Leef nu het kan praat met Nick en alleman lepelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik mezelf zo in slaap lepelen lepel
Lepelstoring op het spoor lepelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Leef nu het kan praat met Nick en alleman lepel
Lepels stonden ook vast op de A16 lepelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk voor degene die met het OV moeten lepel
Lekker werken voor de rest deze man gaat het weekend in als lepelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels stonden ook vast op de A16 lepel
Laten we wel blijven quoten, DrLepelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:28 schreef DrNick het volgende:
Laat ik maar eens gaan ontbijten met een lepel
Ludiek plan, HooiLepel!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we wel blijven quoten, DrLepel
Lekker geborreld in Den Bosch lepelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"Ludiek", mooi gelepeld! Dat maakt het weer helemaal goed lepel
Lepelsap? lepelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker geborreld in Den Bosch lepel
Laat ik de logica van deze zin vergeten lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lazarus, het
heeft hij zich gedronken lepel
Lustig aan, dan had je mijn edit nog mee kunnen pakken lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik de logica van deze zin vergeten lepel
Lekker dan, mijn brein kan dit topic niet verwerken lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lustig aan, dan had je mijn edit nog mee kunnen pakken lepel
Laat ik het overleefd hebben lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:07 schreef DonJoris het volgende:
[..]
Lekker dan, mijn brein kan dit topic niet verwerken lepel
Lepel zij geprezen met ontzag lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik het overleefd hebben lepel
Lumineus weertje niet waar, beste medelepel!?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel zij geprezen met ontzag lepel
Laat mijn weekend maar beginnen lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lumineus weertje niet waar, beste medelepel!?
Lente is het nog niet, maar het is goed te doen lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat mijn weekend maar beginnen lepel
Let's go los!! want het is weekend lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lente is het nog niet, maar het is goed te doen lepel
Lichte correctie van mijn vorige lepel; het is dan geen lente maar het is gewoon warm buiten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Let's go los!! want het is weekend lepel
Lekker weertje is het zeker voor de tijd van het jaar lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lichte correctie van mijn vorige lepel; het is dan geen lente maar het is gewoon warm buiten!
Was toen nog niet buiten geweestlepel
Leuk is het altijd als het weer in het weekend een beetje meewerkt lepelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker weertje is het zeker voor de tijd van het jaar lepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |