Je kan naast het standaard pakketje ook wat persoonlijkere dingen eraan toevoegen, toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:39 schreef BrandX het volgende:
hoe dan ook, ik zou het heel leuk vinden om een op een persoon gericht pakket samen te stellen
wat misschien ook scheelt in de mate van terugtrekkers, is om doorlopend goed te blijven roepen: ''Als je wat wil aanbieden, harstikke tof! Maar zorg er ajb voor dat je heel goed zeker weet dat je hetgeen je aanbied, ook kan waarmaken. Dit voorkomt teleurstelling bij de (niet)ontvanger en scheven gezichten naar de (niet) stuurder''
Grote kans trouwens dat de mate waarin teruggetrokken wordt dit jaar een stuk mee zal vallen ten opzichte van vorig jaar, toen dit nog relatief nieuw was, spur of the moment, en redelijk n FOK! hype waar mensen vol goede bedoelingen op insprongen zonder van te voren het goed af te wegen of ze dat wel konden waarmaken.
Dat is leuk maar dan het logistieke deel nog....quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je kan naast het standaard pakketje ook wat persoonlijkere dingen eraan toevoegen, toch?
Dat soort lui horen gewoon gebant te worden, maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat dus.
Ik blijf bij mijn eerdere aanbod met dien verstande dat ik persoonlijk veel en veel liever een paar échte pakketten wil versturen, die met een hart en met een ziel.
En wie beloofd maar niet waarmaakt moet maar even in zijn/haar bol kijken en daarmee leven.
Dat logistieke moet geen probleem zijn, zodra het pakket is samengesteld gewoon adres op de doos plakken,nummertje erop, melden bij de gene die planning maakt... en die zorgt dat het bij de goede bezorger komt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat is leuk maar dan het logistieke deel nog....
Dat in elkaar flansen van die pakketten dat mogen jullie sowieso onderling regelen dat is toch niet voor mij weggelegdquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, maar, persoonlijke dingen naast het standaardpakketje schreef je toch?
Als de standaardpakketjes door 1 centraal persoon worden verzorgd moet je zien hoe je een persoonlijk iets erbij kluunt, mits het allemaal centraal gaat........
Lastig...... ik ga steeds meer voor persoonlijke pakketten![]()
I'll be there
Ja natuurlijk, die wijn komt wel op.. maar een pakket wat echt op iemand gericht is, is toch zoveel leuker? Ik bedoelde het meer zoals vorig jaar, dat je kunt aanbieden van "ik heb een kado bon en wil daar graag iemand een plezier mee doen" of "ik wil iemand graag een kist boodschappen kado doen".. Zo komt het pakket terecht bij de persoon die er ook écht iets aan heeft en er zullen denk ik meer mensen zijn die een kadobon aan bieden die ze nog hebben liggen dan dat ze daadwerkelijk geld overmaken...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:29 schreef loecje het volgende:
iemand die niet van wijn houd kent vast wel iemand die wel van wijn houd. nodig die uit om lekker wijn te komen drinken en je hebt een gezellig avondje.
oke beetje overdreven. maar om nu rekening te gaan houden met wat iedereen lust en niet lust lijtk me ook wat ver gaan. moet je dan eerst een hele vragenlijst gaan invullen voordat je een pakket kan ontvangen?
Dat hoop ik ook.. Misschien inderdaad ook regelmatig benadrukken dat als je het aanbied, het niet fijn is als je niks opstuurd...quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:56 schreef BrandX het volgende:
Ik blijf bij mijn verwachting dat het aantal melders-maar-niet-opstuurders dit jaar beperkt zal zijn, zo niet een incident als het al gaat gebeuren dit jaar.
Vorig jaar was het de nieuwe hype waar iedereen vol goede bedoelingen op in sprong, zich op dat moment niet realiserend wat het daadwerkelijk zou gaan betekenen. Het nieuwe is er wel een beetje van af, mensen die zich nu aanbieden zullen dat veel meer wel overwogen doen.
Wat dat betreft vind ik de wijze van vorig jaar nog steeds de beste, met čn een topic čn een mediator (voor de anoniemen) die vraag en aanbod koppelt.
true, maar de mate waarin het vorig jaar gebeurde zie ik niet weer gebeuren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:42 schreef loecje het volgende:
je kan het wel hopen, sommige mensen zijn nu eenmaal zo. hoeft niet altijd expres te gaan maar mensen maken fouten.
je ziet het hier in de topic's ook nog regelmatig. iemand bied iets aan, iemand heeft er belang bij, aanbieder reageert niet meer... ik denk niet dat het alleen maar nieuwigheid van het forum was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |