Stuur dan gewoon een pm naar diegene. Of ben je nu echt zo'n attention whore?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat, ik had het niet tegen jou hoor.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Stuur dan gewoon een pm naar diegene. Of ben je nu echt zo'n attention whore?
Ja goddomme, kon je geen onduidelijkere OP bedenken?quote:
Ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja goddomme, kon je geen onduidelijkere OP bedenken?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Stuur dan gewoon een pm naar diegene. Of ben je nu echt zo'n attention whore?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt door jou. Niet door dit topic.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic trekt alle vrouwtjes aan, kaching. FOK!kers kunnen voorbeeld aan mij nemen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef Meloewa het volgende:
Hey die lelijkerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat komt door jou. Niet door dit topic.
Dus dit zijn alle vrouwtjes?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic trekt alle vrouwtjes aan, kaching. FOK!kers kunnen voorbeeld aan mij nemen.
Ja, de rest faalt als vrouw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus dit zijn alle vrouwtjes?
We zijn nog maar bij post 40. Rustig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus dit zijn alle vrouwtjes?
Operaties.quote:
Hey, ik heb jou gehosseld, ga eens ervoor zorgen dat de rest van de vrouwtjes hier komen posten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We zijn nog maar bij post 40. Rustig.
Ik geef jou altijd liefde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Hihihihihihi al die liefde
* smegmanus doos tissues pakt.
Ook al doet het pijn en wil je het nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geef jou altijd liefde.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ook al doet het pijn en wil je het niet
Sorry nog van die keer dat ik dronken was en het verkeerde ingang nam
Word ik alleen maar sterker van! Maakt niet uit bebe.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hallo beest!quote:
Jij bent de sjaaaaaaak tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:38 schreef Silverdigger2 het volgende:
smeg verwijder ook de quote van 51 en
help me even.
en pak je biertje er weer bij
Weet je zeker dat je de goede doerak voor je hebt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat is dit verdomme voor een edit![]()
hij ruikt heerlijk
Ja mijn lieve kat die mannen voor 5 euro pijpt @ Utrecht centraal tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de goede doerak voor je hebt?
Kan jouw kat dat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja mijn lieve kat die mannen voor 5 euro pijpt @ Utrecht centraal toch
Het is een gave.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje mina, Smegmanus, ik vind jou echt een lekkerding
quote:
Hai.quote:
sméééééééég...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |