Zeg, dat soort dingen hebben we liever niet aan ONS spoorwegnet. Maar voor China kan dat primaquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:17 schreef James1988 het volgende:
Er zijn vast genoeg Polen te vinden die niet te beroerd zijn om de handjes te laten wapperen.
quote:Weinig animo voor de gratis NS-kaart
Utrecht - Slechts een kwart van alle pas afgestudeerden maakt gebruik van het aanbod een gratis voordeelurenkaart te ontvangen. Dat blijkt uit navraag van DUB bij de NS en DUO.
Camiel Eurlings introduceerde als minister van Infrastructuur en Milieu in september 2008 ‘Uitgestudeerd': een actie waarbij hbo- en wo-afgestudeerden gratis een voordeelurenkaart en twee dagkaarten kunnen krijgen. Met deze ‘Camielkaart' hoopte hij oud-studenten over te halen ook na hun OV-kaart met het Openbaar Vervoer te blijven reizen.
Jaarlijks zeggen zo'n 150.000 tot 200.000 studenten hun weekend- of weekabonnement op, zo blijkt uit gegevens van DUO. Het gros hiervan heeft een diploma ontvangen of is gestopt met hun studie en in beide gevallen heeft de student recht op Uitgestudeerd. Volgens gegevens van de NS hebben in 2010 slechts een kleine 30.000 afgestudeerden de voordeelkaart en de twee dagkaarten aangevraagd. Voor komend jaar wordt een stijging met twintig procent verwacht, naar 35.000 tot 36.000 aanvragen. Desalniettemin betekent dit dat maar een kwart van alle afgestudeerden gebruikt maakt van dit ‘cadeautje' van de regering.
Bron
Het lijkt er op dat dat gebeurd is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat zal niet zomaar gebeuren, tenzij er een prorailer aan gaat sjorren natuurlijk![]()
Maar het lijkt er een beetje op alsof het hier gegaan is van "Ja maar even verderop lagen ook geen stenen, dus hier zal het ook wel goed gaan"
Dat en de gemiddelde ex-student is blij dat hij/zij eindelijk een auto kan betalen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe zou dat nu komen? Misschien is het niet bekend genoeg?
Dat denk ik eerder ja. De niet spoorhobbyisten onder de studenten zijn er na een paar jaar wel goed klaar mee. Zeker als ze er ineens voor moeten gaan BETALENquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat en de gemiddelde ex-student is blij dat hij/zij eindelijk een auto kan betalen.
Ergens snap ik het niet, die mensen hebben dan geen probleem met files elke dag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder ja. De niet spoorhobbyisten onder de studenten zijn er na een paar jaar wel goed klaar mee. Zeker als ze er ineens voor moeten gaan BETALEN
Dat zien ze dan wel weer. Die mensen hebben al zeker 5 jaar "excuses voor het ongemak" erin gepeperd gekregen. Vind je t gek dat ze het proberen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ergens snap ik het niet, die mensen hebben dan geen probleem met files elke dag.
in de regel ben je als je niet met het ov gaat een stuk sneller en flexibeler. als je gestudeerd heb heb je toch wel de centjes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ergens snap ik het niet, die mensen hebben dan geen probleem met files elke dag.
Mijn werk laat het toe dat ik zelf mn werktijden bepaal. Dat komt steeds vaker voor (net als bv thuiswerken). Dan kan je bijv ook voor de spits uitrijden en van 7 tot 15 werken. Dan heb je geen last van files hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |