Van collega vorige week geactiveerd. We delen het geld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Razor, je had toch een Adsense ban? Waarom staan er dan Google Ads?
En dat lijkt je verstandig?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Van collega vorige week geactiveerd. We delen het geld.
Zal wel moeten ik weet niet door welke site ik de ban ben opgelopen. Van Google mag je een account van iemand anders gebruiken. Ik weet wat de risico's zijn. Maar heb nu niets te verliezen.quote:
Maar een account van iemand anders op een website waarvan het account geband was, mogelijk zelfs door die website?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zal wel moeten ik weet niet door welke site ik de ban ben opgelopen. Van Google mag je een account van iemand anders gebruiken. Ik weet wat de risico's zijn. Maar heb nu niets te verliezen.
Collega doet niets met het account.
Haha ik heb wel 3 maanden gedaan over die 80 euroquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef Razor21 het volgende:
Lekker voor jullie dat geld. Zit helaas op 34 euro (wel in 7 dagen).
Sta nu ook op Wikipedia sinds net (zag het in mijn stats) grappig zeg! (zie bron)
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef Pizzalucht het volgende:
Onderwerpen:
• Voorkomen dat Google je een ban geeft
• Hoe zorg je voor een unban
• BIERRRRRRRRR
• TIETENNNNNN
Dus het 's nachts wordt er veel geklikt? Ik zou toch even melding maken bij Google want dit kunnen ook valse kliks zijn..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:48 schreef Razor21 het volgende:
Heel vaag. Gisteravond nog tussen de 5 en 10 kliks vanmorgen sta ik alweer op 34. Zal je denken lekker geld verdienen. Niets is minder waar met een cpc van 0,03 cent zit nu op 1,05 euro.
Zucht
Hoe bedoel je dat precies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:04 schreef JDx het volgende:
Zouden we niet een systeem kunnen bouwen voor gebande accounts? Of mensen die niet geaccepteerd worden?
Dat je doorgelinkt wordt naar een andere site met Google Ads ofzo.
Maar krijg je dan niet dat als ik per ongeluk, of door een naai actie, geband wordt dan is iedereen geband? Of begrijp ik het dan verkeerd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:22 schreef JDx het volgende:
Nou ik bedoel sommige mensen worden niet geaccepteerd op AdSense of hebben een ban, dat wij, ik, iemand een eigen pay per click systeem op zet ofzo die doorgelinkt wordt naar een centraal AdSense account, welke alles verdeeld, ik zit gewoon ff hardop te denken.
Een Google Adsense reseller.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:22 schreef JDx het volgende:
Nou ik bedoel sommige mensen worden niet geaccepteerd op AdSense of hebben een ban, dat wij, ik, iemand een eigen pay per click systeem op zet ofzo die doorgelinkt wordt naar een centraal AdSense account, welke alles verdeeld, ik zit gewoon ff hardop te denken.
Dat klopt dan ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:35 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar krijg je dan niet dat als ik per ongeluk, of door een naai actie, geband wordt dan is iedereen geband? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Waarom zou je dat doen? Denk je serieus dat mensen zo maar geband worden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:04 schreef JDx het volgende:
Zouden we niet een systeem kunnen bouwen voor gebande accounts? Of mensen die niet geaccepteerd worden?
Dat je doorgelinkt wordt naar een andere site met Google Ads ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |