Ik denk hetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja ja, toen was ik nog niet geboren zeker
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk hetSerieus.
Ken je die tv serie ook echt niet?
Mijn ouders hebben toendertijd onze hond op de vogeltjesmarkt (quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar VROEGER was het toch echt de bedoeling dat het op Dé Boomer leek hoor als je ze zo noemdeDat het tegenwoordig zo is dat alles met vier poten van een ondefinieerbaar kruisinkje boomer wordt genoemd is echt bizar.
Ja hallo, dan wil ik wel een grote labrador, geen mini versiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou hier, een mini labrador voor je![]()
http://link.marktplaats.nl/494381390
Jij hebt een donkere Boomerquote:
Nou...daar leek die van ons dus echt niet opquote:
wtf die is groot!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Oh, de serie startte in maart 1980, toen was ik dus 7 en jullie nog niet geboren![]()
Nou ik was laatst ergens met Beetle en toen zei een man direct 'Ohhh wat is het?? Er zit sowieso Picardische Herder in denk ik!!!". En van Boomer zeggen ze:quote:
En ik geloof dat dat de Franse benaming van een Picarische herder isquote:Most part of him was Berger des Pyrénées I think.
Jaquote:
Nee toch, dat is toch Frans voor Pyrinese Herder?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik was laatst ergens met Beetle en toen zei een man direct 'Ohhh wat is het?? Er zit sowieso Picardische Herder in denk ik!!!". En van Boomer zeggen ze:
[..]
En ik geloof dat dat de Franse benaming van een Picarische herder is
Ja maar bestaat die uberhaupt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee toch, dat is toch Frans voor Pyrinese Herder?
Oh ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
pyreneese herder
[ afbeelding ]
picardische herder
Lijken wel op elkaar
In de bovenste zie ik wel wat van Beetle!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
pyreneese herder
[ afbeelding ]
picardische herder
Lijken wel op elkaar
Nee, de vertaling is "Berger picard"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar bestaat die uberhaupt?
Ik kwam die naam al vaker tegen namelijk toen ik zocht naar Picardische herders. Maar kan me echt heel erg vergissen hoor, heel goed mogelijk
Zeker!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijkIk zocht ook al.
Beetje lijkt (vind ik) op de onderste!
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, de vertaling is "Berger picard"
Ook raar toch, dat je een hond uit Picardië "... des Pyrenées" gaat noemen.
Picardische herder en Pyreneese herder zijn ook goed hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, de vertaling is "Berger picard"
Ook raar toch, dat je een hond uit Picardië "... des Pyrenées" gaat noemen.
De bouw en uitdrukking van de bovenste, maar dan met de oren van de onderstequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
In de bovenste zie ik wel wat van Beetle!
Een mooi mixjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
De bouw en uitdrukking van de bovenste, maar dan met de oren van de onderste
Geen punt, we hebben allemaal onze momentjesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
JaWas ook dom van me.
Ik was misleid door dat 'berger de'... maar daar zijn er dus meer van.
Volgens mij bedoelen we wat andersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Picardische herder en Pyreneese herder zijn ook goed hoor
Berger Picard des Pyrenées klinkt best luxequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
De bouw en uitdrukking van de bovenste, maar dan met de oren van de onderste
Oh ja, je bevestigt wat ik eerder al zeiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Volgens mij bedoelen we wat anders
't Ligt toch niet bij elkaar om de hoek ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Picardische herder en Pyreneese herder zijn ook goed hoor
Dus? Het zijn twee verschillende rassen hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Ligt toch niet bij elkaar om de hoek ofzo
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik ging naar bed he?![]()
Elies!
Kiek dan, lekkere muil
[ afbeelding ]
2 Seconden nog, ik heb een HEEL evil foto van Bietje...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Bietje![]()
Ik ga met je mee Greys, gaan we lekker lepelen....lekker warm
Ik was er inmiddels achter dat jullie er ook achter warenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus? Het zijn twee verschillende rassen he
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik ging naar bed he?![]()
Elies!
Kiek dan, lekkere muil
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |