Jij hebt er zondag nog uit gedronkenquote:
Lekkah tog?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik denk al 'wat stink ik toch uit m'n melis!'
Ja hoi. Dan neem je lenzenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja hoi. Ik moet een bril en ik wil niet!
t is maar wat je belangrijk vindt. hoofdpijn of slecht zicht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat vind ik eng. Zeikerd he?!
Lijkt me zo irritant een bril. Maar goed daar komt dus het vele hoofdpijn vandaan en zware, vermoeide ogen al heul lang.
Maar eens uitzoeken wat het kost en waar ik het beste kan zijn.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
moet je niet zo ontkalken als ik
ik had vergeten na te spoelen na de azijn
Je begint met de zorgverzekering na te pluizen op internet, of te bellen, om te kijken of ze een samenwerking hebben met een brillenwinkel. Als ik bij Pearle of eyewish groeneveld een bril uitzocht voor Cas, kreeg ik hem 'gratis' en hield ik de 150 euro vergoeding per 2 kalenderjaren. Al met al kwam Cas' bril op 209 euro. Bij een andere winkel had ik dus nog bij moeten betalen, want dan had ik alleen die 150 euro vergoeding. Nu dus een bril van 209 euro én de 150 euro vergoeding, voor een eventueel volgende bril staat er nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lady ik weet dat ik zo moet denken.
Maar toch heb ik het er moeilijk mee, misschien heel stom.
Maar eens prijzen enzo vergelijken en dan volgende week bril uitzoeken. Mijn zusje gaat mee, die is wel eerlijk of het staat en heeft veel geduld. Ze heeft zelf sinds een jaar een bril en vond het ook moeilijk. Het is toch je gezicht, het valt als eerste op zeg maar.
Er zijn wel daglenzen dat ik weet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:45 schreef _Bar_ het volgende:
Eywish kan ik ook nog wel eens gaan kijken,aangezien ik ook nog een andere bril nodig heb.
Maar niemand die weet of je ergens voor eenmalig gebruik lenzen kunt aanschaffen?
Ja maar dat vind ik altijd zo dubieus. Lenzen van de Hema. Het zal wel gewoon kunnen maar toch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:49 schreef krijtlijk het volgende:
Ik weet niet of je losse setjes daglenzen kan krijgen, maar je kan wel losse maandlenzen bij de Hema of kruitvat krijgen eventueel.
ik heb zunne leuke uitgezocht nu. Ben d'r helemaal verliefd op. ik heb blijkbaar een bietje een ouderwetse kop want zo'n theo en thea montuur staat me erg leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:44 schreef Estrys het volgende:
Ik wil ook een nieuwe bril. Deze heb ik nu drie jaar. Wil wel weer eens wat anders. Ik zal ook eens bekijken hoe dat met vergoedingen zit. Ik ga altijd naar dezelfde opticien omdat ik daar zo fijn geholpen wordt.
Tnx. De mevrouw van het opmeten zei dat mijn pakket (unive gezin) 150,- vergoeding heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Je begint met de zorgverzekering na te pluizen op internet, of te bellen, om te kijken of ze een samenwerking hebben met een brillenwinkel. Als ik bij Pearle of eyewish groeneveld een bril uitzocht voor Cas, kreeg ik hem 'gratis' en hield ik de 150 euro vergoeding per 2 kalenderjaren. Al met al kwam Cas' bril op 209 euro. Bij een andere winkel had ik dus nog bij moeten betalen, want dan had ik alleen die 150 euro vergoeding. Nu dus een bril van 209 euro én de 150 euro vergoeding, voor een eventueel volgende bril staat er nog.
Whoah die heb ik ook!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
past mooi bij de slangeprint jurk die ik vanochtend bestelde bij de H&M
Idemquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef moussy het volgende:
Met mijn -600 +cilinders kom ik nooit in die goedkoopies
jij kan dan nog naar eyelove hoor! Ik nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Idem( -6,5 en -6,25
+ cilinders)
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef Lois het volgende:
.............. en over 2 jaar heb ik een leesbril nodig voorspelde hij opgewekt.
Hahaaha ik wist dat jij hierop uit je holletje zou komenquote:
En het is toeval hoor, dat ik het las, er zijn dagen/weken dat ik niet op dit bankje kijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef Lois het volgende:
[..]
Hahaaha ik wist dat jij hierop uit je holletje zou komen
ah, je relalarm is weer gerepareerd zie ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:27 schreef easy-going het volgende:
[..]
En het is toeval hoor, dat ik het las, er zijn dagen/weken dat ik niet op dit bankje kijk
is er een rel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah, je relalarm is weer gerepareerd zie ik.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:37 schreef moussy het volgende:
Ik heb onze kat met zn zusje(s) herenigd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:34 schreef moussy het volgende:
nou er staat nog 15/16de deel in de koelkast hoor, genoeg om te proeven voor jullie!
Hoezo ik wel en jij niet? *ik nie snap nie *quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:05 schreef moussy het volgende:
[..]
jij kan dan nog naar eyelove hoor! Ik niet
het is vast heel lekker? als poepen na een week obstipatie ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Hij had er vier in drie kwamen eruit en deze brak af.. Maar mijn god![]()
Waarom???!!!!???!!!
Ow...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee, van dat ene stukje hebben we alle 4 geproefd
dat ziet er lekker uit zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://hypercreatief.blog(...)late-cheesecake.html
even googlen en er staan tig plaatjes met dito recepten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:41 schreef _Bar_ het volgende:
over taarten gesproken iemand bekend met Milkpie? Ik heb dat ooit eens in Hongarije gegeten, en dat was wel zo lekker
pffff nog veel te gebeuren in 402 dagenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja, Of digestives, ook erg lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat ziet er lekker uit zeg
wat voor biskwietjes gaan daarin? mariakaakjes ofzo?
*pin*quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jij moet ook pinnen! Dat is leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha! Krijg ik toch weer zin mijn 101 dingen weer te reanimeren!ga ik maar doen denk ik. Of is dat valsspelen?
Ik dacht laatst dat die crunchy Digestives wel wat waren, maar die werden haske zompig na het mengen met boter. Dat vond ik raarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja, Of digestives, ook erg lekker
Hmm, eens kijken of ik dat kan doorgronden. Je weet dat ik afsteven op een leesbril he?quote:
Gelukkig heb je daar nauwelijks kleine lettertjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hmm, eens kijken of ik dat kan doorgronden. Je weet dat ik afsteven op een leesbril he?
oh dat is ook stom! en zonde!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik dacht laatst dat die crunchy Digestives wel wat waren, maar die werden haske zompig na het mengen met boter. Dat vond ik raar.
Wellus!quote:
Oeh lekker!! Plompzakken in je anus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat of ballen uit iemands kont trekken met een vacuumpomp
Dat weet je hopelijk niet uit eigen ervaring???quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef Ticootje het volgende:
Oh colaflessen blijken ook vacuüm te trekken.
en pinnen kwam voorbij!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat of ballen uit iemands kont trekken met een vacuumpomp
Ohhhh!! Daar staan leuke dingen tussen!!quote:
Buurman, badjas, taxi. Dingen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat weet je hopelijk niet uit eigen ervaring???
Wat leuk dat je er naar vraagt Livelink! Ik vond het boek dat gewonnen heeft echt de prijs niet waard. Het deed me niks, leuk voor op vakantie, that's about it. Ik heb op Vaslav gestemd, en erg getwijfeld of ik niet op Buonita Avenue zou stemmen. Prachtig, goed geschreven debuut, al durfde ik de laatste twee hoofdstukken nauwelijks te lezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:31 schreef livelink het volgende:
Bodpa, hoe is het trouwens afgelopen met je deelname aan de jury van de NS Publieksprijs?
Was je het eens met de uitkomst? En welk boek vond jij uiteindelijk het mooist?
quote:
Een houten haaknaald? Dat haakt ook nog eens niet lekker! Maar wat heb je gedaan om hem te breken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gaaf! En cool dat je dat kan!
Ik kan hakenalleen jammer dat dat mins bij de hobbywinkelmme een houten haaknaald in de maag splitste. Die dus nu al gebroken is
Echt niks!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Een houten haaknaald? Dat haakt ook nog eens niet lekker! Maar wat heb je gedaan om hem te breken?
Dan ga jij maandag je geld terugvragen! Kijk, als je er nou op was gaan zitten of staan, maar met een haaknaald moet je kunnen haken natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt niks!eerste toer vasten, ik haal M'n lusjes door en *krak* maar hey! Ik kan het wel!
Ik ben alweer thuisquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:28 schreef Spuuglokje het volgende:
M@x, juist als je er geen zin in hebt wordt het extra leuk. Let maar op!
Die kruik gaat zo mee mijn bed in. Eerst even snel mijn stukjes over vanavond schrijven en dan is het weer klaar voor vandaag denk ik. Of die zgn thriller op net5 moet leuk worden, maar dat denk ik niet want Lara Flyn Boyle en haar opgespoten lippen doen mee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:22 schreef debuurvrouw het volgende:
heb je niet iets van een kruik ofzo? lekker man!
Oh, ja dat is precies de uitwerking die Helsinki ook op mij had. Was je er gewoon voor de lol of voor je werk?quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Livelink, het was super in Helsinki. Ik voel me altijd heel fris en geinspireerd als ik er ben geweest. Door de schone lucht, maar ook door zo al die mooie dingen in de winkels.Kleding, sierraden, meubels.
En superlekker eten.
Nah, het kakt al heel aardig in hoor. Ik denk dat ik AHS afhaak als het zo blijftquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef m@x het volgende:
De hoofdrolspeler kan niet tippen aan Eric, maar hij is niet heel onsmakelijk ofzo. Grimm en Once upon a time schijnen ook wel leuk te zijn en als je van creepy houdt zou American Horror Story ook nog wel eens wat kunnen zijn. Die laatste durf ik niet te kijken want alleen en een schijterd, jeweetz
Voor mijn werk, ons congres is volgend jaar daar. Mijn baas is ook erg fan, dus hopelijk gaan we in mei nog een keertjequote:Op zondag 23 oktober 2011 10:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ja dat is precies de uitwerking die Helsinki ook op mij had. Was je er gewoon voor de lol of voor je werk?
leuk! We gaan er ook eentje uithollen vandaag, mits Isa zich goed genoeg voelt. Koorts is nog niet weg helaas.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:01 schreef Saffier het volgende:
Ja, ik ben eigenwijs en wilde sellufffffff.
Yppy dit zijn vrij kleine pompoentjes, mijn juslepel zou denk ik vooral in de weg zitten maar ik onthoud m voor de volgende keer!
Ben alsnog benieuwd naar de methode van trui, ook al ben ik inmiddels klaar. Niet genoeg voor soep, maar wel 2 leuke pompoenen
*notities maakt* we willen idd iets gezelligs, zonder drama idd. Dat Mildred Pierce is het iig niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nah, het kakt al heel aardig in hoor. Ik denk dat ik AHS afhaak als het zo blijft.
Parenthood is leuk! Kijkt lekker weg zonder al te veel drama en is gewoon gezellig
Dan durf ik het misschien toch te kijken. Overdagquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nah, het kakt al heel aardig in hoor. Ik denk dat ik AHS afhaak als het zo blijft.
Parenthood is leuk! Kijkt lekker weg zonder al te veel drama en is gewoon gezellig
dat ziet er ook lekker uit!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Cooki het volgende:
ja ? chocolade ook
oh kijk nou:
http://debakparade.blogsp(...)colade-brownies.html
pompoen chocolade brownies![]()
[ afbeelding ]
http://eten-en-drinken.in(...)icy-pompoensoep.htmlquote:
Fck! Jaloers.quote:
Jij krijgt een dikke kus vamme!quote:
Jeetje, je bent wel flink aangekomen zeg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij krijgt een dikke kus vamme!
[ afbeelding ]
Nou het is een beetje dubbel. Aan de ene kant hebben de afgelopen twee jaar eindeloos geduurd, anderzijds zijn de laatste weken voorbij gevlogen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:31 schreef Brighteyes het volgende:
Sorbo! Wat gaaf!
Wat is het snel gegaan nog, of is dat alleen de beleving vanaf de zijlijn?
Heb ik geen last van... Wel vreemd hoor!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
ff wat anders. ik heb steeds van die woordjes die groen zijn en als ik er toevallig met de cursor opkom krijg ik reclame voor een of andere telefoon
hebben jullie dat ook of heb ik last van een of ander virus?
Heuj! Pieker isniegoednie! En benenpijn ook niet. Wanneer heb je afspraak?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorbo yay!
Ik sluit me aan bij de nietslapers..slaap al 2 weken onrustig. Bep hoest en snottert zich suf, manlief snurkt als een malle..m`n benen doen pijn..ik pieker meer dan goed voor me is..blegh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |