wtf.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:36 schreef speedking het volgende:
KK HOMO WIFI, MAAKT JE HELEMAAL GEK.
de rollen waren omgedraaid zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:36 schreef coban het volgende:
jullie moeten wel weten dat ik soms de waarheid aanpas maar zo belangrijk is dat niet
Daar lezen we al lang doorheen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:36 schreef coban het volgende:
jullie moeten wel weten dat ik soms de waarheid aanpas maar zo belangrijk is dat niet
me telefoon wil geen verbinding leggen terwijl ik net die hele shit opnieuw geïnstalleerd had.quote:
Zo los je het probleem op natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:36 schreef speedking het volgende:
KK HOMO WIFI, MAAKT JE HELEMAAL GEK.
ja, kill hoe dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo los je het probleem op natuurlijk.
Dichterbij gaan zitten of zo? Weet ik veel, maar niet zo.quote:
Hoezo zeg jij datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
TROUWENS DALANDEQUE,
Zo erg is het toch niet als mensen uitloggen? Een bevestiging hoeft eigenlijk helemaal niet. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
En ja, dat zeg ik.
zit er naast.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dichterbij gaan zitten of zo? Weet ik veel, maar niet zo.
kan het nog droger/serieuzerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo los je het probleem op natuurlijk.
Ja, vast wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kan het nog droger/serieuzer
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
Bazenquote
" t is sick koud gek "
- aight1[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:38 schreef coban het volgende:
oke eigenlijk zei hij dus hey en keek mijn vriendin van
want ik ben bang voor sociaalheid enzo
oke dit is eruit
aaiiiiiiiiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:38 schreef coban het volgende:
oke eigenlijk zei hij dus hey en keek mijn vriendin van
want ik ben bang voor sociaalheid enzo
oke dit is eruit
lul ik had ja gestemd gen nieuwe maken fuckerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
Poll: Plastic_zak, baas of niet?
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Goede poll.
ga je een jaar lang gratis kapper winnenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef TWP het volgende:
Heb code voor kapperssite.nl. Hopelijk ga ik een jaar lang gratis kapper winnen, SPANNEND
Dat is dezelfde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef coban het volgende:
[..]
lul ik had ja gestemd gen nieuwe maken fucker
Echt waar?!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef coban het volgende:
vandaag ik was in trein en ik zag mensen
Deze bazenquote is toegevoegdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef coban het volgende:
vandaag ik was in trein en ik zag mensen
Hehe, nice.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef speedking het volgende:
[..]
ik wachtoh wacht dit was nog serieuzer
je hebt gewonnen
Zit er de hele dag zo een kapper op m'n kamer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef speedking het volgende:
[..]
ga je een jaar lang gratis kapper winnenkan niet hea
kerel kijk samenvatting van zaterdag die man is bestequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef speedking het volgende:
[..]
denken dat van persie nog kan vlammen
hahahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Zit er de hele dag zo een kapper op m'n kamer.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
WAYOW ZIEN JULLIE DIT HAHAAA DI KRIJGEN JULLIE NOOIT VAN REZ WANT REZ EN IK MATTIES FOR LIFE JWZZZZ
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef coban het volgende:
ik ga later als ik rijk bn jullie in dienst nemen als schoonmaker
quote:
dat MOET VERBODEN OM TE ZEGGEN van persie is totaal niet de beste ook nooit geweest zal t ook nooit worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
kerel kijk samenvatting van zaterdag die man is beste
Later.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef TWP het volgende:
Ik ben er vandoor. DWDD en voebelle kijken.![]()
met afstand beste van arsenal in ieder gevalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef speedking het volgende:
[..]
dat MOET VERBODEN OM TE ZEGGEN van persie is totaal niet de beste ook nooit geweest zal t ook nooit worden.
kk buitenlanders.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vandaag waren er zo'n kutbitches in de trein kapotserieuse troela's over elke scheet klagen
dus wij hadden lol en alles ewa jeweettoch lachenditdat en hun zeggen van kleine kinderen buitenalnders ditdat
en toen hadden we fittie
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef speedking het volgende:
[..]
dat MOET VERBODEN OM TE ZEGGEN van persie is totaal niet de beste ook nooit geweest zal t ook nooit worden.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef coban het volgende:
[..]
ja? :a:@ ja maar is gwn ook baas omdat ik
Ik wed dat jij niet voor 2 uur 's nachts gaat slapen, zelfs nu niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ik heb zoo'n erge slaapppppppp
Alles wat in het archief staat is eeuwig geldig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef coban het volgende:
[..]
dit is te vervallen gekomen dus niet meer geldig
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef aight1 het volgende:
ik zat bij meisjes in de trein die zeker wisten dat havo niet moeilijker was dan vmbo en ze waren boos op leraren die zeiden van havo wel moeilijker was
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef aight1 het volgende:
ik zat bij meisjes in de trein die zeker wisten dat havo niet moeilijker was dan vmbo en ze waren boos op leraren die zeiden van havo wel moeilijker was
...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef aight1 het volgende:
iewl.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb 2 visolie capsules ingenomen ennu
gaat je lichaam het opnemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit lijkt mij een stuk beter.
FaaalOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Spoiler faal even quoten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef coban het volgende:
Hey ik dreig toch altijd met knuppels nou ik keek op de grond en zag dit:
[/spoiler]
[ afbeelding ]
[/spoiler]
Ja dit lijkt mij een stuk beter.
donequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
Oja, zet achter de linkjes van de nieuwsitems, en de linkjes van de users bij shoutbox, even de id's
Wat heeft Dalando gedaan eigenlijk?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moeilijk te missen met zo'n TT
awesomequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef aight1 het volgende:
de makkelijkste manier om een pm te krijgen is door te zeggen dat je nooit pm's krijgt
Een nietapparaat toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef coban het volgende:
Ja nou dus. Ik weet alleen niet precieze benaming maar klinkt wel lekker pijnlijk.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef aight1 het volgende:
de makkelijkste manier om een pm te krijgen is door te zeggen dat je nooit pm's krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |