Ik (vrouwquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Testen hoe gay je bent? Het kan hier! http://www.rtl.nl/soaps/g(...)est/hoegaybenjij.xml
TS begint: Type Ron, een beetje gay
Volgens mij heeft bijna iedereen Ronquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik (vrouw) ben ook een type Ron, beetje gay
Teleurgesteld zijn dat je uitslag bij een gay-test niet ''super gay'' isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Homo zijn en dan toch als resultaat ''een beetje gay'' krijgen
Dat dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:42 schreef roos85 het volgende:
vraag 16
mijn favoriete personage in gtst is:
- Danny
- Lucas
- Jack
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:36 schreef Dastan het volgende:
Eigenlijk is dat natuurlijk een strikvraag, want het feit dat je überhaupt iemand kent uit dat lijstje wijst al op een onmetelijke nichterigheid.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:36 schreef Dastan het volgende:
Eigenlijk is dat natuurlijk een strikvraag, want het feit dat je überhaupt iemand kent uit dat lijstje wijst al op een onmetelijke nichterigheid.
Onzin. Die serie word door genoeg heteromannen bekeken, die er vaak niet voor uit komen, of onder het mom van ''ik moet van mijn vriendin'' kijken. Clichés.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:36 schreef Dastan het volgende:
So what? Kan er niks aan doen. Daarnaast gedraag ik me in het echt heel normaal, mensen weten niet eens wat de waarheid is. Constant wijzen ze me op mooie vrouwen.quote:
Volgens de test nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
So what? Kan er niks aan doen. Daarnaast gedraag ik me nog eens 100% hetero ook.
En waarom ''''?
Ik ook.... terwijl hij 100% homo is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Volgens de test niet![]()
Maar even serieus; volgens mij heeft 95% van de deelnemers Ron. Ik net zo goed.
Klopt. Alsof het niet al vanaf het eerste moment dat hij de serie binnenkwam duidelijk was welke kant ze met hem opgingen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ook.... terwijl hij 100% homo is.
K'kreeg het idee wegens je nogal enthousiaste gedrag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
So what? Kan er niks aan doen. Daarnaast gedraag ik me in het echt heel normaal, mensen weten niet eens wat de waarheid is. Constant wijzen ze me op mooie vrouwen.
En waarom ''''?
George Lucas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
En wat een rotvragen: The Godfather, The Notebook of Indiana Jones.
Ik vind het alle 3 kutfilms.
Haha snap ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
K'kreeg het idee wegens je nogal enthousiaste gedrag.
Sowieso is 'ie heel wispelturig wat betreft zijn stemming. Zie anders even z'n andere linkdumptopic.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:45 schreef Moofasah het volgende:
Computerfluisteraar is een beetje wispelturig over zijn UI
Dit topicquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sowieso is 'ie heel wispelturig wat betreft zijn stemming. Zie anders even z'n andere linkdumptopic.
Ik snap dat jullie nu op deze manier posten, maar ik heb gisteren excuses aangeboden in een DM voor mijn onbehagelijke, smakeloze gedrag in dat seizoen-topic.quote:
Ik had dus gekozen voor de club. Als je daarom al homo zou zijn, wat een onzin. Er zijn zoveel hetero mannen die gewoon zin hebben om te zuipen en te springen in een discotheek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:30 schreef jaoquincy het volgende:
Ben nieuw op dit forum!
Ik heb ook de test gedaan en mij uitslag is :
Uitslag
Type Noud: Een echte hetero
Er is geen twijfel over mogelijk: jij bent hetero! Voor jou geen roze blousjes of handtassen, maar voetbal en mooie vrouwen. Het liefst drink je bier in een bruine kroeg en winkelen doe je alleen als het echt nodig is.
Nee dat snap je niet. Je denkt namelijk dat iedereen zo lomp doet omdat je tegen me uitviel in dat ene topic. ...Maar het ligt aan het feit dat je echt, echt, echt niet kan posten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie nu op deze manier posten, maar ik heb gisteren excuses aangeboden in een DM voor mijn onbehagelijke, smakeloze gedrag in dat seizoen-topic.
Ik zal proberen er aan te werken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee dat snap je niet. Je denkt namelijk dat iedereen zo lomp doet omdat je tegen me uitviel in dat ene topic. ...Maar het ligt aan het feit dat je echt, echt, echt niet kan posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |