Dat zeg ik toch ook, dat dat heus niet alleen bij honden met stamboom is? En als ik bij asiels en stichtingen maar niet vind wat ik wil of geen goed gevoel aan over hou? Waar moet ik dan naartoe?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan heeft jullie familie gewoon pech gehad. Ik kan ook zo een partij mixjes opnoemen of honden zonder stamboom waar van alles mis mee is, ook een labrador zonder stamboom die met 2 jaar al volledig verneukte heupen heeft. Dus daar zit echt geen verschil tussen. En pretnestjes hou ik niet van, zijn al genoeg mixjes in het asiel en bij stichtingen. Niet nodig om die dan ook nog eens te gaan fokken.
Tuurlijk johquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan heeft jullie familie gewoon pech gehad. Ik kan ook zo een partij mixjes opnoemen of honden zonder stamboom waar van alles mis mee is, ook een labrador zonder stamboom die met 2 jaar al volledig verneukte heupen heeft. Dus daar zit echt geen verschil tussen. En pretnestjes hou ik niet van, zijn al genoeg mixjes in het asiel en bij stichtingen. Niet nodig om die dan ook nog eens te gaan fokken.
Jij moet een goed gevoel hebben bij het nestjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, dat dat heus niet alleen bij honden met stamboom is? En als ik bij asiels en stichtingen maar niet vind wat ik wil of geen goed gevoel aan over hou? Waar moet ik dan naartoe?
Van honden heb ik geen verstand, maar met konijnen heb ik nooit zo op dat soort dingen gelet. Ik denk altijd: "Ik ga 'm heel goed verzorgen, dus dan maakt de achtergrond nauwelijks uit".quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Naar mijn idee moet je gewoon geluk hebben met een hond; al kan er nog zo'n prachtige stamboom bij zitten met kerngezonde ouders.
Dan gaan ze wel weer dood aan iets dat niet getest is
Idd en het is verdomde moeilijk met al die broodfokkers om een nestje te vinden, maar de aanhouder wintquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij moet een goed gevoel hebben bij het nestje
Tja het is gewoon zo. Kruisingen zijn echt niet veel gezonder.quote:
Zeg ik dat dan? Ik ben ondertussen al een tijd aan het zoeken (alleen nu met officiele toestemming an m'n vriend).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je moet het zelf weten, ik zou alleen zelf nooit een bewust gefokt mixje willen. Je hoeft toch niet perse NU een pup?
We geven alleen voorbeelden, doe jij toch ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Tja het is gewoon zo. Kruisingen zijn echt niet veel gezonder.
Mijn nepteckel Jules heeft ook genoeg huidproblemen. Zo kan je van beide kanten honden gaan opnoemen met problemen.
Als jij bij mensen in huis komt waarvan je ziet dat ze dol zijn op hun honden en de hondjes zien er goed en netjes uit en de mensen zijn aardig dan zou mij dat persoonlijk meer zeggen dan een stamboom.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en het is verdomde moeilijk met al die broodfokkers om een nestje te vinden, maar de aanhouder wint
Dan denken wij er hetzelfde overquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als jij bij mensen in huis komt waarvan je ziet dat ze dol zijn op hun honden en de hondjes zien er goed en netjes uit en de mensen zijn aardig dan zou mij dat persoonlijk meer zeggen dan een stamboom.
Maar goed....ik ben geen doggy-expert
vind ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als jij bij mensen in huis komt waarvan je ziet dat ze dol zijn op hun honden en de hondjes zien er goed en netjes uit en de mensen zijn aardig dan zou mij dat persoonlijk meer zeggen dan een stamboom.
Maar goed....ik ben geen doggy-expert
Dat zeg ik toch helemaal niet.. ik zeg dat IK zelf niet een mixje zou nemen die iemand gefokt heeft, omdat er al genoeg mixjes te vinden zijn, ook pups, in het asiel en bij stichtingen. Wat jij wil moet je zelf weten, ik geef alleen mijn mening.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik ben ondertussen al een tijd aan het zoeken (alleen nu met officiele toestemming an m'n vriend).
Maar als ik het goed begrijp ben je alleen een goede baas als je of een hondje van een stichting neemt, of uit het asiel of 1 met stamboom?
Klein hondje hoef ik idd niet, ik struikel al genoeg over de katquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet.. ik zeg dat IK zelf niet een mixje zou nemen die iemand gefokt heeft, omdat er al genoeg mixjes te vinden zijn, ook pups, in het asiel en bij stichtingen. Wat jij wil moet je zelf weten, ik geef alleen mijn mening.
Als je een klein hondje wilde kon ik je zo info geven van iemand die ook een oeps nestje heeft, ook al vind ik dat niet goed. Is tenminste geen broodfokker.
Hier in de buurt ook allemaal van die mixjes..allemaal dezelfde soort..broodfokker in de buurt.![]()
Volgens vriend denk ik er te goed over naquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind dat je je hart moet volgen en dat je overal goed over na moet denkenDan komt het vast goed
Ja, de hele tijd schiet de pagina plotseling omhoog of omlaagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Damn, wat een irritante header heeft Fok atm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |