Uitgespeeld met alleen yuna/tidus en auron als main chars.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Chimera Brain briben voor 320.000 gil uit mijn hoofd... Maar Sin is een eitje.. En een advies je gaat iedereen nodig krijgen wil je alle bosses kunnen slopen
Ja de mainstory. Ga alle dark aeons eens proberenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Uitgespeeld met alleen yuna/tidus en auron als main chars.
Zombieproof en shell werken erg goed in het gevecht tegen Jecht, eerste verschijning de tijd genomen om iedereen te buffen, tweede ronde anima opgeroepen voor zijn overdrive. Bam! Het was een instant kill.
Nu XIII-2, ben erg benieuwd!
Dat gaat me echt teveel tijd kosten. Misschien voor als ik een tweede run wil gaan doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja de mainstory. Ga alle dark aeons eens proberen![]()
Als je die kan verslaan sla je Jecht met een paar klappen dood zonder dat hij jou aanraakt
ja, zij zijn er mee bezig. via interviews worden we nu en dan op de hoogte gehouden, maar ze zeggen altijd vrij weinig.quote:Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef Aniron het volgende:
Denken jullie dat we Final Fantasy Versus XIII nog ooit gaan zien? Het is al zo freaking lang stil ....
Ik hoop dat ze er iets van trophies in knallenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef Aniron het volgende:
Het is niet echt een remake, maar meer een remaster als ik het goed herinner. Ze gaan dus niks of erg weinig veranderen en het gewoon een HD jasje geven.
Verder is er tot nu toe volgens mij geen release datum gegeven.
Ja, leuk. Final Fantasy muziek is heel mooi! Nobuo Uematsuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |