Die ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Erasmo het volgende:
Die prefab dingen waar je alleen water aan toe hoeft te voegen?
Ik had ze mee op de roadtrip en daar waren ze ideaal maar voor thuis? Kook dan zelf wat pasta en doe er wat kaas en spekjes ofzo bij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Die ja.Ik ben normaal helemaal niet van dat alleen water toevoegen en U hebt een volledige rijst of pastamaaltijd want dat spul is meestal gewoon smerig en niet te eten maar voor deze versie maak ik een uitzondering.
Neuh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik had ze mee op de roadtrip en daar waren ze ideaal maar voor thuis? Kook dan zelf wat pasta en doe er wat kaas en spekjes ofzo bij.
Ik heb die een keer perongeluk gekocht toen ik ziek was. Gatverdemme, bah iewuw!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Erasmo het volgende:
Jij vindt het niet lekker, vele anderen in dit topic wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb die een keer perongeluk gekocht toen ik ziek was. Gatverdemme, bah iewuw!
en hier geen vogelbolletjes, we hebben hier al duivenoverlast, en ik weiger dus vogels bij te voeren. Smerige beesten.
Die jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Erasmo het volgende:
Ik weet de naam niet van die ik lekker vind, maar het is niet de kaas en niet met vlees, volgens mij gewoon tomatensaus. Prima, lekker voor als je weinig tijd hebtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Die ja.Ik ben normaal helemaal niet van dat alleen water toevoegen en U hebt een volledige rijst of pastamaaltijd want dat spul is meestal gewoon smerig en niet te eten maar voor deze versie maak ik een uitzondering.
Hier genoeg sleeves naast alle Sinterklaasspulletjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:08 schreef CindieY het volgende:
PotverdriedubbeltjesDe kleinere Action in Zwolle heeft totaal geen laptopsleeves/cases meer. Ze hadden überhaupt niks meer voor laptops of computers, de stelling bevat nu allemaal Sinterklaasspul. Is dat bij alle Actions zo of kan ik zo rustig op de fiets stappen?
Vechtstraat heeft anders nog genoeg sleeves...liggen alleen ergens anders dan waar je ze zou zoeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:08 schreef CindieY het volgende:
PotverdriedubbeltjesDe kleinere Action in Zwolle heeft totaal geen laptopsleeves/cases meer. Ze hadden überhaupt niks meer voor laptops of computers, de stelling bevat nu allemaal Sinterklaasspul. Is dat bij alle Actions zo of kan ik zo rustig op de fiets stappen?
Jij dacht...laat ik eens wat nuttigs meenemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ging naar de action voor de wc-verkleiner en een leuk kadootje voor de juf van de jongste. Ik kwam thuis met:
wc verkleiner
2 kleine canvasschilderijtjes
acrylverf
2 x bionicles
2 x keer stickerboekjes
2 x vliegtuigjes
2 x glow in de dark sticks
wax strips
thermo legging
vogelvoer
vetbollenhouder
boxershorts 122-128
2 x boxershorts 98-104
2 x vingerskatebordjes
pakje wenskaarten
3 x zoetstof
schade 40 euro nog wat
Ik zag het inderdaad. Ik hoopte dat ze ook wat voor netbooks hadden liggen, ik weet dat Action dat af en toe ook in het assortiment heeft. Ach, het was een flinke frisse neus en m'n portie beweging heb ik ook wel weer gehad voor vandaagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Vechtstraat heeft anders nog genoeg sleeves...liggen alleen ergens anders dan waar je ze zou zoeken.
Ze liggen in Assendorp trouwens achter de kassa (zag ik vanmiddagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad. Ik hoopte dat ze ook wat voor netbooks hadden liggen, ik weet dat Action dat af en toe ook in het assortiment heeft. Ach, het was een flinke frisse neus en m'n portie beweging heb ik ook wel weer gehad voor vandaag
Ik moest ook naar de andere Action hier toe, bij de dicht bijzijnste waren ze er ook helemaal door.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier hadden ze helaas geen poefen (poeven?) meer. Ben een aantal keren wezen kijken, maar helaas...Gelukkig hebben ze nog genoeg andere dingen voor weinig (maar jammer is het wel).
Ik heb er een kussentje opgelegd zodat ze ze als ligplaats zien, de mijne krabben gelukkig niet echt aan de meubels.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga morgen nog even kijken bij even andere hier in de buurt, juist omdat het best aardige kwaliteit is, hoop ik er morgen nog 2 te vinden, zijn ze hopelijk ook een beetje katproof
Dat wilde ik inderdaad ook doen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb er een kussentje opgelegd zodat ze ze als ligplaats zien, de mijne krabben gelukkig niet echt aan de meubels.
Poefen of poefsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier hadden ze helaas geen poefen (poeven?) meer. Ben een aantal keren wezen kijken, maar helaas...Gelukkig hebben ze nog genoeg andere dingen voor weinig (maar jammer is het wel).
als ik wil kan ik zo een foto maken van 60 action trucks in 1 shotquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef das_phantom het volgende:
Heeft Action geen goede huishoudhandschoenen toevallig? Die gele van AH gaan na een weekje afwassen kapot
![]()
Ander winkel mag ook.
Zie trouwens dagelijks de Action Truck vanuit de bus. Voor liefhebbers kan ik een foto maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |