Ik ben 1.75 en draag geen hakken lager dan 12 cm,quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Brechtje het volgende:
Even een vraagje.. maar hoe lang zijn jullie allemaal ongeveer? Ik ben namelijk 1.75 en ook helemaal gek van hakken! het maakt me al gauw 1.85.. Maar soms voel ik me echt een reus als ik door de stad loop en ik zie allemaal kleine mensjes om me heen..
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben een van de Sacha winnaars,.
Bedankt ook degenen van dit topic dit gestemd hebben!
Ik ben 1.63quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Brechtje het volgende:
Even een vraagje.. maar hoe lang zijn jullie allemaal ongeveer? Ik ben namelijk 1.75 en ook helemaal gek van hakken! het maakt me al gauw 1.85.. Maar soms voel ik me echt een reus als ik door de stad loop en ik zie allemaal kleine mensjes om me heen..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. Zeker omdat er weinig vrouwen zijn die op hakken lopen waar ik woon, dus dan valt het nog meer op. Maar het begint me steeds minder uit te maken, ik heb dan wel lekker supermooie schoenen aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Brechtje het volgende:
Had dit helemaal gemist, even de foto's opgezocht maar die zijn ook super vet! Toevallig heb ik gister de etalage vernieuwd en natuurlijk de geweldige schoenen ook erin gezetquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat leuk!!! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedankt voor de feli'squote:Op dinsdag 8 november 2011 11:33 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Wat leuk!!! GefeliciteerdNu mag je een paar uitzoeken toch?
Ik vind het juist wel mooi met mijn 1.75.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Brechtje het volgende:
Dat ziet er echt freaky uitquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Onze toekomst? Stiletto implants (kunst)
Brrrrrrr!!!! Dat is totaal niét sexyquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
eeeeekquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi met mijn 1.75.
Ik denk dat ik namens alle mannen spreek hier:quote:What do you think? Is this something that women dream of?
1.60 dus kan wel gerust hoge hakken aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:04 schreef Brechtje het volgende:
Ja, pics he!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:53 schreef electronique het volgende:
net nog een mooi paar enkellaarsjes gekocht. met een wat dikkere hak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |