Daar lijkt het op, me aantal vertoningen in de zoekresultaten zijn gemiddeld 60% gezakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is erg dramatisch.. al je bezoekers kwijt door een panda update?
Je hebt van die heatmap scripts die bijhouden waar het meest geklikt wordt op je site. Als je zelf een beetje handig bent zou je zo'n script kunnen ombouwen dat hij ook het ip adres opslaat van wie er allemaal klikt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:48 schreef Razor21 het volgende:
Gisteravond na 21:00 uur en vanmorgen 06:00 uur ruim 25 kliks ontvangen. Volgens mij zit er echt iemand te klooien.
Hele dag stond ik op 4 namelijk.
En wat ik ook vreemd vind is dat iemand 13 x tvprimiere heeft gegoogled (zie de typefout).
Iemand nog een script of iets zodat ik kan zien welke ipadres klikt op de ads?
Met een beetje jQuery/javascript moet er volgens mij best wel wat te bouwen zijn volgens mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef xaban06 het volgende:
Nee, je hebt geen zicht op wie er klikt dus ook geen script. Je kan natuurlijk wel je bezoekers analyseren.
Terwijl ze zelf juist meerdere malen hebben aangegeven dat je voor de meeste kliks je ads moet 'blenden' in je content, dus dezelfde kleuren etc. Bedoelen ze niet gewoon dat je je tekst té dicht bij de ads hebt staan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:48 schreef Lastpost het volgende:
Kreeg hier van de week ook een waarschuwing binnen voor m'n hoofdsite, dat er teveel onduidelijkheid zou zijn over wat nou precies de advertentieblokken waren en de 'modules' die bij de site hoorde terwijl er met koeienletters RECLAME bovenstaat.![]()
Heb nu het hele reclameblok maar een andere kleur gegeven en het lettertype en diens kleur anders gemaakt, voor de zekerheid want wij zijn toch wel lichtelijk afhankelijk van die inkomsten.
Ik heb al duizenden euros van google ads, en ik heb nog nooit wat gehoord. Mijn ads staan heel erg los van de content, en passen goed in de layout. Ik denk dat dat het belangrijkste is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf juist meerdere malen hebben aangegeven dat je voor de meeste kliks je ads moet 'blenden' in je content, dus dezelfde kleuren etc. Bedoelen ze niet gewoon dat je je tekst té dicht bij de ads hebt staan?
Ja! Ik zou graag willen weten hoe je aan je pareltjes komt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef Razor21 het volgende:
Maar even terugkomend op mijn eerdere post (3 topic terug ofzo). Is er geen belangstelling om een Adsense & Dergelijke meet te houden met het vaste clubje uit dit topic?
Indien interesse kunnen we even kijken hoe we hier invulling aan kunnen geven. Mij lijkt het echt leuk om iedereen eens in het echt te ontmoeten en ideeën uit te wisselen.
En nu even serieus en gemeendquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb al duizenden euros van google ads, en ik heb nog nooit wat gehoord. Mijn ads staan heel erg los van de content, en passen goed in de layout. Ik denk dat dat het belangrijkste is.
[..]
Ja! Ik zou graag willen weten hoe je aan je pareltjes komt!
Dat lijkt me in mijn geval sterk aangezien ik enkel adsense blokken heb staan in de sidebars van het ontwerp, die nota bene een andere kleur hebben t.o.v de 'echte' inhoud in het deel met de witte achtergrond.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf juist meerdere malen hebben aangegeven dat je voor de meeste kliks je ads moet 'blenden' in je content, dus dezelfde kleuren etc. Bedoelen ze niet gewoon dat je je tekst té dicht bij de ads hebt staan?
Helemaal super!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:26 schreef HalvinCarris het volgende:
Pizzalucht en ik willen wel.
Edit: al gepost zie ik.
http://www.google.com/sup(...)fe0970246186f8&hl=nlquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat lijkt me in mijn geval sterk aangezien ik enkel adsense blokken heb staan in de sidebars van het ontwerp, die nota bene een andere kleur hebben t.o.v de 'echte' inhoud in het deel met de witte achtergrond.
Iedere module binnen die sidebar wordt duidelijk aangegeven met teksten zoals 'Reclame', 'Wie zijn online' etc. in opvallende koeienletters, dus die verwarring zal er ook niet zijn dunkt me.
Heb ze wel een mailtje gestuurd om wat meer duidelijkheid te krijgen, zal me benieuwen wat ze erop terug sturen want het ontwerp is al ruim een jaar ongewijzigd.
Staat helaas ook niets in waarbij ik denk, oh jee ik heb iets fout gedaan.quote:
Van collega vorige week geactiveerd. We delen het geld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:04 schreef Pizzalucht het volgende:
Razor, je had toch een Adsense ban? Waarom staan er dan Google Ads?
En dat lijkt je verstandig?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Van collega vorige week geactiveerd. We delen het geld.
Zal wel moeten ik weet niet door welke site ik de ban ben opgelopen. Van Google mag je een account van iemand anders gebruiken. Ik weet wat de risico's zijn. Maar heb nu niets te verliezen.quote:
Maar een account van iemand anders op een website waarvan het account geband was, mogelijk zelfs door die website?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zal wel moeten ik weet niet door welke site ik de ban ben opgelopen. Van Google mag je een account van iemand anders gebruiken. Ik weet wat de risico's zijn. Maar heb nu niets te verliezen.
Collega doet niets met het account.
Haha ik heb wel 3 maanden gedaan over die 80 euroquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef Razor21 het volgende:
Lekker voor jullie dat geld. Zit helaas op 34 euro (wel in 7 dagen).
Sta nu ook op Wikipedia sinds net (zag het in mijn stats) grappig zeg! (zie bron)
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef Pizzalucht het volgende:
Onderwerpen:
• Voorkomen dat Google je een ban geeft
• Hoe zorg je voor een unban
• BIERRRRRRRRR
• TIETENNNNNN
Dus het 's nachts wordt er veel geklikt? Ik zou toch even melding maken bij Google want dit kunnen ook valse kliks zijn..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:48 schreef Razor21 het volgende:
Heel vaag. Gisteravond nog tussen de 5 en 10 kliks vanmorgen sta ik alweer op 34. Zal je denken lekker geld verdienen. Niets is minder waar met een cpc van 0,03 cent zit nu op 1,05 euro.
Zucht
Hoe bedoel je dat precies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:04 schreef JDx het volgende:
Zouden we niet een systeem kunnen bouwen voor gebande accounts? Of mensen die niet geaccepteerd worden?
Dat je doorgelinkt wordt naar een andere site met Google Ads ofzo.
Maar krijg je dan niet dat als ik per ongeluk, of door een naai actie, geband wordt dan is iedereen geband? Of begrijp ik het dan verkeerd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:22 schreef JDx het volgende:
Nou ik bedoel sommige mensen worden niet geaccepteerd op AdSense of hebben een ban, dat wij, ik, iemand een eigen pay per click systeem op zet ofzo die doorgelinkt wordt naar een centraal AdSense account, welke alles verdeeld, ik zit gewoon ff hardop te denken.
Een Google Adsense reseller.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:22 schreef JDx het volgende:
Nou ik bedoel sommige mensen worden niet geaccepteerd op AdSense of hebben een ban, dat wij, ik, iemand een eigen pay per click systeem op zet ofzo die doorgelinkt wordt naar een centraal AdSense account, welke alles verdeeld, ik zit gewoon ff hardop te denken.
Dat klopt dan ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:35 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar krijg je dan niet dat als ik per ongeluk, of door een naai actie, geband wordt dan is iedereen geband? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Waarom zou je dat doen? Denk je serieus dat mensen zo maar geband worden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:04 schreef JDx het volgende:
Zouden we niet een systeem kunnen bouwen voor gebande accounts? Of mensen die niet geaccepteerd worden?
Dat je doorgelinkt wordt naar een andere site met Google Ads ofzo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Denk je serieus dat mensen zo maar geband worden?
Daar zit wat in, ik gebruik AdSense nu al 7,5 jaar en nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Denk je serieus dat mensen zo maar geband worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |