Van diezelfde site maar meer mijn smaak:quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:42 schreef saaw het volgende:
Ik kan er zelf absoluut niet op lopen maar vind ze prachtig en moest aan dit topic denken toen ik deze site tegenkwam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje chips wat heb je goede benen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb de raad van MegaMandy maar opgevolgd en ze op de facebook geplaast haha.
Als jullie nu ook nog liken dan win ik misschien wel,.
https://www.facebook.com/sachaonline
Dankjewel,quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jeetje chips wat heb je goede benen!
Hier zijn ze eindelijk!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:49 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha ik sponsor gewoon mezelf
Waar blijven je overknee laars foto's?!?!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:18 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Hier zijn ze eindelijk!
Ik heb een nieuwe telefoon, waarbij ik echt niet snap hoe ik gemaakte foto's op mn pc zet. Heb ze nu maar naar mezelf gemaild, gosh!
Normaal heb ik natuurlijk een donkere broek er bij aan, maar nu heb ik ze even snel aangedaan voor de foto. Ben er super blij mee, dus grote dank voor de link ChicaChula!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er overigens achter gekomen dat ik niet zo'n held ben bij het maken van foto's van voeten/schoenen
Que bonitaaa..!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:18 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Hier zijn ze eindelijk!
Ik heb een nieuwe telefoon, waarbij ik echt niet snap hoe ik gemaakte foto's op mn pc zet. Heb ze nu maar naar mezelf gemaild, gosh!
Normaal heb ik natuurlijk een donkere broek er bij aan, maar nu heb ik ze even snel aangedaan voor de foto. Ben er super blij mee, dus grote dank voor de link ChicaChula!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er overigens achter gekomen dat ik niet zo'n held ben bij het maken van foto's van voeten/schoenen
Super gaaf, echt goeie foto's ook! Ik hoop dat je wintquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie benen inderdaad...en die legging staat je ook heel goed, om over je schoenen maar niet te praten..heel mooiquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
valt wel mee..je staat er prima op...heel mooie laarzen..complimentenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:18 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Hier zijn ze eindelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, mooie foto's Chipszakquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, die hakjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:18 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Hier zijn ze eindelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wowquote:
Heel gaaf! Waar zijn ze van? Ik weet er nu al een perfect outfit bij!quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:29 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Super gaaf, echt goeie foto's ook! Ik hoop dat je wint
ik zag dat pantykousje dus ook! Kan je die nog vervangen? Was toch voor een wedstrijd? Je hebt zeker grote kans om te winnen denk ik Chips. Wat een superfoto's, kunnen zo een magazine in! GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is sweet, life is bitter...
Haha ja dat pantykousjequote:Op zaterdag 5 november 2011 11:34 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
ik zag dat pantykousje dus ook! Kan je die nog vervangen? Was toch voor een wedstrijd? Je hebt zeker grote kans om te winnen denk ik Chips. Wat een superfoto's, kunnen zo een magazine in! Gaaf
Leuk idee maar erg duur en een verschrikkelijk irritante site!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:53 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Zeg, is er iemand bekend met Heel Condoms?
http://www.theheelcondoms.com/
En is het wat?
Ik vind het er wel grappig uitzien nl., niet alles, maar sommige wel, met veren enzo. Toch makkelijk om mn pumps wat veelzijdiger te maken....
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Pumps voor smalle voetjes zijn echt wel te vinden. Ik heb er zelf ook last van. Maar ik slaag bij Invito, Sacha, New Look enz enzquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:33 schreef Muisraket het volgende:
Weet iemand misschien waar ze (het liefst zwarte) pumps verkopen voor mensen met smalle voeten? Bijna alle pumps zijn te breed voor mij namelijk.
Oeh, die zijn mooiquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:23 schreef Danielle83 het volgende:
Ooh en hebben jullie ook wel is dat je erachter komt dat je nog onwijze leuke pumps in de kast heb staan, maar nog moet inlopen? Damn ik moet straks deze maar aan naar de stad:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee heb ik nooitquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:23 schreef Danielle83 het volgende:
Ooh en hebben jullie ook wel is dat je erachter komt dat je nog onwijze leuke pumps in de kast heb staan, maar nog moet inlopen? Damn ik moet straks deze maar aan naar de stad:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Italiaanse & Franse leest zijn smaller. Duiste merken kunnen vaak ook voor smalle voeten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:33 schreef Muisraket het volgende:
Weet iemand misschien waar ze (het liefst zwarte) pumps verkopen voor mensen met smalle voeten? Bijna alle pumps zijn te breed voor mij namelijk.
Ik heb bij Invito, Smits, Sacha, Dolcis en de Shoe Line gekeken voor gewone simpele zwarte pumps, maar het mocht niet baten helaas.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:40 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Pumps voor smalle voetjes zijn echt wel te vinden. Ik heb er zelf ook last van. Maar ik slaag bij Invito, Sacha, New Look enz enz
Dankjewel voor de tip!quote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Italiaanse & Franse leest zijn smaller. Duiste merken kunnen vaak ook voor smalle voeten.
Wie moet het anders zijn?quote:
Hah, dankje voor het compliment!quote:Op zondag 6 november 2011 10:05 schreef Rouzax het volgende:
Het zijn zulke mooie foto's en jij ziet er uit alsof je een model kan zijn.
Misschien ook de Zara? Spaans merk.quote:
Ik had via asos.co.uk hele simpele pumps besteld en die waren ontzettend smal!quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:33 schreef Muisraket het volgende:
staan je goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen hier volgens mijquote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef skit het volgende:
[..]
staan je goed
en ik ben jaloers op jouw figuur
tijdje geleden een paar simpele zwarte pumps bij de zara besteldquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:33 schreef Muisraket het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
@DarkElf: Vlaamse? 'Onder een kleedje'![]()
.
Ik vind trouwens die onderste het mooist.
Deze heb ik dusquote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit naar deze te lonken merk ik, heb een zwart kleedje besteld (beetje retro achtig) voor dec en daar moeten wel mooie dunne hakken onder. deze lijken me wel wat hoewel ik nog nooit hoger dan 10 cm gelopen heb, deze zijn 11.5
/edit grappig als je ze onder elkaar ziet lijkt de bovenste niet zo zwart
Ik denk dat het een kwestie van zelf aanvoelen..quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:29 schreef loveli het volgende:
Hoe is de pasvorm? Soms zie ik mooie Maddens voorbij komen, maar heb alles behalve een standaard maat.
Ik moet dan toch echt een foto van het jurkje zien om te kunnen oordelenquote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit naar deze te lonken merk ik, heb een zwart kleedje besteld (beetje retro achtig) voor dec en daar moeten wel mooie dunne hakken onder. deze lijken me wel wat hoewel ik nog nooit hoger dan 10 cm gelopen heb, deze zijn 11.5
[ afbeelding ]
Die lijken me ook wel mooi onder een kleedje, mooie hak ook en iets dikker dus dat loopt wrs ook lekkerder. 9 cm zijn die hakken.
Nu nog geen geld maar einde maand weer weldus wie weet wordt het zoiets dan.
/edit grappig als je ze onder elkaar ziet lijkt de bovenste niet zo zwart
Ik Heb hem nog niet! Maar kan wel een linkje geven. Even opzoeken.quote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moet dan toch echt een foto van het jurkje zien om te kunnen oordelen
Graagquote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik Heb hem nog niet! Maar kan wel een linkje geven. Even opzoeken.
Die dikke hakken lijken me er echt leuk bij!quote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gevonden!
Hij staat in mijn vorige post
Ik wilde die ook!! Maar 3 uur geleden was ie out of stockquote:
quote:
Deichmann is hier gewoon Van Haren, ik zou het even proberen hier in Nederland. Ik ken hun policy niet, maar bij ons mag je gewoon in ieder land ruilen of wat dan ook.quote:Op maandag 7 november 2011 17:20 schreef MissSpooky het volgende:
Kom ik gisteren thuis, kwam ik erachter dat 't twee verschillende maten zijn.38 en 39. In de winkel paste ze wel gewoon allebei, alleen de kleine verschillen beginnen me te irriteren(de een komt net wat hoger dan de andere etc). Tis zo'n winkel waar je zelf die dozen kan pakken (Deichmann). Morgen maar weer terug, godverdomme helemaal naar Aken, maar oke. Ik heb 't voor ze over.
Sexy.quote:
Swaggerquote:
Jaa ik ben zo dol op mn zwarte dat ik ze nu ook maar in het paars koop! Ze zijn er ook nog in een mooie zeeblauwgroene kleur haha maar ging me net te ver om 3 paar dezelfde te kopenquote:
Ja klopt, maar de winkel in duitsland is veuuul uitgebreider. Bij Van Haren hebben ze die hakken niet, dus vandaar. Ik heb gebeld en ik mag indd gewoon ruilen, hopelijk hebben ze nog een 39.quote:Op maandag 7 november 2011 20:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deichmann is hier gewoon Van Haren, ik zou het even proberen hier in Nederland. Ik ken hun policy niet, maar bij ons mag je gewoon in ieder land ruilen of wat dan ook.
Prachtig!quote:
Ik zal zsm een foto voor je maken, maar ik kan je wel melden dat ze heeel smal zijn. Heb ze dan ook even in moeten lopen, ook al heb ik erg smalle voeten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef Doralina het volgende:
[..]
Prachtig!
Heb je voor mij een foto waar je je volledig ziet met ze aan ? Ik wil ze graag ook, maar vraag me af of het geen te grote 'klompen' zijn aan de voetenniet veel ervaring met sleehakken... Thanks!
Ja klopt, hoewel in de Van Haren verschrikkelijk vind, ga ik iedere keer dat ik naar de DM in Duitsland ga ook even bij de Deichmann naar binnenquote:Op maandag 7 november 2011 22:08 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de winkel in duitsland is veuuul uitgebreider. Bij Van Haren hebben ze die hakken niet, dus vandaar. Ik heb gebeld en ik mag indd gewoon ruilen, hopelijk hebben ze nog een 39.
Wat jij poste zijn geen medium heels hoor. Dat noem ik meer een "verhoging"quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:17 schreef sararaats het volgende:
Ik ben 1m50 maar met killer heels breek ik m'n voeten
Vandaar dat ik medium heels draag
Ik ben ook 1.75m en met hakken aan ook een stuk langer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Brechtje het volgende:
Even een vraagje.. maar hoe lang zijn jullie allemaal ongeveer? Ik ben namelijk 1.75 en ook helemaal gek van hakken! het maakt me al gauw 1.85.. Maar soms voel ik me echt een reus als ik door de stad loop en ik zie allemaal kleine mensjes om me heen..
Ik ben 1.75 en draag geen hakken lager dan 12 cm,quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Brechtje het volgende:
Even een vraagje.. maar hoe lang zijn jullie allemaal ongeveer? Ik ben namelijk 1.75 en ook helemaal gek van hakken! het maakt me al gauw 1.85.. Maar soms voel ik me echt een reus als ik door de stad loop en ik zie allemaal kleine mensjes om me heen..
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben een van de Sacha winnaars,.
Bedankt ook degenen van dit topic dit gestemd hebben!
Ik ben 1.63quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Brechtje het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. Zeker omdat er weinig vrouwen zijn die op hakken lopen waar ik woon, dus dan valt het nog meer op. Maar het begint me steeds minder uit te maken, ik heb dan wel lekker supermooie schoenen aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Brechtje het volgende:
Had dit helemaal gemist, even de foto's opgezocht maar die zijn ook super vet! Toevallig heb ik gister de etalage vernieuwd en natuurlijk de geweldige schoenen ook erin gezetquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat leuk!!! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedankt voor de feli'squote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Wat leuk!!! GefeliciteerdNu mag je een paar uitzoeken toch?
Ik vind het juist wel mooi met mijn 1.75.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Brechtje het volgende:
Dat ziet er echt freaky uitquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Onze toekomst? Stiletto implants (kunst)
Brrrrrrr!!!! Dat is totaal niét sexyquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
eeeeekquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi met mijn 1.75.
Ik denk dat ik namens alle mannen spreek hier:quote:What do you think? Is this something that women dream of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |