Tuurlijk, joh.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook weer van die kutten uit Brabant. Allemaal met dat waardeloze accent. Dan begin je in je leven dus al op achterstand.
Hoe is het in Brabant?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:48 schreef female81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, joh.![]()
Maar goed, als ik dat hele programma-idee zo lees, is het maar een paar stapjes van prostitutie verwijderd.
Doet me ook een beetje denken aan Ticket To Love van een jaar of tien geleden, waar de ene na de andere vrouw werd ingevlogen om de mannen helemaal gek te maken. Was net een duiventil.
quote:
Godverdomme, wat een pauperland zijn we toch aan het wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beetje uitleg:
[..]
Put out or get out?
In dit geval noemen we het uiers....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
Die 4e![]()
Die 3e heeft alleen grote tieten
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef wise het volgende:
ben ik nou blind of zijn alle wenkbrauwen geschilderd¿
Jij hebt de begindagen van Wendy van Dijk gemist...!?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een pauperland zijn we toch aan het worden.
Jullie mannen zijn echt niet kieskeurig hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
Die 4e![]()
Die 3e heeft alleen grote tieten
Hey Yi Long leuk jou hier te zien!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij hebt de begindagen van Wendy van Dijk gemist...!?
Als je straks over de 30 bent zul je dankbaar zijn...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:53 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Jullie mannen zijn echt niet kieskeurig he
Ik ben hier al een tijdje hoorquote:
Jouw waardering voor deze eigenschap komt nog wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:53 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Zeg, wil je ons niet over 1 kam scheren? Ik zou die afschuwelijke monsters voor geen goud doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:53 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ja, dit ook trouwens.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:55 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Zeg, wil je ons niet over 1 kamer scheren? Ik zou die afschuwelijke monsters voor geen goud doen.
Maar ik zie je altijd op de FP!!! Maar ik zie je nooit echt veel in de forums!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je straks over de 30 bent zul je dankbaar zijn...
[..]
Ik ben hier al een tijdje hoor
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een pauperland zijn we toch aan het worden.
Ik heb toch al zeker zo'n 50-60 posts gemaakt hier op het forum. Misschien nog wel meer...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ik zie je altijd op de FP!!! Maar ik zie je nooit echt veel in de forums!
Toch dat kan beter bra. Dat kan beter! Ik vind net zoals jou Nederland ook steeds minder. Zo stond ik zo straks in een rij bij de kruidvat en ze roepen gewoon geen kassa bij! Overal word op bezuinigt!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb toch al zeker zo'n 50-60 posts gemaakt hier op het forum. Misschien nog wel meer...
Pics van jezelf?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:40 schreef Sofia90 het volgende:
[..]![]()
Dit zijn echt van die boerinnen ja
Als het puur om de sex gaat? JAquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:53 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |