quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*gasps in amazement at the stupidity of that remark*
Huppakee, terug naar de schoolbanken jij.
Gasping doe je wel in meer situaties dan wanneer je doodgaat, ik deed het zojuist toen ik jouw post las.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waar vindt je zo een betaalbare? Ik had ooit met mazzel een gratis trainer, was een student die moest afstuderen en toevallig op zoek was naar een "projectje" ging toen maar om 5 kilo ofzo dus echt heel moeilijk was dat niet
Misschien is het beroepsdeformatie, maar ook de eerste 8 hits op google gaan over reanimatie, circulatiestilstand en agonale ademhaling.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*gasps in amazement at the stupidity of that remark*
Huppakee, terug naar de schoolbanken jij.
Gasping doe je wel in meer situaties dan wanneer je doodgaat, ik deed het zojuist toen ik jouw post las.
Waarschijnlijk maakt hij er een sport van mensen te wurgen ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien is het beroepsdeformatie, maar ook de eerste 8 hits op google gaan over reanimatie, circulatiestilstand en agonale ademhaling.
Misschien is het beroepsdeformatie, maar de 6e hit op google zegt dit:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien is het beroepsdeformatie, maar ook de eerste 8 hits op google gaan over reanimatie, circulatiestilstand en agonale ademhaling.
Maar ik denk gewoon dat sommige mensen sick minded zijn.quote:gasp [gɑːsp]
vb
1. (intr) to draw in the breath sharply, convulsively, or with effort, esp in expressing awe, horror, etc.
2. (intr; foll by after or for) to crave
3. (tr; often foll by out) to utter or emit breathlessly
n
1. a short convulsive intake of breath
2. a short convulsive burst of speech
at the last gasp
a. at the point of death
b. at the last moment
[from Old Norse geispa to yawn; related to Swedish dialect gispa, Danish gispe]
gaspingly adv
Heb je de foto's van de moeder gezien?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:18 schreef Arnold_fan het volgende:
Daar ben je als ouders toch ook bij? Hij is daardoor heel slecht de belangrijke pubertijd ingegaan.
Vind 52% nog best meevallen als je hem zo zietquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:21 schreef Adelante het volgende:
buikomvang van 177cm
vetpercentage 52%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |