1 minuut van spoor 1/2 naar 3quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:35 schreef Ireyon het volgende:
Gewaagde overstap.. Of je blijft gewoon een half uurtje op Schiphol chillen natuurlijk.
Als je van Rotterdam moet, kan je wel zitten blijven naar Grunn. Alleen wordt de trein omgeleid via Hilversum.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik pak morgen vroeg lekker de fyra (als hij rijdt...![]()
![]()
![]()
) naar schiphol en vanaf daar de IC naar groningen. Heb ik geen gezeik in rotterdam, utrecht of hilversum met overstappen en een zitplaats vinden.
Met de Fyra gokken op 1 minuut speling?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 minuut van spoor 1/2 naar 3![]()
preciees ontbijtje scoren.
Ik heb er geen vertrouwen in dat er uberhaupt een directe trein vanuit rotterdam gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Als je van Rotterdam moet, kan je wel zitten blijven naar Grunn. Alleen wordt de trein omgeleid via Hilversum.
Omreizen uit gemakzucht is iets wat we hier toch juist horen aan te moedigenquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Als je van Rotterdam moet, kan je wel zitten blijven naar Grunn. Alleen wordt de trein omgeleid via Hilversum.
Hangt er vanaf welke trein je gaat. De treinen die NIET koppelen in Utrecht rijden niet verder dan Utrecht. Die koppelen in Utrecht is nog niet zeker. Of er word gekoppeld en via Hilversum, Of niet koppelen & overstappen in Utrecht. Sowieso moet je voor Grunn naar een ander treindeel in Zwolle.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in dat er uberhaupt een directe trein vanuit rotterdam gaat.
toen wij ons FOK!tripje maakten kon het wel, zag ik toen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Met de Fyra gokken op 1 minuut speling?
normaal pak ik dan altijd de overstap in gouda.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:39 schreef greavy het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke trein je gaat. De treinen die NIET koppelen in Utrecht rijden niet verder dan Utrecht. Die koppelen in Utrecht is nog niet zeker. Of er word gekoppeld en via Hilversum, Of niet koppelen & overstappen in Utrecht. Sowieso moet je voor Grunn naar een ander treindeel in Zwolle.
Nee. Kan nergens bij NS. Maar dat is nu een geldig omreisadvies.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef Peter het volgende:
Kan uit - en inchecken binnen 1 minuut op schiphol?
Papieren kaartjesquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef Peter het volgende:
Wie checkt er nou in dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef Peter het volgende:
Gequote voor epische sneuheid.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:42 schreef Ireyon het volgende:
Een half uurtje overstaptijd op Schiphol is geen straf hoor.. Fatsoenlijk en gratis kunnen pissen, Starbucks-choco halen zonder wachtrij (die helemaal achterin, niet die tegenover de Burger King), stewardesses spotten..
Niet kijken wanneer er een jonge blonde stewardesse in strak pakje voorbij looptquote:
Nee, gewoon de tijd voorbij dat zoiets een key-activity is. Zou niet in me opkomen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Niet kijken wanneer er een jonge blonde stewardesse in strak pakje voorbij loopt.. Ben je homo ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |