal worden...
Maar ik zei het vorige week al; misschien krijgt Chris wel ladingen post van vrouwen
Ze kan er beeldschoon uitzien maar ook behoorlijk trashy. Dat verraad dat ze eigenlijk uit een gewoon maar netjes gezin komt. Ze is niet stijlvol maar ze kopieert stijlen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Starlie het volgende:
Had me wel een andere familie bij Ali voorgesteld, meer een kak familie ofzo!
Ik had eigenlijk gewoon precies dit verwacht, een gewoon gezinquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Starlie het volgende:
Had me wel een andere familie bij Ali voorgesteld, meer een kak familie ofzo!
Vind haar idd ook niet kak maar had wel zo'n familie verwacht! Zo'n carrieregerichte familie waarin zij zichzelf moet bewijzen. Weet niet hoe ik het moet uitleggen... Maar dit is gewoon een hele lieve familie!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gewoon precies dit verwacht, een gewoon gezinVind haar echt een girl nextdoor, helemaal niks met kak achtergrond.
Oh ik snap wat je bedoelt, en misschien ook meer van de afleveringen met Jakequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind haar idd ook niet kak maar had wel zo'n familie verwacht! Zo'n carrieregerichte familie waarin zij zichzelf moet bewijzen. Weet niet hoe ik het moet uitleggen... Maar dit is gewoon een hele lieve familie!
Steve nog wat ofzo?! Ze hebben wel lef!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
zomg, zo'n pijlstaartrog heeft toen toch ook die Australische knakker doen laten sterven? Hoe heet ie ook alweer..
Hahaha ja net zoals die parels in de oesters!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
Toevallig kwamen ze pijlstaartroggen tegen en toevallig hadden ze ook nog voer bij zich.
ja Steve!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Steve nog wat ofzo?! Ze hebben wel lef!!
dat lijkt er inderdaad opquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
Geen gebruikelijke finale, ze gaat het eerder zeggen om chris dat moment buiten te besparen, dat denk ik.
Vind het uiteindelijk niet zo voorzichtigquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ze probeert het heel voorzichtig te brengen. Aww.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ja inclusief de acteurs, dat ken ik nu wel hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:44 schreef mirannie het volgende:
The men tell it all is juist super leuk!
het lijkt er wel opquote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Het wordt toch niet een hele aflevering Ali verheerlijken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |