Nice!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Met adsense een record aan inkomsten gehaald, ¤167 in een maand
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:49 schreef JortK het volgende:
Geld van Adsense binnen. Gelijk doorgesluisd naar de spaarrekening
Nou dat is dan toch geluk hebben!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
HAHAHA ongelooflijk. Ik had jullie toch een paar dagen geleden verteld dat ik 1 dag voor dat het geld verstuurd zou worden, mijn adsense account werd uitgeschakeld?
Nou, ik kijk vandaag op mijn ING en ik zie gewoon dat ik toch dik 600 euro heb gekregen.
WTF, hoe kan dat?
Geluk bij Googlequote:
Same for mequote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef xaban06 het volgende:
Pfff, jullie het doen allemaal best goed.
Ik heb HTML/PHP ervaring, ik kan nette websites maken, genoeg ervaring met WordPress, zeer veel ervaring met (web)servers. Maar inkomsten/bezoekers genereren, ho maar!
Kan je zelf doen. Wil je weten hoe? er is genoeg info te vinden op het internet hoe jij je kunt aanmeldenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Teeno het volgende:
Ik kom op internet vooral veel info tegen over het plaatsen van adsense banners, maar hoe kan je je zelf aanmelden voor adsense als adverteerder? Kan je dit zelf doen of moet dit via een marketingbureau oid?
https://adwords.google.comquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Teeno het volgende:
Ik kom op internet vooral veel info tegen over het plaatsen van adsense banners, maar hoe kan je je zelf aanmelden voor adsense als adverteerder? Kan je dit zelf doen of moet dit via een marketingbureau oid?
Met adwords heb ik wel een campagne draaien, maar klopt het dan dat je alleen een tekst advertentie kan plaatsen en niet een banner?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Eierbal het volgende:
[..]
https://adwords.google.com
Hier weer een redelijk goed dagjeDe maand in z'n totaal is wel wat minder.
Nee je kan gewoon alles.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef Teeno het volgende:
[..]
Met adwords heb ik wel een campagne draaien, maar klopt het dan dat je alleen een tekst advertentie kan plaatsen en niet een banner?
Yes dat is um, binnenkort maar eens een bannertje laten ontwerpenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon alles.
//EDIT
Wat ik zo 123 kon vinden was dit: http://adwords.google.com(...)py?hl=en&answer=7679
Nice man, gefeliciteerd. Een betere reclame bestaat er haast niet (afgezien van televisie)quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:28 schreef Pizzalucht het volgende:
Lache! Blijkt dat mijn app in de NRC Next staat!
[ afbeelding ]
Bij mij zitten de kliks en de bezoekers laagquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:00 schreef Eierbal het volgende:
Zitten de kliks weer eens vast of heb ik gewoon een belachelijk laag CTR vandaag?
Wel hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef ursel het volgende:
Alleen jammer dat je er geen ads bij hebt
Ah, ben jij dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:28 schreef Pizzalucht het volgende:
Lache! Blijkt dat mijn app in de NRC Next staat!
[ afbeelding ]
Zal even kijken binnenkort, volgens mij moet ik dan een check doen op het type apparaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat?Moet zeggen dat het goed werkt op mijn tablet
Maar kom je zo niet in de problemen wat betreft rechten voor vooral die live zenders?
Ik zie overigens ook geen ads in je site/app...
Ja... Toch maar gedaan. Server moet ergens van betaald worden hequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ahh.. Dacht dat je laatst meldde dat dat niet zo was.
Hoe bedoel je dat je hoger rankt door adwords? Je komt dan toch gewoon bovenaan de pagina bij ''advertenties''??quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:01 schreef ursel het volgende:
Overigens is dat Adwords maar een raar programma zeg,
Nu voor derde keer dat ik het ergens voor inzet en elke keer zie ik dezelfde trend. De eerste paar dagen is het erg duur en uiteindelijk betaal je maar 1 cent per click. En zolang je saldo behoudt blijft het die waarde.![]()
Ga het een paar maanden proberen nu. Bezoekers die komen klikken weer rustig door. Kost me nu geloof ik iets van 10 euro netto per maand met een limiet van 2.50 per dag. Voordeel is wel dat ik in anderhalve maand mijn positie van de belangrijkste keywords van positie 9 naar 4 is gestegen.
Dus nog langer aanhouden en eerste positie zien te pakken en ik ga nog extra verdienen dankzij adwords.
Nee, mijn keywords ranking in de webmaster tools schieten omhoog.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:18 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat je hoger rankt door adwords? Je komt dan toch gewoon bovenaan de pagina bij ''advertenties''??
Maar blijft dat ook ná adwords? Dan is het wel een hele goedkope manier van ranken he:Pquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, mijn keywords ranking in de webmaster tools schieten omhoog.
Toeval...quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, mijn keywords ranking in de webmaster tools schieten omhoog.
Ahh. Ach ja, kijk het nog wel ff aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Toeval...
Ik adverteer ruim 6 jaar voor veel websites via (o.a.) AdWords en heb nog nooit een verband tussen ranking en wel/niet adverteren via AdWords kunnen vinden.
Je kunt over dit onderwerp aardig wat terug vinden op het internet. Het is meerdere malen door verschillende mensen uitgebreid getest maar men heeft een dergelijk verband nooit kunnen aantonen. Dus vooralsnog is het wat mij betreft een fabeltje.
Voor zover ik weet herstelt dit zich na een tijde wel weer. Een van mijn website's was ook nog lang niet klaar bij lancering, maar ondertussen doet die het prima in google!quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:13 schreef _superboer_ het volgende:
In hoeverre is het nadelige voor je pageranking indien je een website online zet die qua lay-out en inhoud nog lang niet klaar is?
Zorg er wel voor dat de url's die je gebruikt wel alvast goed zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:13 schreef _superboer_ het volgende:
In hoeverre is het nadelige voor je pageranking indien je een website online zet die qua lay-out en inhoud nog lang niet klaar is?
Inderdaad een leuk topic, op tweakers (quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:23 schreef JortK het volgende:
Wellicht ook wel interessant: Wat devven we vandaag? Deel 4
Zoals? Ik lees daar niet dat er een nieuwe belangrijke update zit aan te komen die het één en ander weer gaat omgooien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:04 schreef JortK het volgende:
En meer shit is onderweg: Vince Update 2.0?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |