quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef speedking het volgende:
[..]
dat MOET VERBODEN OM TE ZEGGEN van persie is totaal niet de beste ook nooit geweest zal t ook nooit worden.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef coban het volgende:
[..]
ja? :a:@ ja maar is gwn ook baas omdat ik
Ik wed dat jij niet voor 2 uur 's nachts gaat slapen, zelfs nu niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ik heb zoo'n erge slaapppppppp
Alles wat in het archief staat is eeuwig geldig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef coban het volgende:
[..]
dit is te vervallen gekomen dus niet meer geldig
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef aight1 het volgende:
ik zat bij meisjes in de trein die zeker wisten dat havo niet moeilijker was dan vmbo en ze waren boos op leraren die zeiden van havo wel moeilijker was
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef aight1 het volgende:
ik zat bij meisjes in de trein die zeker wisten dat havo niet moeilijker was dan vmbo en ze waren boos op leraren die zeiden van havo wel moeilijker was
...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef aight1 het volgende:
iewl.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb 2 visolie capsules ingenomen ennu
gaat je lichaam het opnemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit lijkt mij een stuk beter.
FaaalOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Spoiler faal even quoten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef coban het volgende:
Hey ik dreig toch altijd met knuppels nou ik keek op de grond en zag dit:
[/spoiler]
[ afbeelding ]
[/spoiler]
Ja dit lijkt mij een stuk beter.
donequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
Oja, zet achter de linkjes van de nieuwsitems, en de linkjes van de users bij shoutbox, even de id's
Wat heeft Dalando gedaan eigenlijk?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moeilijk te missen met zo'n TT
awesomequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef aight1 het volgende:
de makkelijkste manier om een pm te krijgen is door te zeggen dat je nooit pm's krijgt
Een nietapparaat toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef coban het volgende:
Ja nou dus. Ik weet alleen niet precieze benaming maar klinkt wel lekker pijnlijk.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef aight1 het volgende:
de makkelijkste manier om een pm te krijgen is door te zeggen dat je nooit pm's krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |