Ladderzat krijg ik daar niks van mee lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk is het altijd als het weer in het weekend een beetje meewerkt lepel
Laveloos de hele dag in je bed blijven liggen lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ladderzat krijg ik daar niks van mee lepel
laatste glas wijn lepelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laveloos de hele dag in je bed blijven liggen lepel
Luie zondag lepelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
laatste glas wijn lepel
of was het fles
Lustopwekkend is zo'n ding ook lepelquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lyrisch word ik van het woord 'lepel'
langzaam is de week weer begonnen lepelquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lustopwekkend is zo'n ding ook lepel
Langzaam nadert het weekend lepelquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
langzaam is de week weer begonnen lepel
Levensvatbaar sluit ik de donkere dagen van oktober af en begin aan het nieuwe movenber avontuur lepel.quote:
Laat die snor maar lekker staan lepelquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:41 schreef DonJoris het volgende:
[..]
Levensvatbaar sluit ik de donkere dagen van oktober af en begin aan het nieuwe movenber avontuur lepel.
Lepelvormige snorren zijn de trend van deze maand lepelquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat die snor maar lekker staan lepel
Lepeltember is de maand waar ik op wacht lepelquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelvormige snorren zijn de trend van deze maand lepel
LoL dat had ik niet van je gedacht lepelquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepeltember is de maand waar ik op wacht lepel
Later deze maand in de bioscoop: Lord of the Lepelquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
LoL dat had ik niet van je gedacht lepel
Laat hem niet aan de drugs zijn lepelquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Later deze maand in de bioscoop: Lord of the Lepel
Liever niet lepelquote:Op woensdag 2 november 2011 06:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat hem niet aan de drugs zijn lepel
Leuk is het niet lepelquote:Op donderdag 3 november 2011 08:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liever een lepelverslaving lepel
Leuk! Alweer weekend lepelquote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker is het dan weer wel, zo'n lepel
Last night a lepel saved my life lepelquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel tegen je hoofd is fijner dan een klap van een deegrol
Lepel Messiah lepelquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Last night a lepel saved my life lepel
Lets hear what happened Lepelquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Linksdraaiende koeienstront lepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |