SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
kickoff dan maar
SR-71 <3
Avengekill in style
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Gelukkig is sarcasme moelijk te herkennen op fora!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
OMG 360 tomahawk van BzP fap fap fap fap
Daarom, bedankt!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Een ierse strijder denk ik.
Het is toch wel grappig, dat wanneer ik langer dan een half uur blops speel ik het niet meer leuk vindtik kijk echt uit naar MW3, weer eens tijd voor iets anders.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Zelfde met MW2 elke game die ik join is bijna afgelopenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:52 schreef vandermar het volgende:
Een ierse strijder denk ik.
Het is toch wel grappig, dat wanneer ik langer dan een half uur blops speel ik het niet meer leuk vindtik kijk echt uit naar MW3, weer eens tijd voor iets anders.
![]()
![]()
Heb ik bijna niet gespeeld maar noobtuben en dangerclose of comandoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:53 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Zelfde met MW2 elke game die ik join is bijna afgelopen.
Het enige leuke is nog om te spelen met de zwakkere wapens en daar proberen je best mee te doen.RvP; Feyenoord
Is wel leuk, doe ik zelf ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Niet te vergeten al die quickscopers!!
RvP; Feyenoord
Moet je maar eens S&D gaan spelen daar speelt iedereen met OMA en zodra er nog 1 iemand over is switchen ze naar de sniper en gaan ze van ieder gebouw afspringen en rondjes draaienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Niet te vergeten al die quickscopers!!![]()
![]()
Hele lobby's vol met zulke kinderen die 50 schoten nodig hebben om een final killcam te maken ja, dat vertellen ze er alleen niet bij als ze hun stoere killcams uploadenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je maar eens S&D gaan spelen daar speelt iedereen met OMA en zodra er nog 1 iemand over is switchen ze naar de sniper en gaan ze van ieder gebouw afspringen en rondjes draaien
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
En dan allemaal OH OH OH OH OH OH OH OH OH OH!!1111 roepen over de headset als het lukt is zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hele lobby's vol met zulke kinderen die 50 schoten nodig hebben om een final killcam te maken ja, dat vertellen ze er alleen niet bij als ze hun stoere killcams uploaden![]()
![]()
Daarom ga ik alleen voor als de mogelijkheid zich voordoet.......
Vet voor schut als je een 360 mist en dan neergeknald wordtVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hoe hoog is Jou percentage dat het lukt? Niet om te trollen ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:17 schreef BzP het volgende:
Daarom ga ik alleen voor als de mogelijkheid zich voordoet.......
Vet voor schut als je een 360 mist en dan neergeknald wordt![]()
Zit net in een lobby met twee jochies van een jaar of 14. Roep ik net mijn chopper gunner in zegt zo'n gast:En we zaten in hetzelfde teamquote:Welke mongool doet nouweer die huey??? Ik heb hier een een attack helicopter die is 38738x beter man!! Ey *naam vriendje* schiet die huey ff neer!!!!11
Die express mode vind ik wel leuk trouwensFuck your ethnicity, nigga.![]()
Denk ongeveer 1 op 3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe hoog is Jou percentage dat het lukt? Niet om te trollen ben gewoon benieuwd.
Ik probeer het meestal als ik toevallig op een verhoging zit en ik zie toevallig iemand lopen of staan en de rest van de kust is vrij, dan probeer ik het.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Gister met een maat de volgende streaks ingesteld:
Sam turret
Care package
Sentry gun
Op een gegeven moment op 1 plek afspreken en airdrops spammen, op een gegeven moment liggen er 5 tot 10 packkages en echt lagge hoe iedereen erop af komt.![]()
Ik had gister in mijn eentje een turret en care package als killstreak en dat ging ook hard (met hardline pro aan en n00bteam aan de andere kant)
Ik geef al die dingen weg sinds ik klaar ben met prestigen, ik gun mijn teammates de punten die de killstreak opbrengt, gister in die game ook attack dogs weg gegeven
[/quote]![]()
Echt hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef Posucice het volgende:
Zit net in een lobby met twee jochies van een jaar of 14. Roep ik net mijn chopper gunner in zegt zo'n gast:
[..]
En we zaten in hetzelfde team
Die express mode vind ik wel leuk trouwens
Ik vind dat als je een chopper/Gunship inroept, dat de attack heli dan gewoon weggaat zodat jij je chopper kan gebruiken
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Gister een KD ratio van 7.50 behaald
Weliswaar met 'maar' 15 kills, maar toch vind ik het een hele prestatie van mezelf![]()
Hehe herkenbaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef Hater het volgende:
Sam turret
Care package
Sentry gun
Op een gegeven moment op 1 plek afspreken en airdrops spammen, op een gegeven moment liggen er 5 tot 10 packkages en echt lagge hoe iedereen erop af komt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef Hater het volgende:
Sam turret
Care package
Sentry gun
Op een gegeven moment op 1 plek afspreken en airdrops spammen, op een gegeven moment liggen er 5 tot 10 packkages en echt lagge hoe iedereen erop af komt.(MW2 ja, maar ik vond um wel grappig
)
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Hidden mastersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:52 schreef Antilurker het volgende:
[..]
(MW2 ja, maar ik vond um wel grappig
)
RvP; Feyenoord
Zucht... waarom moet ik nou altijd de enige zijn die 1 streepje verbinding heeft. Iedereen heeft altijd 3 of 4 streepjes en ik nooit![]()
![]()
Heb je je poorten wel open gegooid?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef GlenSpey het volgende:
Zucht... waarom moet ik nou altijd de enige zijn die 1 streepje verbinding heeft. Iedereen heeft altijd 3 of 4 streepjes en ik nooit![]()
![]()
Ik zet altijd op Locale only anders heb ik ook altijd schurft verbindingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef GlenSpey het volgende:
Zucht... waarom moet ik nou altijd de enige zijn die 1 streepje verbinding heeft. Iedereen heeft altijd 3 of 4 streepjes en ik nooit.
RvP; Feyenoord
Poorten? Welke poorten? Ben niet zo thuis in dit wereldje...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Heb je je poorten wel open gegooid?Waar kan ik dit instellen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zet altijd op Locale only anders heb ik ook altijd schurft verbinding.
Want ik wil graag ook gewoon eens stabiel lopen met 4 streepjes.
![]()
Poorten van je router. Wanneer je bij het scherm bent waar je een match kan gaan zoeken staat er rechts in de hoek NAT type en party privacy. Als er poorten dicht staan dan staat daar dat je een strict of moderate NAT hebt, als ze open staan staat er gewoon openquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef GlenSpey het volgende:
Poorten? Welke poorten? Ben niet zo thuis in dit wereldje...
Maar volgens mij heeft het weinig met een goede connectie te maken, je kan daardoor enkel minder mensen vinden om tegen te spelen geloof ik. De mijne stond pas ook op strict of moderate omdat ik alles had gereset als een n00b maar had geen slechte verbindingen ofzoIndien Xbox 360 druk je op de back knop wanneer je bij het scherm bent om een match te zoeken en dan komt er een schermpje omhoog waar je de party privacy en search preferences kan veranderen, bij die tweede optie kan je dus kiezen om lokaal te zoeken.quote:Waar kan ik dit instellen?Want ik wil graag ook gewoon eens stabiel lopen met 4 streepjes.
[/quote]![]()
Heb het zoeken inmiddels wel op 'locale' ingesteld, maar echt helpen doet het nog niet. Het zal er wel gewoon aan liggen dat ik met een waardeloze draadloze verbinding speel.
Nog een ander vraagje, als je prestiged ben je al je voortgang weer kwijt toch? Dus dan mag je ook weer alle achievements enzo opnieuw doen en je moet de 'pro-perks' weer opnieuw halen?
Ben nu lvl 45 en heb net mn eerste sentry gun vernietigd voor ghost pro, ben dus nu als een dolle al die vliegtuigjes aan het wegknallen, maar veel zin heeft het niet als ik over een paar lvls alles weer opnieuw moet doen...![]()
ik zou niet meer prestigen nu Mw3 om de hoek ligtquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:59 schreef GlenSpey het volgende:
Heb het zoeken inmiddels wel op 'locale' ingesteld, maar echt helpen doet het nog niet. Het zal er wel gewoon aan liggen dat ik met een waardeloze draadloze verbinding speel.
Nog een ander vraagje, als je prestiged ben je al je voortgang weer kwijt toch? Dus dan mag je ook weer alle achievements enzo opnieuw doen en je moet de 'pro-perks' weer opnieuw halen?
Ben nu lvl 45 en heb net mn eerste sentry gun vernietigd voor ghost pro, ben dus nu als een dolle al die vliegtuigjes aan het wegknallen, maar veel zin heeft het niet als ik over een paar lvls alles weer opnieuw moet doen...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ga uberhaupt bijna geen BO meer spelen nu MW3 eraan komt. Ben liever nu met MW2 bezig aangezien die games hetzelfde gaan spelen bovendien ben ik een uber try hard dus ik wil een KD van 5![]()
kan ik inkomen (t eerste gedeelte dan)quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga uberhaupt bijna geen BO meer spelen nu MW3 eraan komt. Ben liever nu met MW2 bezig aangezien die games hetzelfde gaan spelen bovendien ben ik een uber try hard dus ik wil een KD van 5Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nog maar even wat info op nagezocht, en prestigen in BO blijkt wel degelijk nog gunstig te zijn voor de release van MW3:quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef BzP het volgende:
[..]
ik zou niet meer prestigen nu Mw3 om de hoek ligtIn BO heb ik nog geen prestige, in MW2 wel. Dus als ik die extra token van zowel MW2 als BO wil hebben dan moet ik dus welquote:If you've Prestiged in any of the previous Call of Duty games, you will automatically receive one bonus token for each CoD game you've Prestiged in. You can only receive a maximum of one token per game, regardless of the Prestige Level in that game. Bron![]()
![]()
Als je toch gaat prestigen kan je dit weekend weer dubbel zo snel lvlen om alle wapens weer terug te krijgen
[/quote]![]()
5 KD is overdreven maar tussen de 2.5 en 3 moet lukken en even goed nog leuk zijn om te spelen. Ik kan een hoger KD houden maar dan moet ik te verdedigend spelen en dat vind ik net iets te saai.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef BzP het volgende:
[..]
kan ik inkomen (t eerste gedeelte dan)![]()
daar gaat t uiteindelijk ook om, wat je het leukste vind.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
5 KD is overdreven maar tussen de 2.5 en 3 moet lukken en even goed nog leuk zijn om te spelen. Ik kan een hoger KD houden maar dan moet ik te verdedigend spelen en dat vind ik net iets te saai.
Ik begon pas echt plezier te krijgen toen ik me minder ging bezighouden met KD.
Omdat ik me dan niet zo loop te ergeren als het niet lekker gaat.En wat heb je aan die tokens eigenlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nog maar even wat info op nagezocht, en prestigen in BO blijkt wel degelijk nog gunstig te zijn voor de release van MW3:
[..]
In BO heb ik nog geen prestige, in MW2 wel. Dus als ik die extra token van zowel MW2 als BO wil hebben dan moet ik dus welVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja al heb ik wel een hekel aan mensen die snipen en dan 3-26 gaan en er voor zorgen dat het andere teams dogs krijgt. Ga dan lekker FFA spelen als je zo nodig je QS skils wil verbeteren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:24 schreef BzP het volgende:
[..]
daar gaat t uiteindelijk ook om, wat je het leukste vind.
Omdat ik me dan niet zo loop te ergeren als het niet lekker gaat.
[..]
En wat heb je aan die tokens eigenlijk?![]()
Als je door zo'n figuren verliest dan kan ik dat zeker begrijpen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja al heb ik wel een hekel aan mensen die snipen en dan 3-26 gaan en er voor zorgen dat het andere teams dogs krijgt. Ga dan lekker FFA spelen als je zo nodig je QS skils wil verbeteren.
Als je zo slecht scoort met een sniper dan raad ik combat training aan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je wil niet weten hoevaak ik teammates heb die zo hard zuigen en maar 360's uit gebouwen makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef BzP het volgende:
[..]
Als je door zo'n figuren verliest dan kan ik dat zeker begrijpen.
Als je zo slecht scoort met een sniper dan raad ik combat training aan.!
![]()
In the shop, you can spend your tokens on the following rewards:quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:24 schreef BzP het volgende:
[..]
daar gaat t uiteindelijk ook om, wat je het leukste vind.
Omdat ik me dan niet zo loop te ergeren als het niet lekker gaat.
[..]
En wat heb je aan die tokens eigenlijk?
■Extra Custom Class
■Double XP (two hours in-game time)
■Double Weapon XP
■Regular Package (Callsign Title and Emblem)
■Unlock Gear (Choose one item that's unlocked permanently)
■Hardened Package
■Veteran Package
■Reset All Stats (resets everything, including your Prestige Level)![]()
![]()
Denk dat ik gewoon 2 extra's classes neem dan heb je toch het meeste aanquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In the shop, you can spend your tokens on the following rewards:
■Extra Custom Class
■Double XP (two hours in-game time)
■Double Weapon XP
■Regular Package (Callsign Title and Emblem)
■Unlock Gear (Choose one item that's unlocked permanently)
■Hardened Package
■Veteran Package
■Reset All Stats (resets everything, including your Prestige Level)![]()
Ik ben level 20 ofzo prestige 1 MW2
RvP; Feyenoord
In MW2 ben ik net over lvl 50, die coin daarvan stoppen ze maar ergens waar het daglicht niet komt
[/quote]![]()
Ik hoef alleen maar mn prestige te activeren op MW2Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:56 schreef KoningStoma het volgende:
Die maurice kijkt z'n ogen uit met al deze muntjes.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Het dubbele xp weekend gaat trouwens vanaf donderdag al in en geldt voor alle spellen vanaf CoD4dus een ieder die nog een prestige wil halen in een van de spellen doet er goed aan het dit weekend te doen
![]()
![]()
Moet je de spellen in bezit hebben voor de coins?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als ik WAW nog kan lenen van iemand heb ik er 4![]()
Neem aan dat je gewoon met je PSN/GT geprestiged moet zijn met dat spel.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Neem aan dat je gewoon met je PSN/GT geprestiged moet zijn met dat spel.![]()
Hehe ik ga denk ik ook maar eens prestigen dan, altijd handig.![]()
![]()
3e prestige in MW2 maar wel iets van 28 days played ofzo![]()
Kd van 1.72 en W/L van onder de 1, het resultaat van altijd solo spelen.
Wel een killstreak van 40![]()
mooi tijden![]()
Ik vind wel dat er trouwens opvallend vaak problemen zijn als ik goed presteer of als ik in een goed team wordt ingedeeld. Meestal als ik in het team zit met een groot deel van de overwinnaars uit het vorige potje dan loopt het spel vast in het laadscherm bij 'synchronizing game'. Als ik zelf goed presteer dan gebeurt het bijzonder regelmatig dat het spel ermee kapt 'migrating to new host', gevolgd door een 'game lobby closed'.
Dat is echt kk irritant al helemaal omdat het echt vaak gebeurt. Kan haast geen toeval zijn![]()
![]()
Mooi zo, moet nog 2 prestiges dus dat moet te doen zijn voor mw3quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:22 schreef GlenSpey het volgende:
Het dubbele xp weekend gaat trouwens vanaf donderdag al in en geldt voor alle spellen vanaf CoD4dus een ieder die nog een prestige wil halen in een van de spellen doet er goed aan het dit weekend te doen
Zo niet.. dan toch!![]()
Nou wat is dit zeg, gemiddeld 1 op de 2 games komt nu niet meer door het 'synchronizing players'-gedeelte heen tijdens het laadscherm. Waar komt dit in godsnaam vandaan, ik ben nu zoveel tijd elke keer kwijt aan dat laadscherm en het zoeken naar een match terwijl ik dankzij die error telkens de lobby uitgeflikkerd wordtheeft dan niemand anders hier regelmatig last van?
![]()
Misschien 1 op de 20 matchesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef GlenSpey het volgende:
Nou wat is dit zeg, gemiddeld 1 op de 2 games komt nu niet meer door het 'synchronizing players'-gedeelte heen tijdens het laadscherm. Waar komt dit in godsnaam vandaan, ik ben nu zoveel tijd elke keer kwijt aan dat laadscherm en het zoeken naar een match terwijl ik dankzij die error telkens de lobby uitgeflikkerd wordtheeft dan niemand anders hier regelmatig last van?
![]()
![]()
En hoe kom ik er vanaf dat ik telkens tot host wordt benoemd? Ik ben nu zowat elke keer de host wat heerlijk is voor mijn slechte verbinding omdat ik de enige ben die dan 4 streepjes heeft, alleen tis iets minder dat ik dan elk potje gekicked wordt omdat er een nieuwe host wordt gezocht. Ik zit op een draadloos netwerk op een toch al niet al te betrouwbaar lijntje van UPC. Snap niet waarom ik uberhaupt telkens de host moet zijn. Vindt het een beetje vervelend worden nu allemaal.![]()
Draadloos online gamenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:11 schreef GlenSpey het volgende:
En hoe kom ik er vanaf dat ik telkens tot host wordt benoemd? Ik ben nu zowat elke keer de host wat heerlijk is voor mijn slechte verbinding omdat ik de enige ben die dan 4 streepjes heeft, alleen tis iets minder dat ik dan elk potje gekicked wordt omdat er een nieuwe host wordt gezocht. Ik zit op een draadloos netwerk op een toch al niet al te betrouwbaar lijntje van UPC. Snap niet waarom ik uberhaupt telkens de host moet zijn. Vindt het een beetje vervelend worden nu allemaal.!! Rag gewoon die kabel erin
![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Draadloos online gamen!! Rag gewoon die kabel erin
alleen ligt dat hier niet zo makkelijk. Woon nog thuis en mijn medebewoners zien een extra kabel door het huis absoluut niet zitten. Maar ik ga die kabel denk ik sowieso even scoren want ik word er zelf ook een beetje moe van, het verschil in prestatie als ik die 4 streepjes heb en als ik dat zielige enkele streepje heb ingame is zó groot dat ik het mezelf niet mag ontzeggen. Hoe we de vrede bewaren dealen we later wel weer mee
![]()
![]()
Ik heb gewoon een gat in het plafond geboord en daar die kabel doorheen gehaald. Kost niets zo'n kabel van 10/15 meter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik weet hetalleen ligt dat hier niet zo makkelijk. Woon nog thuis en mijn medebewoners zien een extra kabel door het huis absoluut niet zitten. Maar ik ga die kabel denk ik sowieso even scoren want ik word er zelf ook een beetje moe van, het verschil in prestatie als ik die 4 streepjes heb en als ik dat zielige enkele streepje heb ingame is zó groot dat ik het mezelf niet mag ontzeggen. Hoe we de vrede bewaren dealen we later wel weer mee
![]()
Om die kabel te krijgen waar ik wil blijkt nog een heel gedoe, maar de eerste fase is erhet is een kabel van 20 meter geworden en eerlijk gezegd had het nog wel iets langer gemogen, ik hoop dat ik het red met die afstand
![]()
![]()
!quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb pas 1 dag en 4 uur ofzo gespeeld in MW2, ik kocht een ps3 inclusief MW2 en een maand later ofzo kwam Black Ops uit, level 50 kutzooi. Black Ops helemaal plat gespeeld 15 prestige level 50.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:03 schreef FUUUU het volgende:
3e prestige in MW2 maar wel iets van 28 days played ofzo![]()
Kd van 1.72 en W/L van onder de 1, het resultaat van altijd solo spelen.
Wel een killstreak van 40![]()
mooi tijden![]()
Gister in een potje had iemand 29 kills en 0 deaths. Is dat nou geluk, skills of een combinatie van beide? En belangrijker nog: hoe haal je zoiets in godsnaam?![]()
![]()
Skills en geluk, ik heb wel een hogere ratio gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:04 schreef GlenSpey het volgende:
Gister in een potje had iemand 29 kills en 0 deaths. Is dat nou geluk, skills of een combinatie van beide? En belangrijker nog: hoe haal je zoiets in godsnaam?![]()
![]()
In tdm door defensief te spelen met hoge streaks. Als je 8 Kills hebt haal je bijna tijd chopper en doggiesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:04 schreef GlenSpey het volgende:
Zo irritant om altijd in een team te komen waar je zelf in een TDM 20+ kills haal en de rest speelt 5-15 ofzo..![]()
![]()
Dit. Had gister-avond 20+ met L96A1, en de rest van het team zaten onder de 10 kills...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:57 schreef Timmos het volgende:
Zo irritant om altijd in een team te komen waar je zelf in een TDM 20+ kills haal en de rest speelt 5-15 ofzo..![]()
![]()
Krijg je coins voor het spelen van COD games vanaf COD4?
Want ik ben op MW1 level 11 of 12, op MW2 ben ik 70 en op BO ben ik 30.
Allemaal niet ge-prestiged. Maar MW2 ga ik niet prestigen, want daar heb ik geen zin in...![]()
![]()
Je moet wel prestige zijn gegaan in die games. Dis op MW2 zou ik gewoon prestige gaan en 1 game spelen en je hebt een tokenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef DutchSpike het volgende:
Krijg je coins voor het spelen van COD games vanaf COD4?
Want ik ben op MW1 level 11 of 12, op MW2 ben ik 70 en op BO ben ik 30.
Allemaal niet ge-prestiged. Maar MW2 ga ik niet prestigen, want daar heb ik geen zin in...![]()
Router reset?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:56 schreef rickyszz het volgende:
Wtf, hoe komt mijn NAT-Type ineens op: Strict te staan?![]()
Na het opnieuw open gooien van m'n poorten staat ie nog steeds op ''strict''quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Even die poorten opnieuw open gooien in je router. Is met 5 minuten gebeurt
-edit, In Black ops wisselt ie nu telkens tussen de 3 en de 4 streepjes
[ Bericht 11% gewijzigd door rickyszz op 30-10-2011 16:18:29 ]![]()
NAT type zegt niets over hoe goed je verbinding in game is maar meer over hoeveel games je kan vinden en of je daarin host kan zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:12 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Na het opnieuw open gooien van m'n poorten staat ie nog steeds op ''strict''
-edit, In Black ops wisselt ie nu telkens tussen de 3 en de 4 streepjes![]()
![]()
Okéquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
NAT type zegt niets over hoe goed je verbinding in game is maar meer over hoeveel games je kan vinden en of je daarin host kan zijn![]()
Maar, dan snap ik nog 1 ding niet en dat is als bijvoorbeeld een maat van me, mij joinde in een party dan kon het alleen als m'n NAT type op open stond
en sinds vandaag staat ie ineens op strict,
dus nu kan hij mij ook niet meer joinen?![]()
![]()
Ja dat ken ik een maatje van mij kan mij nooit joinen terwijl ik een open NAT heb. Geen idee wat je daar aan kan doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Oké![]()
Maar, dan snap ik nog 1 ding niet en dat is als bijvoorbeeld een maat van me, mij joinde in een party dan kon het alleen als m'n NAT type op open stond
en sinds vandaag staat ie ineens op strict,
dus nu kan hij mij ook niet meer joinen?![]()
![]()
Lol, komt door je Ghost denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef MarkM het volgende:
Gastlyguy, jouw hond laat mij zelfmoord plegen?![]()
![]()
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Wat zijn jullie favo maps eigelijk?
Ik vind Nuketown, Firing Range en Jungle echt geweldig![]()
Havana en Cracked vind ik niks. De rest zit er tussenin![]()
![]()
Havana.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:58 schreef GlenSpey het volgende:
Wat zijn jullie favo maps eigelijk?
Ik vind Nuketown, Firing Range en Jungle echt geweldig![]()
Havana en Cracked vind ik niks. De rest zit er tussenin![]()
![]()
Wel: firing range, nuketown, summit
Niet: array, jungle, crisisOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Welke gamemodes speel je veel? Ik vind Jungle op TDM echt ge-weldigquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wel: firing range, nuketown, summit
Niet: array, jungle, crisismaar op bijvoorbeeld Domination vind ik het ook minder.
![]()
Vooral domination, af en toe tdm, hq of demoOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
CrisisHet is echt 5 maanden geleden dat ik die heb gespeeld omdat ik er zo'n grafhekel aan heb
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Cracked en Crisis zijn echt om te kotsen, wat een grafmappen!
Eindelijk prestige 14, de volgende ga ik niet meer halen voor MW3. Had uberhaupt niet verwacht hoger te komen dan prestige 8 voor mw3 uitkwam aangezien ik black ops niet vanaf het begin speel. Lekker die dubbel xp weekendjes.
Nog ff een vraagje daarover, ik ben geprestiged afgelopen weekend maar hoe kan je die code 'token' strax inlossen voor mw3?Zo niet.. dan toch!![]()
Geen idee, ik denk dat je er straks gewoon 1 hebt voor elke game waarin je geprestiged hebt met dat account.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
array is wel leuk als je sniped, anders is het
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ben geen fan van het snipen in black ops. Alleen in MOHAA gaf snipen voldoening.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:20 schreef BzP het volgende:
array is wel leuk als je sniped, anders is het![]()
okquote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef kristyle het volgende:
[..]
Ben geen fan van het snipen in black ops. Alleen in MOHAA gaf snipen voldoening.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Gisteren in een potje in Launch vloog een vijandelijke speler letterlijk door de lucht terwijl ie allemaal zwembewegingen maaktehij kon ook niet geraakt worden door wapens maar verscheen wel als rood stipje op de radar. Hack?
![]()
![]()
Eerder een bug me dunkt. Zag toevallig in een video van Chris Smoove hetzelfde en ook in Launch.
http://www.youtube.com/user/Smoove7182954#p/u/21/S8afNslUfUs![]()
Ligt eraan hoeveel tijd je erin steektquote:Op donderdag 3 november 2011 17:28 schreef FUUUU het volgende:
Zou ik als ik vanavond begin nog 1e prestige in cod4 kunnen halen? voor een extra tokeneen beetje speler haalt dat makkelijk
![]()
![]()
Niet als je gewoon in een goede server zit.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet doen die game is onspeelbaar door hackers![]()
![]()
Onzin ieder potje zit er iemand te hacken of ze zitten onder de map,erboven of je kan ze niet dood schieten.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Niet als je gewoon in een goede server zit.![]()
Avondje gespeeld ging best lekker en heb me goed vermaakt, nu level 17. Waneer krijg je eigenlijk die token? Moet je perse voor de release zijn geprestiged?![]()
Die gaan allemaal MW3spelen denk ik
[/quote]![]()
JONGE, MW3 IS DIE SHIIIIIIT. BO SPEELT NIEMAND MANGquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:31 schreef forumnerd het volgende:
Wanneer komt er een fok clan/party om te gaan ownen?RvP; Feyenoord
Lol eerst de single player, daar heb ik echt zin in! Met mn turtle beach op de bank!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
JONGE, MW3 IS DIE SHIIIIIIT. BO SPEELT NIEMAND MANG![]()
Single player komt in september pasquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:40 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Lol eerst de single player, daar heb ik echt zin in! Met mn turtle beach op de bank!eerst de MP grijs spelen hehe
RvP; Feyenoord
Singleplayer is toch juist mooi om aan de maps enzo te wennen? Het verhaal van mw vind ik ook altijd geweldig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Single player komt in september paseerst de MP grijs spelen hehe
![]()
Ik ga het ook wel spelen maar aangezien het spel mij trekt om de MP ga ik dat eerst doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:50 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Singleplayer is toch juist mooi om aan de maps enzo te wennen? Het verhaal van mw vind ik ook altijd geweldig!
RvP; Feyenoord
Ok, dan lig je in ieder geval wel al iets voor op de meeste!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel spelen maar aangezien het spel mij trekt om de MP ga ik dat eerst doen
De mp trekt mij ook erg, maar het verhaal is ook erg bruut!![]()
RvP; Feyenoord
Gister de laatste keer gespeeld voor MW3, beetje wager matches en met HS10 dual wield lopen eikelen hehe. Onlyusemeblade na doen in wagermatches, hilarisch om mensen te zien ragen als je ze knifed. Maar ik ben wel blij dat er nieuwe COD komt, even iets anders weerquote:Op maandag 7 november 2011 11:32 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, nog 1 dagje onszelf vermaken met Black Ops en dan ...
RvP; Feyenoord
Gisteren 5 potjes BO gedaan. Eerste potje alleen maar campers en daarna 31-1 en nog van dat soort scores. Ik ben echt toe aan MW3.![]()
Voor mij wordt het een lastige straks. MW3 ligt morgen in de bus, maar ik moet toegeven dat ik de multiplayer van BF3 ook best geniaal vind.People assume too much.![]()
Mn baas geet MW3 vanavond om 0:00 halen.
ik denk dat ik hem gewoon morgen ga halen anders slaap ik vannacht niet. lolVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zou willen dat ik m vannacht kon halen, maarja helaas morgen weer vroeg opdus het heeft weinig zin. Ik scoor m morgenmiddag wel gewoon bij de plaatselijke Mediamarkt
![]()
![]()
Hoorde net dat de local Media Markt hier ook om twaalf uur opentVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jammer dat het niet op vrijdag valt, dan was ik ook op pad gegaan maar heb tentamens deze week en rust kan ik wel gebruikenik zie hem deze week wel in de brievenbus verschijnen
RvP; Feyenoord
Had me gisteren toch een dramatische pot Dominationhad iets van 8 kills en was bijna 30 keer zelf doodgegaan. Was daarmee wel de topscorer van het team
om te janken was het zo slecht. Maarja het vijandelijke team had ook 3 keer attack dogs en nog een stuk of 10 choppers/gunships.
Later in de lobby bleek dat we zo'n pro team tegen ons hadden gehad.![]()
Vraagje: Waarom zijn die World at War zombie-maps zo duur!? Ik zag ze op Ebay voorbij komen voor bedragen van 50+ euro, voor Black Ops, maar waarom kopen die mensen dan niet gewoon World at War voor een tientje ofzo!?![]()
Vraage: Ik zit in singleplayer vast bij die missie waarbij je in een boot zit (en die bestuurd) en tegelijk naar de kant allemaal dingen kapot moet schieten. Ik word steeds kapot gebombadeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: